• Haaaai,
    Nou ik wil dus al heel lang met iemand samen een story schrijven. Niet over onbekende personen want dat boeit me dus echt niks, (Srry). Graag over One Direction of Justin Bieber. Het liefst over 1D. Plaats maar even een reactie als je dat wil.

    Nu wil ik ook wel met een groep een story maken. (:

    x

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:41 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Over jb??


    Imperfectly perfect

    Ik heb nog nooit een verhaal over hem geschreven; wil het eens proberen, maar ik vind het goed. 1D is anders ook goed:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mij lijkt het ook wel leuk om eens in een groep te schrijven, maar ik weet niet of het me lukt. Ik bedoel, als de verhaallijn me niet ligt, kan ik gewoon niet verder schrijven. En als school weer begint, ben ik bang dat ik in tijdgebrek kom.
    Maar toch lijkt het me wel leuk als het nog kan?

    Okeee :) ik heb het wel gedaan maar nog nooit op internet gezet..
    Wel over 1d xx


    Imperfectly perfect

    Ik weet mischien wel een leuk verhaalljn.. let niet op mijn spellinjg ik zit op mobil.

    De hoofdpersoon zit al jaren in haar huis opgesloten heeft er nooit uitgekunt. Want alleen degene. Die haar ware liefde is kan de deur open .aken en haar bevrijde Ze slaat Justin neer met een koekepan _ hi heb ik van rapunzel -

    Eigenlijk ku nnen we wel alle sprookjes samen voegen enb gebruiken voor het verhaal.. tenmiste dit idee lijkt mij leuk


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hmm..mij niet zo. Sorry.
    Doen we JB of 1D ?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 8:57 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Mij ook niet zo...
    jb toch? en doet JaiBrooks ook nog mee?


    Imperfectly perfect

    Umm.. als ze over 1D of JB wil, ja dan wel.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Huh? i dont get it =//


    Imperfectly perfect

    Mag ik ook nog meedoeen?


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.

    van mij wel hihihi


    Imperfectly perfect

    ik wil ook wel als je nog iemand nodig hebt(A)


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.