• Man, de nieuwe paint heeft ook nadelen zeg.. Zo kan je bijvoorbeeld met een kwast niet eindeloos door kleuren, maar stopt ie er dan gewoon mee :l

    Maar goed, dat wilde ik niet vragen.

    Op de oude paint had ik wel eens een plaatje, bijvoorbeeld een zwart zonnetje met een witte achtergrond, en die wilde ik dan op iets roods 'plakken' als het ware. Alleen dan kon ik op een speciaal knopje drukken zodat ik een kleur aan kon wijzen die dan doorzichtig werd, zoals het witte, waardoor ik enkel het zwarte zonnetje overhield en geen lelijk wit vierkant erbij.

    Hoe doe je dit in godsnaam bij de nieuwe paint? :a


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyone..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee man..


    Aan niets denken is ook denken.

    Bij de paint die ik hier heb, heb je dus dat 'Select' knopje, right? Dat vierkantje in streepjes. You know what I mean.
    Klik het pijltje daar onder. Dan moet er een menutje komen en ergens staat dan 'Transparent' of datzelfde in het Nederlands. i don't know, this netbook is English.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen ervaring met Paint, zeer oncreatief met dat soort dingen. Maar succes nog :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Escritura schreef:
    Bij de paint die ik hier heb, heb je dus dat 'Select' knopje, right? Dat vierkantje in streepjes. You know what I mean.
    Klik het pijltje daar onder. Dan moet er een menutje komen en ergens staat dan 'Transparent' of datzelfde in het Nederlands. i don't know, this netbook is English.


    Ah ja, ik zie het! Dankje 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ah ja, ik zie het! Dankje 8D


    No problem, ik had eerst hetzelfde probleem. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    No problem, ik had eerst hetzelfde probleem. :'D


    Vind het wel vervelend dat je dus niet door kan kleuren met de kwasten, dat je inkt dan gewoon als het ware op is :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol ik maakte net een cover in paint :')


    26 - 02 - '16