• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [COOL!!!!!! Natuurkunde is moeilijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Ja tuurlijk' Ik sta op en loop naar de andere toe terwijl ik mijn gedachten nog een beetje op een rij probeer te krijgen. 'Ik zie er zeker uit als een spook of niet soms?' vraag ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Nee, als een vampier!' Ik ren wat voor ze uit. 'Ben zo terug.' Ik ren van ze weg en zigzag door het bos. Ik zie de bladeren perfect, ook al ren ik zo snel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {krijg ik nog samenvatting $:}


    Do what people say you can't.

    [Er is niet veel gebeurd. Jay heeft Kaname vermoord, ze hebben hem verbrand. Klaar ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {oke haha, maar ik ga tog alles zo ff lezen en ik denk dat ik daarna weer reageer}

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:40 ]


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Ik hoop nu niet dat je bang ben", mompel ik tegen Niall. Hij schudt zijn hoofd. Ik doe de deur open van Liam's huis. "En denk eraan, vertel het niet", waarschuw ik. Hij knikt. Ik ga de trap op en tref daar in Alex' kamer Alex en Liam samen. "Hay , we waren even aan het wandelen", begroet ik ze.
    (Bijna weer nieuwe topic. Ik kan niet , zit op mijn mobiel ;( )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik doe het wel ;)]
    Alexa Lorraine Payne
    'Hallo Alexa.' Een stem. Ik draai me om. 'EDWARD?' 'Cullen, ja.' De andere Cullens komen ook tevoorschijn. 'Kaname loog. Je bent hetzelfde als ons. Je huilt bloed weet je.' Ik ren naar hem toe. 'Je bent het echt. Sorry Bels, HE'S MINE. Zou je met mij mee willen komen? Ik ken iemand die Twilight erg cool vind.' Ik leid ze mee naar mijn huis. 'Jay!' roep ik naar boven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik ren naar Alex toe als ze mijn naam roept. "Ja , wat is er?" Alex gaat opzij. "EDWARD?!", schreeuw ik bijna. Hij knikt. "Oh ja. Dat was vergeten te zeggen Alex. The Cullens bestaan en je bent een gewone vampier" Glimlach ik. Edward kijkt me verward aan. "Jaymina Dé La Garté. Gewoon Jay", stel ik me voor. Ik pak een pentagram ketting uit mijn tas en doe m om. Het is gewoon mijn accessoire.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'En bedankt hè Jay.' Edward slaat een arm om mijn middel. Emmett geeft me een stomp tegen mijn schouder. Een jongen die ik niet ken staat er ook bij. 'Daniël, Alice' vriendje.' Jasper is dus Single. 'Jasper!!' Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik glimlach. "Ah , hij wou mij vermoorden , jou vermoorden. Ik had geen keuze" Ik haal mijn schouders op. "Ben jij niet die vampier jager?", vraagt Alice. "Ja , ik had jou al ergens van gezien", mompelt Jasper. Ik zucht. "Ik doe aardige vampiers niets aan hoor. Kijk maar naar Alex.", zeg ik. "Doe je ons echt niets aan?", vraagt Edward. "Nope. Alleen als jullie mij iets aandoen.", grinnik ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Jasper, ik vind het zielig voor je.' 'Ehm, bedankt denk ik.' Ik trek hem mee. 'Jasper, zou je eh.... verkering met mij willen?' 'Ik eh... Natuurlijk! Je bent echt mooi weet je.' 'Bedankt Jazz.' We lopen terug. Hij heeft zijn arm om mijn middel geslagen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik kijk naar Edward. Ik zie er echt klein uit vergeleken met hem. Ik friemel met mijn ketting. "Iets mis?", vraagt Alex. "Nah , het is gewoon. Ik heb het geërfd van mijn vader. Dat jaag gedoe. Meestal ging het in onze familie naar de jongens , maar ik was enigkind dus ik moest het doen. Ik kreeg het te horen toen ik 13 was. Omdat toen mijn vader stierf", zeg ik. Edward legt een hand op mijn schouder. "Het maakt ons niet uit dat je op onze soortgenoten jaagt. Als je maar niet op ons jaagt". Ik zucht. "Ik voel me alsnog schuldig", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Hé Jay, het is wat je zegt. Als wij jou niet aanvallen, doe jij ons ook niks. Daar houden wij ons aan. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Jij kan er niks aan doen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ik moet gaan eten. Als er een nieuw topic geopend wordt/moet worden, wil je dat dan in mijn gastenboek zetten]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen