• We zijn met zen 3 bff, maar hun 2 meer, maar als ik met die ene ben zegt ze dat ik voor haar meer bff ben dan die ander.

    Veat lastig.

    Ik weet hoe je voelt, ik heb t ook zo gehad, maar laat je niet door die 2 buitensluiten.

    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Juist.


    i put the fun in funeral

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.

    Hmm, das echt kut. Het is altijd lastig om met zijn 3en bff te zijn, je hebt toch snel dat de een toch net iets beter met de ander kan opschieten dan met de ander. Maar je kunt ook periodes hebben waarin de een meer met de ander omgaat enzo. Ik denk toch dat je je er niet zo druk over moet maken, misschien voelt dat alleen maar zo voor jou..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ken je gevoel. Ik had dat ook, ik spreek hun bijna niet meer. Maar heb er wel 2 betere vriendinnen voor in de plaats gekregen. Uiteindelijk gaat iedereen toch hun eigen weg.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.


    Ex astris, sciencia

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.

    Het kan ook zo voor jou voelen, terwijl het niet zo is. Daarmee zeg ik niet dat het jouw schuld is, absoluut niet. Maar het kan ook een soort onzekerheid zijn. Laat je er niet door leiden en blijf gewoon nog met zo omgaan. Als je dan merkt dat het echt niet gaat, en het écht erger wordt, is het misschien tijd om stappen te ondernemen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat is niet leuk
    Maar als je er twee nieuwe bij hebt gekregen maakt alles weer goed(:
    ookal is het inderdaad echt gemeen van die twee meisjes, laat je niet buitensluiten!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ze sluiten me niet echt buiten ofso. Het lastige is dat als we met zen 3tjes zijn zegt ze van ja jij bent mijn bff tegen mijn andere. Ben ik alleen met haar zit ze die ander hele tijd af te kraken en ben ik haar bff..

    Het komt wel goed [: En als je iets echt niet leuk vind van wat ze doen, dan moet je niet over je heen laten lopen.

    Escritura schreef:
    I had to read this three times before I understood it. Damn.

    Dat is niet leuk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran