• Maar diegene die ik op internet zag zijn niet super duur en dan denkt mijn moeder dat het dus geen goede tassen zijn :l In andere woorden; Ik moet dus een dure tas halen.
    Ik hoef het zelf niet te betalen, maar ik vind die tassen die ik vond gewoon heel leuk, dit zijn ze:

    =/$T2eC16hHJIQE9qUHuz+nBQF03drV3Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqVHJBME63Uw3)jSBO0hwSH-9Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqNHJBUE8e7z,CI+BPPf(Uh-IQ~~60_12.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb deze: Klik
    Mijn eten en drinken past erin, net als alle spullen die ik nodig heb voor mijn laptop (Koptelefoon, oplader, USB-sticks, muis, eventueel zelfs nog een laptopkoeler). En als ik goed prop past er zelfs nog een boek bij, maar boeken heb ik niet vaak nodig :Y)


    Ik heb nu deze, maar dan met blauwe i.p.v. witte strepen:



    Ben hem alleen beu en hij heeft een erg brede band, dus al mijn kleding, poef, lelijk. Vooral winterkleding, van die gebreide dingen enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Squido schreef:
    Ik vind die tussen altijd zo onhandig.. Geef mij maar gewoon een rugzak van Eastpack of Dakine.


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb nu deze, maar dan met blauwe i.p.v. witte strepen:



    Ben hem alleen beu en hij heeft een erg brede band, dus al mijn kleding, poef, lelijk. Vooral winterkleding, van die gebreide dingen enzo.

    Die is wel leuk :Y) Gebreide kleding? Oh god, mijn huid gaat me al haten als ik daaraan denk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Die is wel leuk :Y) Gebreide kleding? Oh god, mijn huid gaat me al haten als ik daaraan denk.


    Niet grof, maar ik bedoel gewoon van die zachte stof :P Geitenwol ofzo xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Niet grof, maar ik bedoel gewoon van die zachte stof :P Geitenwol ofzo xd

    D: MY SKIN, IT'S BURNING!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    D: MY SKIN, IT'S BURNING!


    Aha, maar dat is super warm, moet je er gewoon een hemd onderdoen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Aha, maar dat is super warm, moet je er gewoon een hemd onderdoen :p

    Ik draag het hele jaar door T-Shirt's. Heel af en toe vest, maar meer ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik draag het hele jaar door T-Shirt's. Heel af en toe vest, maar meer ook niet.


    Bwuh, dat jij 't niet koud krijgt en ik draag nooit vesten eigenlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Bwuh, dat jij 't niet koud krijgt en ik draag nooit vesten eigenlijk.

    Hahaha, ik ben gek :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een lederen schoudertas uit Marokko. 18 euro ofzoiets en hij gaat al superlang mee. Het is heel erg goede kwaliteit. Maar oké, je kan moeilijk even naar Marokko gaan voor een schooltas. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij mij op shool zijn cowboy bags heel erg in. Ken je die? Die zijn wel 117 euro volgens mij, maar wel van echt leer en er kunnen makkelijk boeken in. Ik heb ook zoiets maar geen echte cowboy bag. Wel van ech leer en volgens mij gaat ie het wel lang houden!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De eerste is niet stevig,dat zie ik zo. Als je wat boeken erin legt,gaan de bandjes aan de zijkanten je tas kapot maken. Ik + mijn vriendin hebben het aan de hand gehad. Waste of money.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb een schoudertas met bloemenprint voor 20 euro in de c&a xd.
    Die laatste vind ik best wel mooi.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb een converse schoudertas en een rugzak van Dakine. Ik heb het niet echt op die tassen die je hierboven laat zien. Maar dat is ook gewoon smaak. Het liefst zou ik er nog een Eastpack rugzak willen, maar dan moet ik eerst maar eens aan baantje zoeken. Dat krijg ik echt niet van mijn ouders, gezien ik dus al twee tassen heb :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ga kijken in Amsterdam en misschien nog op de zwarte markt,
    ik wil dat ie van echt leer is dus wss ga ik een 2e hands zoeken omdat ik anders meer dan 200 kwijt ben (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.