Vampires schreef: Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.
Ik vind er ook niks aan, lol. Saaie muziek. x)
Vampires schreef: Ik weet nu al waar ik mijn username in ga veranderen, maar ik moet wachten tot de 27e.
Ik zal maar niet zeggen waar ik mijn username tijdelijk in wilde veranderen.
Vampires schreef: Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.
Next to me vind ik wel leuk maar geweldig zijn haar nummers niet. Ik luister ze vaker uit verveling.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Next to me,
River,
Read All About It PART II,
My Kind of Love.
Nou dat ik met een vriendin in een ruimte zat met een tafel en er waren allemaal andere mensen. En toen ging Kevin naast mijn vriendin zitten aan de tafel en toen ging hij met mij praten en toen ging ik mee naar zijn huis en toen werd ik wakker:$
Nou dat ik met een vriendin in een ruimte zat met een tafel en er waren allemaal andere mensen. En toen ging Kevin naast mijn vriendin zitten aan de tafel en toen ging hij met mij praten en toen ging ik mee naar zijn huis en toen werd ik wakker:$