• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

    Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    {Owh.. Fail..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {hehe had niet door dat jullie al begonnen waren $: waar kan ik Alicia heen sturen?}


    Do what people say you can't.

    [Mijn Topics:) Ik wil Chase wel als die nog met niemand praat:)]


    ~

    (Chase is met niemand aan het praten maar ik moet zo wel gaan. I hate typing on an ipod.)


    help

    Stornoway schreef:
    (Chase is met niemand aan het praten maar ik moet zo wel gaan. I hate typing on an ipod.)


    [We beginnen wel als je er weer bent dan :)]


    ~

    {krijg ik nog antwoord? $: }


    Do what people say you can't.

    [mijn topics]


    Shit Could Be Worse.

    Mijn topics en ik zal later op de avond weer reageren, want ik ben nu net pas terug van kamp.(':


    everything, in time

    Soooooooooo... when is this ship sinking?


    help

    Stornoway schreef:
    [Wie wil er nog Alexa en Damianne komen zitten? En Chase is available. Je kan altijd tegen hem botsen en aan voeten vallen. :]]


    [Ik zou met Chase maar je reageerde niet, dus vandaar dat ik nog niks had gepost :) ik zal zo op bed een post schrijven :)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 1:32 ]


    ~

    Eleana Vienna Degrassi

    Ik zet mijn zonnebril op zodra ik buiten kom. Het weer is heerlijk warm waardoor ik een flutterig zomerjurkje en mijn slippers aan kan hebben. Ik loop naar de railing van het schip en hang er over heen kijkend naar het water. Ik draai me om en knal hard tegen iemand op waardoor ik val. 'Kijk uit waar...' begin ik maar hou meteen mijn mond. Een knappe gespierde jongen staat voor mijn neus.


    ~

    {ik schrijf me uit voor deze rpg}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {ik schrijf me uit voor deze rpg}


    Waarom? Sorry trouwens dat ik niet reageerde, Naomi!

    Chase Alexander Averes || 21
    Chase loopt door de gangen van de boot en loopt naar buiten. Hij kijkt over het water uit naar de zon die al langzaamaan aan het zakken was. Zijn zus zit weet hij veel waar en hij had besloten om het schip te verkennen en leunt nu tegen de balustrade aan om te kijken naar het uitzicht. Niet dat er veel meer dan golven te zien is, misschien een paar grote rotsen die gevaarlijk dicht in de buurt zijn. Plotseling knalt er iemand tegen hem aan en hij schrikt verstrooid weer op. "Kijk uit waar..." begint het meisje. Ze stopt plotsklaps met praten en lijkt hem verbouwereerd aan te staren terwijl hij een wenkbrauw optrekt. Ze heeft donkerblond, stijl haar en grijsblauwe ogen. Ze heeft een slank figuur en een zonnebril op haar neus. "Ook hallo," zegt Chase nog steeds fronsend.


    En nu ga ik verder kijken naar Avatar. :Y)


    help

    Ahww, en nu ben je net offline. :/ Stoute Naomi.


    help

    [halloo]