• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [Mijntopics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aline Leaves
    'Oke, daar kan ik wel mee leven,' zeg ik lachend. En daarna gooi ik hem een banaan toe. Ik neem nog een slok en geef die dan ook aan hem voor als hij wil. Ik neem ook nog een hap van mijn banaan. 'En dan zien we vanavond wel weer wat we eten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]

    Alexa Esmee conner
    Ik zie geen ober/serveerster. 'Welke smaak wil je? Dan haal ik het even" en ik glimlach en sta alvast op om naar de bar te lopen.

    Mon topics. Ik ga slapen.


    help

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( hahah ik heb vaak een blackout en dan zit ik echt 3 minuten zo van. Wat was zijn/haar naam ?)

    Rachelle 'Rae' Montez

    'Ingewikkeld dus.' Zegt hij en ik lach. 'Het is maar wat je ingewikkeld noemt. ' zeg ik en laat een zacht charmant lachje vallen.
    Ook hij neemt een slok van zijn wijn en ik glimlach. 'Hoezo niet?' Vraagt hij dan en ik hoor de verbazing en nieuwsgierigheid in zijn stem. Ik grinnik zachtjes. 'Het was een cadeau van onze ouders. ' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Anders zouden we nu denk ik gewoon bij familie zitten of zo.' Ik haal mijn schouders nonchalant op en laat mijn elleboog op de tafel leunen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat heb ik weleens gehad hoor, Amparo ^^ maar ik heb weleens gehad... Dat was bij Harry Potter RPG, en Ellie's nieuwe personage, Orlando, en zijn reactie stond op de vorige pagina en ik zag echt van... HÈ?! War is nou die naam? :') fail.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( know that freaking feeling. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damianne Jolien Romano || 17
    "Strawberry, please," zegt Damianne met een glimlach tegen Alexa. Ze leunt achteruit in haar stoel zodat die op twee poten leunt en begint What the Water Gave Me te neuriën.


    help

    Alexa Esmee Conner
    "oke" en ik loop naar de bar. Ik wacht tot de ober naar me toe komt en bestel onze drankjes. Ik ga even op een kruk zitten en wacht tot hij alles heeft gemaakt. De Milkshake word met verse aardbeien gemaakt en de cocktail word ook helemaal in elkaar gemixt.

    [Wie wil er nog Alexa en Damianne komen zitten? En Chase is available. Je kan altijd tegen hem botsen en aan voeten vallen. :]]


    help

    jaimyhoi schreef:
    [Mijntopics]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, gaat Damian reageren? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ehmm.. Wil je zo lief zijn om de reactie waarop hij moet reageren te quoten lieve Jaimes?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Die staat bovenaan lieve Elliepellie]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.