• Maar diegene die ik op internet zag zijn niet super duur en dan denkt mijn moeder dat het dus geen goede tassen zijn :l In andere woorden; Ik moet dus een dure tas halen.
    Ik hoef het zelf niet te betalen, maar ik vind die tassen die ik vond gewoon heel leuk, dit zijn ze:

    =/$T2eC16hHJIQE9qUHuz+nBQF03drV3Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqVHJBME63Uw3)jSBO0hwSH-9Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqNHJBUE8e7z,CI+BPPf(Uh-IQ~~60_12.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat zijn geen schooltassen. :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Dat zijn geen schooltassen. :Y)


    Er bestaan geen 'schooltassen', elke tas kan je gebruiken op meerdere manieren en of die manier handig is doet er niet toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hou er wel rekening in dat je dus niet veel boeken mee kunt nemen in die tas. Ten eerste past dat helemaal niet, en zal hij kapot gaan als je er veel in kwijt wil. Ten tweede doet dit pijn aan je schouder, omdat je het volle gewicht aan een schouder draagt. Ik weet niet hoeveel boeken jij mee moet, maar ik heb regelmatig dat mijn rugzak vol zit met zware boeken. Dus denk er over na of je 1 of 2 tassen wil.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Hou er wel rekening in dat je dus niet veel boeken mee kunt nemen in die tas. Ten eerste past dat helemaal niet, en zal hij kapot gaan als je er veel in kwijt wil. Ten tweede doet dit pijn aan je schouder, omdat je het volle gewicht aan een schouder draagt. Ik weet niet hoeveel boeken jij mee moet, maar ik heb regelmatig dat mijn rugzak vol zit met zware boeken. Dus denk er over na of je 1 of 2 tassen wil.


    Ik ga een leren halen hoor, die gaan niet zo 1 2 3 stuk, al wil ik wel een 2ehands omdat het me anders te duur is. Ik was gisteren in de stad, dacht een leuke tas te zien, 280 euro! Pfft, ben meteen weer vertrokken en ze zijn groot zat heb ik gezien in de winkels, passen genoeg boeken in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ga een leren halen hoor, die gaan niet zo 1 2 3 stuk, al wil ik wel een 2ehands omdat het me anders te duur is. Ik was gisteren in de stad, dacht een leuke tas te zien, 280 euro! Pfft, ben meteen weer vertrokken en ze zijn groot zat heb ik gezien in de winkels, passen genoeg boeken in.


    Ah oke, dan heb je idd wel kwaliteit. Er zijn heel veel van die goedkope schoudertassen, maar als je zo'n leren hebt die een beetje stevig is is dat prima. Anyway, ik vind hem wel heel tof hoor ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil ook een nieuwe tas. Mijn oude is een beetje gaar ._.
    Helaas kan ik maar geen leuke vinden :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor