• Ik heb nog geen samenvatting, omdat ik niet echt weet hoe ik het moet verwoorden, maar dat ga ik wel proberen voor als het verhaal er komt, dus die houden jullie nog te goed. Het gaat in ieder geval een verhaal worden met verschillende verhaallijnen, dat zich afspeelt op een Amerikaanse school. Ik zoek hier dus veel rollen voor, die eigenlijk allemaal een redelijk grote rol zullen spelen. Alvast bedankt voor het invullen. (:

    Rollen.
    1. Aziatisch meisje. 15 jaar oud, wordt beschouwd als een nerd, is goed bevriend met rol 3 en rol 4, maar heeft verder nauwelijks vrienden.
    Lin Moon Hwang.
    2. Aziatische jongen. 18 jaar oud, is de broer van rol 1, zit in zijn examen jaar en is ook een nerd. Hij heeft een oogje op rol 5.
    Kyung Lee Hwang.
    3. Meisje. 15 jaar oud, vriendin van rol 1, valt in de smaak bij oudere jongens. Heeft het zwaar thuis, omdat haar ouders gescheiden zijn en ze veel stiefbroertjes en zusjes heeft, met wie ze het niet kan vinden. Ze krijgt bijles van rol 2.
    Josephine ‘Josie’ Mitchell.
    4. Meisje. 14 jaar oud, heeft een klas over geslagen vroeger, is redelijk stil en gaat om met rol 1 en 3, heeft een relatie met rol 6 als sinds de eerste klas.
    Vanessa Alexis Montalvo – Sanchez.
    5. Meisje. 14 jaar oud, is de beste vriendin van rol 2, maar ziet hem als niet meer dan dat. Ze is de perfecte leerling, schrijft voor de schoolkrant en zit in de wiskunde groep.
    Maddison Jane Echos.
    6. Jongen. 15 jaar oud, is best wel druk tegenover zijn vriendin en ook een macho, maar blijft wel trouw aan haar en kan het vinden met bijna iedereen, behalve met rol 7.
    Cameron Timothy Moretz.
    7. Jongen. 16 jaar oud, aartsvijand van rol 6, al sinds de eerste klas. Hij zit bij het footballteam en is een ongelofelijke player. Broertje van rol 8, met wie hij een slechte relatie heeft, omdat zijn broer nog populairder is.
    8. Jongen. 18 jaar oud, zit in zijn laatste jaar, een van de populairste, maar ook gemeenste jongens van de school. Hij is captain van het footballteam en probeert zijn broertje er eigenlijk uit hebben, omdat hij dat heel irritant vindt en omdat hij bang is dat hij zijn plek in zal nemen, omdat hij eigenlijk beter is.
    Prescott William Lahey.
    9. Meisje. 17 jaar oud, is niet populair maar ook niet onpopulair, wordt zwanger van rol 10 en besluit om de baby te houden.
    Jessica Elizabeth Sykes.
    10. Jongen. 17 jaar oud, maakt rol 9 zwanger en wil haar helpen met de zwangerschap, hoewel hij niet verliefd op haar is. Hij wordt hierdoor wel uit huis gegooid door zijn ouders en verblijft bij rol 11, zijn beste vriendin, voor wie hij meer begint te voelen.
    Copper Emanuel Haynes.
    11. Meisje. 18 jaar oud, is blijven zitten en biedt onderdak aan haar beste vriend aan als hij uit huis gegooid wordt, is de oudere zus van rol 6.
    Dana Violet Moretz.
    12. Jongen. 17 jaar oud, is homoseksueel en allang uit de kast. Gaat veel om met rol 11, maar hij wordt nog veel gepest. Het enige wat hij wil, is nog een andere open homo op school en probeert dit op niet zo subtiele manieren.
    13. Jongen. 17 jaar, is twee keer blijven zitten en doet nu zijn laatste jaar. Handelt in drugs en is ongelofelijk agressief. Hij is dan ook niet geliefd en zeker niet door het kliekje van de footballers.
    Louis Nicklas Emmett Hastings.
    14. Meisje. 18 jaar oud, grootste slet van de school en pest ook iedereen. Als ze haar school jaar niet haalt, moet ze van haar ouders naar een zomerkamp en krijgt daarom bijles van rol 2.
    Eleonor Munia Rutherford Sapateiros.
    15. Jongen. 18 jaar oud, de beste vriend van rol 8, maar verdwijnt meestal in zijn schaduw. Is co captain van het footballteam, maar wil eigenlijk helemaal niet meer. Hij hoort liever bij de gewone mensen op school, maar durft dit niet toe te geven.
    Flinn Nicolas Adams.

