• Ik heb een ontstoken kies, wordt voor een verstandskies naar het ziekenhuis verwezen om hem te laten verwijderen (omdat hij deels onder mijn tandvlees zit nog en tegen mijn zenuwen duwt en dat kan op langere termijn problemen veroorzaken), voor de ontstoken kies moet ik binnenkort een wortelkanaalbehandeling ondergaan, ik heb snotophopingen achter mijn trommelvliezen, waardoor ik slecht hoor, veel hoofdpijn heb en m'n oren steeds pijn doen, m'n nek en rug (waar ik al jaren een blessure aan heb) staan op alarmfase 5 te loeien en ik slaap al dagen nóg slechter dan ik al jaren doe, door liefdesverdriet.

    Zet iemand de oven alvast aan? Ik vrees dat ik overgebakken moet worden.


    Til hug og blod.

    Ahww, wat zuur, soms lijkt het allemaal tegen te zitten ;[
    Maar je kunt het ook positief bekijken ; het kan nu alleen nog maar beter worden..


    Aan niets denken is ook denken.

    Oei, lekker dan.
    Sterkte er mee!


    Life is full of fake people

    Rizzoli schreef:
    Ahww, wat zuur, soms lijkt het allemaal tegen te zitten ;[
    Maar je kunt het ook positief bekijken ; het kan nu alleen nog maar beter worden..


    Laten we er geen wedje om leggen... :')


    Til hug og blod.

    I only found out today abou your broken heart and now I feel like a horrible friend and I feel horrible for you and I JUST WANT TO HUG YOU AND IT'S NOT FAIR OKAY.
    Not a happy Lizz because I can't hug you from England.

    I hope you feel better soon... >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    N'aaaahhwww! <3
    Nancy toch... Het zit je ook niet echt mee, hè?
    Misschien moet je een verwendagje voor jezelf organiseren? Dagje vrijaf en lekker ontspannen en jezelf verwennen met een heleboel chocola, maskertjes, etc, etc.
    En als je wilt praten; mijn gastenboek is groot, maar hij mag áltijd groter worden :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Laten we er geen wedje om leggen... :')

    Haha


    Life is full of fake people

    Escritura schreef:
    I only found out today abou your broken heart and now I feel like a horrible friend and I feel horrible for you and I JUST WANT TO HUG YOU AND IT'S NOT FAIR OKAY.
    Not a happy Lizz because I can't hug you from England.

    I hope you feel better soon... >.<


    Nuu, voel je niet rot. Ik ben juist zo blij voor je, dat het met jou wel heel goed gaat. Ik gun het jou en Amy zo! En ik weet dat je niet veel tijd hebt, dus het moment dat je vrolijk online was wilde ik niet verpesten.
    I'll be alright, somehow. Hugs.


    Til hug og blod.

    Mysteria schreef:
    N'aaaahhwww! <3
    Nancy toch... Het zit je ook niet echt mee, hè?
    Misschien moet je een verwendagje voor jezelf organiseren? Dagje vrijaf en lekker ontspannen en jezelf verwennen met een heleboel chocola, maskertjes, etc, etc.
    En als je wilt praten; mijn gastenboek is groot, maar hij mag áltijd groter worden :3


    Mmm, zit er even nog niet in. Begin aan een nieuwe baan en heb nu even zo goed als geen geld. Wel nog een tegoedbon van een dagje spa, die ik zeker eind volgende maand met m'n moeder op ga zoeken. :')
    Maar nee ... Het heeft wel eens beter meegezeten, inderdaad.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Mmm, zit er even nog niet in. Begin aan een nieuwe baan en heb nu even zo goed als geen geld. Wel nog een tegoedbon van een dagje spa, die ik zeker eind volgende maand met m'n moeder op ga zoeken. :')
    Maar nee ... Het heeft wel eens beter meegezeten, inderdaad.

    Dat kan ook. :]
    Wat voor werk heb je? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik haat het om je zo te zien en het liefste zou ik nu op de trein springen om naar je toe te gaan. <3


    -

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Nuu, voel je niet rot. Ik ben juist zo blij voor je, dat het met jou wel heel goed gaat. Ik gun het jou en Amy zo! En ik weet dat je niet veel tijd hebt, dus het moment dat je vrolijk online was wilde ik niet verpesten.
    I'll be alright, somehow. Hugs.


    I do hope you'll be alright... I'm here to talk to you if you ever need me. I'll always reply to you, okay?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    JackyD schreef:
    Ik haat het om je zo te zien en het liefste zou ik nu op de trein springen om naar je toe te gaan. <3


    Ik denk als ik jou nu zie, het hele weekend zich gaat herhalen en ik mijn ogen opnieuw niet kan openen van het vele huilen. :'D


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ik denk als ik jou nu zie, het hele weekend zich gaat herhalen en ik mijn ogen opnieuw niet kan openen van het vele huilen. :'D

    Damn nou dan doe ik het niet :'D


    -

    JackyD schreef:
    (...)
    Damn nou dan doe ik het niet :'D


    Nou, ik zou wel juist heel blij zijn. Atleast I'd have my one best friend with me. (wedding)


    Til hug og blod.

    Awwh.. Het zit je ook niet zo mee hè ):
    Wat vervelend.. Veel sterkte!


    26 - 02 - '16