• Ik wil graag jullie mening horen:

    Pen pal
    n.
    A person with whom one becomes acquainted through a friendly, regular correspondence.
    Also:
    A person with whom one regularly exchanges letters, often a person in another country whom one has not met, also called pen friend.


    Danica Williams is al zijn hele leven alleen. En met zijn hele leven bedoelt hij zeventien jaar en drie maanden. Hij is het gewed. Hij woont bij zijn moeder, die dag in dag uit bij de supermarkt op de hoek werkt. Zijn vader is er al lang niet meer. Op school moet niemand iets van hem weten. Danica heeft er geen probleem mee om alleen te zijn.
    Zijn moeder daarentegen, heeft er wel een probleem mee. Barbara Williams weet heel goed dat haar zoon buiten de boot valt op school en zichzelf in het weekend opsluit in zijn kamer. Maar dat gaat veranderen.
    Barbare denkt lang na over hoe ze haar zoon kan helpen, en dan vind ze het antwoord in een advertentie. Pen friends co. is een organisatie die jongeren over de hele wereld samenbrengt. Het is de ideale oplossing en dus vult ze een formulier in voor Danica.

    Als Danica twee weken later een bericht krijgt van Pen friends co. Weet hij niet goed wat hij er mee aanmoet. Volgens de brief heeft hij drie matches – en de beschrijvingen zijn bijgevoegd. Door aanmoedeging van zijn moeder, contacteert hij uiteindelijk een van de jongens. James Glynn, een jongen uit Southampton. James is erg tevreden als hij eindelijk een brief krijgt – Danica klinkt namelijk als een zeer mooi meisje.

    Doen/Niet doen:
    Welk point of view: Danica/James/Beiden
    Titel idee: Iets originelers dan Pen Pals
    Engels of Nederlands:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind dit idee best wel goed, op voorwaarde dat het goed geschreven en uitgewerkt wordt. Dus als je ermee begint, mag je mij waarschuwen (als je wilt) en dan kijk ik wel even of ik het leuk vind!
    Als ik jou was, zou ik het dus doen, maar het hangt er ook vanaf hoeveel inspiratie en ideetjes je hebt voor de verhaallijn. Ik zou het ook in het Nederlands doen - ik lees alleen maar Nederlands (:
    En dat point of vieuw, daar kan je alle kanten mee op en het hangt er ook vanaf hoe je het gaat schrijven (of je bv. met brieven werkt of niet). Ik zou gaan voor Danica of beiden.


    There will be beauty from pain.

    Doen! Echt een leuk idee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gewon doen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sounds amazing :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doen/Niet doen: Zeker
    Welk point of view: Danica/James/Beiden
    Titel idee: Iets originelers dan Pen Pals Sorry, geen idee
    Engels of Nederlands: Nederlands
    +waarschuwen alsjeblieft :)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    :9~

    dat klinkt geweldig!!

    Doen/Niet doen: Wel doen!!
    Welk point of view: Danica/James/Beiden
    Titel idee: Iets originelers dan Pen Pals ik heb geen idee voor een andere titel
    Engels of Nederlands: maakt mij niks uit,, ik vind beide goed ;D

    wil je me waarschuwen als je begint??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heel erg bedankt iedereen. ^^ En ja; ik ga inderdaad ook met brieven werken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iedereen die gevraagt heeft om gewaarschuwt te worden, zal een GB krijgen als de story online staat!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.