    Misschien dat er nog meer bij komt, dat zul je dan vanzelf in het topic zien. Je mag bij de rollen van alles zelf verzinnen, zolang dat wat er achter staat er maar in terug komt. (:

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Voor de personages die 15 zijn, liever geen mensen van 20 te pakken. Laat het een beetje lijken. Logan Lerman is bezet.
    Karakter:
    Familie:
    Extra: Hobby's, toekomstplannen, alles wat mij nog interesseert!
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh my god, ik wil hiervoor zo graag een rol invullen! Mag ik rol 4 en 6 invullen? *O* Probably worden het er meer, want ik vind dit soort verhalen echt geweldig, but okay.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    Oh my god, ik wil hiervoor zo graag een rol invullen! Mag ik rol 4 en 6 invullen? *O* Probably worden het er meer, want ik vind dit soort verhalen echt geweldig, but okay.


    Jaaaa mag hoor! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Can I do 7? :3 and 12?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga een poging doen voor 9 en 1 . :]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:02 ]


    Tell me about it, stud.

    Escritura schreef:
    Can I do 7? :3 and 12?


    Jaaa tuurlijk! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sannee!! Ik ga je helpen. Mag ik 14 proberen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Sannee!! Ik ga je helpen. Mag ik 14 proberen?


    Tuurlijk! Graag zelfs. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag je voor een rol van 17 jaar nog wel iemand pakken die in het echt 25 is? Of vind je dat te oud? :')


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Mag je voor een rol van 17 jaar nog wel iemand pakken die in het echt 25 is? Of vind je dat te oud? :')


    Jawel dat mag wel, maar niet dat diegene er echt al 30 uit ziet. Het moet nog een beetje kunnen lijken zeg maar. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe een poging voor rol 11 en 3


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Rol:
    7, jongen.

    Voornaam:
    Kiaran

    Achternaam:
    Gideon

    Volledige naam:
    Kiaran Nathan Gideon

    Leeftijd en geboortedatum:
    16, 21-09

    Uiterlijk:
    Donker bruin haar
    Blauwgroene ogen
    Normale huidskleur
    Neus iets te groot voor zijn gezicht
    Charmante glimlach
    1.76 m. lang
    Maat 47 schoenen
    Dure kleding

    Karakter:
    Kiaran is normaal erg zelfverzekert met een hoge dunk van zichzelf. Hij is erg goed in het sociaal zijn en praten met mensen – vooral met meisjes. Hij kan meisjes gemakkelijk aan het lijntje houden, maar hij verveelt zich erg snel. Kiaran haat het absuluut om zich te vervelen. Zodra hij genoeg heeft van een meisje, dumpt hij haar. Als hij met een nieuw meisje praat is hij erg flirterig en lief.
    Hij is iets onzekerder en luider dan normaal als zijn oudere broer in de buurt is. Hij moet dan altijd een beetje meer opvallen. Hij kan een gevoelige kant faken om meisjes voor hem te laten vallen. Daarna voelt hij zich zltijd schuldig voor vijf minuten en daarna geeft hij er al niet meer om. Hij zal immers alles doen om populair te worden. Hierin kan hij erg sluw zijn.

