• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [Stornoway goes Gallymogger.]


    help

    Eleana Vienna Degrassi

    'Sorry' mompel ik en gaweer recht staan. Ik bekijk de jongen weer en glimlach een beetje. 'Het was niet mijn bedoeling om tegen je aan te botsen, dus nogmaals sorry.' Ik voelde me echt een kluns. Wie valt er nou voor de voeten van z'n lekkerding? 'Ik heet Eleana en jij?' Vraag ik zacht.


    ~

    Chase Alexander Averes || 21
    "Geen probleem, hoor", zegt Chase met een glimlach als het meisje haar excuses aanbiedt.
    "Ik heet Eleana, en jij?" vraagt ze.
    "Chase," antwoordt hij.


    help

    Joseph Adam Smith
    'Ah, gewoon bij familie zitten is saai,' grinnik ik. Ik heb de verkeerde wijn uitgekozen, ik vind hem zelf niet eens lekker.
    'Dan heb je geluk dat je hier mag zitten. Deze cruise is nou niet echt wat je noemt goedkoop.' Mijn familie kan het makkelijk betalen, maar het is verkeerd ervan uit te gaan dat iedereen dat zomaar kan.


    everything, in time

    Rachelle 'Rae' Alexis Montez.

    Ik grinnik. 'Ik vind hem wel lekker.' zeg ik dan en neem grijnzend een slokje. Ik keek op mijn telefoon. 'Moet over een kwartiertje weg, dan zal je me vanavond wel ien.' zei ik toen met een glimlach. 'Het ging niet om de prijs hoor.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Het was meer dat deze cruise belangrijk was voor onze ouders. Dit was de cruise waar mijn vader mijn moeder ten huwelijk vroeg.' zei ik toen met een lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joseph Adam Smith
    'Moet over een kwartiertje weg, dan zal je me vanavond wel zien,' zegt ze. Damn, ik ben benieuwd.
    'Het was meer dat deze cruise belangrijk was voor onze ouders. Dit was de cruise waar mijn vader mijn moeder ten huwelijk vroeg.' Er verschijnt een glimlach rond mijn lippen.
    'Dat is een ontzettend lief verhaal, nu kan ik het zeer zeker begrijpen dat je hier bent. Ik ben benieuwd naar vanavond, ik zal zeker zorgen dat ik erbij ben.'


    everything, in time

    [Zeg, jongens. Wanneer gaat het schip zinken? Ik wil wat actie. xd Ik wil niet aandringen ofzo, just wondering!]


    help

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach, 'Ach, over een uurtje zie je me wel weer verschijnen.' zeg ik dan en lach. Ik nam nog een slok en keek hem aan. 'Dankjewel, mijn ouders zijn nu echt verschrikkelijk romantsich aan het doen.' zei ik met een lachje. 'Dus het is niet o dat ze me heel de tijd op de hielen zitten, gelukkig.' Ik keek rond. 'Maar mijn zus daarin tegen, pas maar voor haar op. Ze valt wel op leuke jongens als jou en je broertjes dus wees gewaarschuwd.' ze ik en grjinsde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Gallymogger schreef:
    [Zeg, jongens. Wanneer gaat het schip zinken? Ik wil wat actie. xd Ik wil niet aandringen ofzo, just wondering!]


    [Uhu,Uhu Wanneer gaat het schip zinken ._. ]


    Shit Could Be Worse.

    Eleana Vienna Degrassi

    'Mooie naam' zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan. 'Heb je misschien zin om iets te gaan drinken?' Mijn wangen kleuren een beetje rood en dus kijk ik even weg.


    ~

    Chase Alexander Averes || 21
    "Mooie naam zegt Eleana." Ze kijkt Chase even aan. "Heb je misschien zin om iets te gaan drinken?" vraagt ze. Ze begint een beetje te blozen en Chase onderdrukt een grinnik.
    "Tuurlijk," zegt hij. "Als ik het restaurant of het café of de bar ten minste vind."


    help

    Eleana Vienna Degrassi

    'Ja die weet ik ook niet te vinden' zeg ik blozend. Ik kijk hem weer aan en glimlach even. 'Laten we gewoon zoeken en dan zien we wel waar we uit komen.' Ik loop vast een klein stukje voor hem uit en kijk over mijn schouder.


    ~

    Chase Alexander Averes || 21
    "Ja, die weet ik ook niet te vinden," zegt Eleana, nog steeds blozend. Ze glimlacht even. "Laten we gewoon zoeken en dan zien we wel waar we uitkomen."
    "Is goed," zegt Chase met een glimlach als ze over haar schouder kijkt.


    help

    Eleana Vienna Degrassi

    'Kom' zeg ik lachend en pak zijn hand zodat ik hem kan mee trekken. Ik kijk rustig een beetje rond en probeer de borden in de rare taal te ontcijferen. 'Lekker ingewikkeld allemaal' mompel ik en trek hem een gang in die nogal uitgestorven lijk. 'En waar zijn we nu?' Vraag ik en kijk Chase aan. Ik bijt even op mijn lip hopend dat hij wel weetwaar we zijn.


    ~

    [Waauw.]


    Shit Could Be Worse.