Vampires schreef:
(...) Was die een beetje makkelijk te maken? En heb je die citroenkwartaart ook wel eens geprobeerd? Die schijnt ook heel lekker te zijn?
Ach hij stond er ook niet vanaf het eerste moment in, hè. Alleen omdat het zijn eerste match was, moet hij zichzelf maar meteen zwaar bewijzen. Hij gaat echt nog wel scoren. :'D En nee, citroen heb ik nog nooit gehad, maar ik bak eigenlijk bijna nooit wat. :'D
Criska schreef: Omdat als ik hem zie alleen al misselijk wordt. Dat ding drilt altijd zo erg, niet echt smakelijk maar ik hou sowieso niet heel erg van taart.
Haha, ik vind alleen chocoladetaart lekker. Maar ik vind alles met chocolade lekker.
Huntelaar schreef:
Ach hij stond er ook niet vanaf het eerste moment in, hè. Alleen omdat het zijn eerste match was, moet hij zichzelf maar meteen zwaar bewijzen. Hij gaat echt nog wel scoren. :'D En nee, citroen heb ik nog nooit gehad, maar ik bak eigenlijk bijna nooit wat. :'D
Why not? Hou je niet van bakken? Ik vind zelf koken en experimenteren in de keuken altijd heel leuk. Wesley vind het ook leuk... Om toe te kijken.
Vampires schreef:
(...) Why not? Hou je niet van bakken? Ik vind zelf koken en experimenteren in de keuken altijd heel leuk. Wesley vind het ook leuk... Om toe te kijken.
Hmm, nee, ik heb daar niet zoveel mee. Met vriendinnen af en toe wat bakken vind ik wel leuk, maar zo zelf wat proberen.. nah. Heb ik denk ik van mijn moeder, die heeft een hekel aan koken. :'D
Vampires schreef:
(...) Why not? Hou je niet van bakken? Ik vind zelf koken en experimenteren in de keuken altijd heel leuk. Wesley vind het ook leuk... Om toe te kijken.
Ohh, Kim als je dat leuk vindt moet je Macarons maken.
Lekker chemisch!
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."