    Familie:
    Kiaran heeft een grote familie. Hij heeft zijn beiden ouders, zijn grootvader van zijn moeders kant woont in hun huis, en zijn oudere broer. Hij heeft een slechte relatie met hun allemaal, maar vooral met zijn broer. Hij kan het niet hebben dat hij populairder is dan Kiaran en zal heel veel doen om dit te veranderen.

    Extra:
    Zijn hobby is voetbal, het enige waar hij echt goed in is. (Behalve liegen tegen zijn vriendinnen.) Hij doet er ook erg zijn best in omdat hij beter wilt zijn dan zijn broer, de captain van het team.
    Kiaran is doosdbang van de toekomst. Hij heeft geen idee wat hij wil worden, wat hij wilt doen, etc. Hij denkt er dan ook niet over na. Zijn cijfers varieeren tussen gemiddeld en slecht.

    Titel?
    Ik weet de algemene sfeer van het verhaal nog niet, so I don't know. ^^ Sorry.

    Mag ik je waarschuwen?
    Ja. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: 14.
    Voornaam: Eleonor
    Achternaam: Rutherford Sapateiros
    Volledige naam: Eleonor Munia Rutherford Sapateiros
    Leeftijd en geboortedatum: Eleonor is geboren in het jaar 1994. Ze is een echt zondagskindje geboren op de laatste zondag van de lente; 19 juni.
    Uiterlijk:


    Ashley Benson
    Karakter: Eleonor is een meisje dat een strenge opvoeding heeft gehad. Zoals elke ouder weet, werkt zo’n opvoeding niet bij elk kind en Eleonor is daar een van. Ze zet zich af tegen alles wat goed is en de gevolgen maken haar niet heel veel uit. Eleonor is niet het typische persoon wat bitchy is tegen de buitenwereld maar houdt van haar naasten. Nee, Eleonor is tegen niemand aardig. Ze kan precies op mensen in spelen en weet het altijd naar haar hand te draaien. Eleonor is goed in de spelletjes meespelen en verzint dan halverwege haar eigen spelregels. Ze heeft het niet zo met de normen en waarden van andere, de enige die tellen zijn haar eigen – alhoewel dat er niet heel veel meer zijn. Eleonor hecht niet veel waarde aan een vriendschap of liefde, zo snel ze, ze opbouwt, breekt ze, ze ook weer af. Gevoelens van andere maken haar niet veel uit. Eleonor is zelf ook niet het meest open persoon. Naar de buitenwereld speelt ze een spel; heeft ze een masker die altijd ‘mooi weer’ speelt maar haar echte gevoelens zal nooit iemand te weten komen.
    Familie: Eleonor is de dochter van de Amerikaanse zakenman Leonard Rutherford en zijn Madeiraanse vrouw Violante Sapateiros Espetada. Haar vader is zevenveertig jaar oud terwijl haar moeder pas negenendertig lentes telt. Naast Eleonor hebben haar ouders samen nog één kind genaamd Joshua. Hij is één jaar jonger dan Eleonor. Haar vader had nog een dochter uit een eerder huwelijk genaamd Emma. Veel gaat Eleonor niet met haar familie om alleen met Joshua kan ze het goed vinden.
    Extra: Eleonor is na schooltijd – of tijdens want zovaak is ze niet op school te vinden – meestal te vinden bij de manege. Ja, Eleonor is een paardemeisje en niet zo’n kleintje ook. Ze is helemaal gek op haar beesten en geeft ze dan ook de uiterste verzorging. Dit is dan ook één van de weinige dingen waar Eleonor goed in is; paardrijden. Samen met haar eigen paardje Sancha is ze dagelijks aan het trainen.
    Eleonor’s toekomstplannen zijn simpel en allang uitgedacht. Van haar ouders moet ze haar Yale, vandaar dat ze liever niet hebben dat ze van school wordt afgestuurd. Op Yale hebben haar ouders het liefste dat ze een rechtenstudie volgt en daarna het bedrijf van haar vader overneemt. Eleonor heeft het meeste charisma en peper van al zijn kinderen en is daarom de beste optie. Eleonor vindt het eerste deel van het plan een bar slecht idee maar met deel twee is ze het meer eens. Slapend rijk worden lijkt haar wel wat. Links en rechts wat onderteken. Zo ziet zij het wereldje voor zich.
    Mag ik je waarschuwen? Tuurlijk.


    Sorry, het kan beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Rol: 4, meisje
    Voornaam: Emilya
    Achternaam: Gray
    Volledige naam: Emilya Jessica Gray
    Leeftijd en geboortedatum: 14. Ze is jarig op 10 augustus
    Uiterlijk: Ze heeft bruin haar, blauwe ogen, een slank postuur, een aantal oorbellen en draagt vaak redelijk normale kleding. Super modieus is ze niet maar dat hoeft ze ook niet, vind ze.
    Karakter: Emilya is een verlegen meisje dat best wel naïef is. Ze gaat mee in zo'n beetje alles, maar denkt ook niet zo goed na over dingen. Dit brengt haar vaak in problemen waar ze niet zomaar uitkomt. Verder is Emilya een vriendelijk meisje met een gevoel voor humor. Het is haar doel om iedereen te laten lachen. Verder is ze het liefst op de achtergrond. Ze valt niet zo op. Ze heeft wel wat vrienden, maar niet zo super veel. Dit maakt haar tot een dood normaal meisje dat niet zo populair is.
    Familie: Ze heeft een vader en moeder, een zus die jaloers op haar is en een broertje. Haar zus is jaloers vanwege haar uiterlijk en haar successen op school. Haar broertje is nog heel erg klein, maar lijkt ook de verkeerde kant op te gaan doordat hij een keer iets gestolen heeft van een van z'n vrienden.
    Extra: Emilya schildert en doet dit als hobby. Ze wil ooit naar de kunstacademie
    Titel? - (Ik weet niets)
    Mag ik je waarschuwen? Tuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:55 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: Numero 11
    Voornaam: Dana, vaak wordt haar naam afgekort tot ‘Daan’, Dana vindt dat prima. Het interesseert haar bijzonder weinig, zolang ze haar maar niet gaan noemen bij haar tweede naam vindt ze het prima.
    Achternaam: Moretz
    Volledige naam: Dana Violet Moretz
    Leeftijd en geboortedatum: Dana is achttien jaar oud en verjaart op 15 februari. Ze is geboren in 1994, dus is een halfjaartje geleden jarig geweest.
    Uiterlijk:


    Demi Lovato mét roze dip-dye.
    Dana is niet een stereotype type meisje dat veel doet aan lijnen of dergelijke. Ongelofelijk mooi is ze dan ook niet, ze is normaal, wél opvallend. Ze is iemand die niet bij de mensenmassa wilt horen en draagt de dingen die ze mooi vindt. Ze heeft een forse lichaamsbouw, is niet één van de dunste en heeft een klein buikje. Ze is circa 1.65m, wat haar niet klein, maar ook niet lang maakt. Dana heeft redelijk dikke bovenbenen, iets waar ze zich erg aan stoort. Ze heeft een kort bovenlichaam en redelijk lange benen. Dana heeft van origine een blanke huid, maar doordat ze veel zont, is ze redelijk getint.
          Dana haar gezicht wordt omringd door blonde geverfde haren, aan de uiteindes is het momenteel roze, maar dat veranderd vaak. Zo had ze minder dan een maand geleden nog blauw. Ze houdt van experimenteren en vindt het niet erg als iets mislukt. Haar haren stoppen iets onder haar borst en is van nature krullend, maar stijlt het elke dag. Hierdoor is het behoorlijk dood. Van nature zijn haar haren kastanjebruin.
          Dana heeft een redelijk rechthoekig hoofd. Wanneer ze lacht is haar volle glimlach te zien, ze heeft een redelijk brede mond, een volle onderlip en kleine kuiltjes in haar wangen. Erg opvallende of bijzondere ogen heeft Dana niet, ze zijn erg donker van kleur, bruin. Wel worden ze omringd door een rij van lange, donkere wimpers. Als het om cosmeticaproducten gaat, dan gaat Dana meestal wel los. Ze houdt van mascara, lipgloss en oogschaduw, gebruikt het altijd en gaat zonder eigenlijk de deur niet uit. Haar kledingstijl is erg gevarieerd, ze houdt erg van hakken, draagt graag kleding met studs, maar ook vindt ze bohemian heerlijk om te dragen. Ook gaat ze graag los met sieraden, vooral armbandjes en ringen.
          Tatoeages mogen bij Dana ook niet ontbreken, zo staat er op haar onderarm ‘Faith’ – aangezien Dana wel gelovig is. In een impulsieve bui heeft ze ook een hartje op haar pols laten zetten en een afdruk van een exemplaar lippen. Als je Dana haar polsen naast elkaar zou zetten dan zal men er ‘stay strong’ zien staan, dit heeft ze van een songtekst van een band gejat. Ze vindt het wel wat hebben.
    Karakter: Dana is een erg normale meid. Ze is vriendelijk en heeft een redelijke bek als dit nodig is. Ze is erg spraakzaam ingesteld, maar ondanks dat een tikkeltje verlegen. Het duurt namelijk even voordat dit spraakzame ingaat en moet even loskomen in het begin. Als dit eenmaal gebeurd is, dan is ze een echte kletskous. Waar Dana om bekend staat is dat ze erg behulpzaam is. Ze houdt ervan om bij haar vrienden in de buurt te zijn en vindt dit dan ook het belangrijkste in haar leven. Ze stelt deze voor haar familie en daardoor is haar motto ook: ‘vrienden kies je, familie niet’.
          Dana is een meisje die zich weinig aantrekt van anderen. Ze doet wat ze wilt en waar ze zin in heeft. Hierdoor komt ze wel eens in de problemen, omdat ze beloftes hierdoor kan breken. Koppig is ze namelijk wel en als ze ergens geen zin in heeft, dan doet ze het ook niet ook. Ompraten kan je proberen, maar bij Dana werkt dit gewoon niet. Ze is erg eigenzinnig en heeft een eigen mening, laat deze graag horen. Ondanks dat heeft Dana niet echt een leidinggevende rol en loopt ze snel achter andere mensen aan. Ze heeft er namelijk een hekel aan als mensen haar volgen.
          Dana is erg klunzig en rommelig. Ze raakt vaak spullen kwijt en is een stresstante. Ze kan niet tegen het kleinste en geringste beetje druk en wordt dan compleet gek. Dan wordt ze chagrijnig en gaat schelden. Op dat soort momenten kan je beter niet bij haar in de buurt zijn. Lui is een woord dat bij Dana haar persoonlijkheid past, ze kijkt liever toe dan dat ze zelf moet spelen. Hierdoor staat ze ook onvoldoende voor gym en is ze blijven zitten. Veel mensen verwachten dat Dana dom is, omdat ze is blijven zitten, maar dit valt reuze mee. Ze is slimmer dan mensen verwachten en houdt zich gewoon graag dom. Ze vindt dat prima en is tevens redelijk pessimistisch ingesteld, ze heeft vaak pech en neemt dit overal met zich mee. Wel is ze erg virtuoos, ze zingt graag en speelt zowel gitaar als piano.
    Familie: Dana woont nog thuis, maar is al een lange tijd op zoek naar een eigen kot. Ze wordt soms wel eens gek van haar ouders, hoewel ze toch echt heel vriendelijk zijn en ze het goed met hen kan vinden. Ze woont in een normale woonwijk, niet al te duur of arm, gewoon normaal. Een halfjaar geleden is Copper Haynes, een goede vriend van haar bij haar in huis getrokken door problemen thuis. Dit heeft ze uit teken van behulpzaamheid gedaan en nog steeds gaan de twee prima met elkaar om – iets wat de ouders van Dana niet hadden verwacht. Copper en Dana zijn enkel vrienden, geen geheime liefde of zo. Wel hebben ze een keer de benefits uitgeprobeerd, maar dat vonden ze enorm awkward, daarom dat het ook blijft bij beste vrienden.
    Extra: Zoals al werd gezegd is Dana een erg muzikale dame. Hier besteed ze dan ook haar meeste tijd aan uit. Na schooltijd sluit ze zich op in haar kamer om piano te spelen of gitaar en er hard bij mee te blèren. Ze schrijft soms ook haar eigen muziek en hoopt er ooit mee door te breken – maar twijfelt zelf of dat gaat lukken. Daarom wilt ze nadat ze haar diploma heeft gaan studeren voor muzieklerares.
          Wanneer Dana geen muziek speelt, dan hangt ze meestal rond in het centrum met haar vrienden. Ze winkelt graag of gaat in de avonden naar concerten. Ook slaat ze een feestje op z’n tijd niet af en runt ze haar eigen blog op internet met foto’s die ze zelf maakt. Zo vult ze haar tijd wel zo’n beetje. Films kijken is ook een grote bezigheid van haar. Erg simpel meisje dus, niet veel bijzonders aan. Buiten dit heeft Dana ook een baantje bij de plaatselijke bioscoop.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:45 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dit is een rol die er niet bij stond. Het is de beste vriend van rol 10.

    Voornaam: Finn. Bijnamen kent hij niet echt, want hij wordt eigenlijk altijd aangesproken met Finn en daar is hij gewoon tevreden mee.
    Achternaam: Renner.
    Volledige naam: Finn Chester David Renner.
    Leeftijd en geboortedatum: Finn is zeventien jaar oud en is geboren op 11 juni 1995.
    Uiterlijk:



    Logan Lerman.
    Karakter: Finn is een leuke en spontane jongen. Hij is zo goed als aardig tegen iedereen, maar je moet wel oppassen. Als je iets verkeerds zegt, kan hij je dat erg kwalijk nemen. Hij is goed in overdrijven en is sowieso al snel beledigd, wat meestal niet zo goed uitpakt. Veel mensen weten dit te negeren, maar de mensen die hem niet mogen, maken hier juist gebruik van.
          Finn is erg creatief en ambitieus. Meestal zul je hem ook horen praten over zijn toekomst en al de grootse plannen die hij heeft met zijn leven. Finn is iemand die zichzelf graag hoort praten en ratelt zo de oren van je kop af, ookal luister je gewoon echt niet.
          Finn is best wel slim, maar werkt niet zo hard voor school. Hij mag dan wel ambitieus zijn, maar hij is ook erg lui. Hij denkt dat hij er komt zonder iets te doen en dit heeft lang gewerkt, maar nu moet hij toch echt wat beter zijn best gaan doen.
          Voor de rest is Finn echt ongelofelijk koppig en doet hij het liefste alleen wat hij zelf wil. Hij is echter wel sociaal en heeft veel vrienden op school, omdat hij zo makkelijk praat met iedereen en alles afmaakt met een leuk grapje.
    Familie: Finn komt uit een redelijk groot gezin en hierdoor is hij het gewend om alles te moeten delen, wat hij vroeger al moest. Ze hebben het vrij normaal. Ze wonen in een rijtjeshuis en worden vaak omschreven als een leuk gezin. Finn's vader Chester is schrijver van beroep en werkt ook part-time in de bar van zijn broer, Finn's oom. Finn's moeder, Allison, werkt als diëtiste. Samen hebben ze vijf kinderen. De oudste van het stel is Davey van tweeëntwintig. Hierna volgt Jaimy-leigh van negentien. Dan komt Finn. Hij heeft nog een jonger zusje, Heather van veertien en een jonger broertje, Harvey van twaalf.


    Big girls cry when their hearts are breaking