• Maar diegene die ik op internet zag zijn niet super duur en dan denkt mijn moeder dat het dus geen goede tassen zijn :l In andere woorden; Ik moet dus een dure tas halen.
    Ik hoef het zelf niet te betalen, maar ik vind die tassen die ik vond gewoon heel leuk, dit zijn ze:

    =/$T2eC16hHJIQE9qUHuz+nBQF03drV3Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqVHJBME63Uw3)jSBO0hwSH-9Q~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqNHJBUE8e7z,CI+BPPf(Uh-IQ~~60_12.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    In mijn ogen zijn schooltassen nog altijd eastpacks... ik loop achter denk ik ;[


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    In mijn ogen zijn schooltassen nog altijd eastpacks... ik loop achter denk ik ;[


    Ik heb nu een COnverse tas :P Maar mijn kleding gaat er allemaal aan van die schoudertassen, dus zocht ik er één die je ook in je hand kan dragen of gewoon over één schouder :A Vind het anders zonde van mijn kleding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er 1 van 5 euro dit jaar en 1 van 20 euro
    En het zijn beide prima tassen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb nu een COnverse tas :P Maar mijn kleding gaat er allemaal aan van die schoudertassen, dus zocht ik er één die je ook in je hand kan dragen of gewoon over één schouder :A Vind het anders zonde van mijn kleding.
    Wat dacht je van een rugtas :3?


    Life is hard and then we die

    Lol, die laatste tas doet me altijd denken aan de tassen die vele leraren altijd hadden op de middelbare :')
    Wel leuk trouwens.


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat dacht je van een rugtas :3?


    Dat vind ik onhandig omdat ik tijdens het lopen en staan en dergelijke vaak wat uit mijn tas nodig heb, zo ook bijvoorbeeld mijn schooltas en dan moet ik eerst die tas weer afdoen en ik wil hem niet op die smerige grond (ja, bij ons is die echt heeel vies op school) zetten en dan sta je vet onhandig te doen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cydonia schreef:
    Lol, die laatste tas doet me altijd denken aan de tassen die vele leraren altijd hadden op de middelbare :')
    Wel leuk trouwens.


    Dat vond ik er juist zo leuk aan, hij is een beetje vintage, dat vind ik altijd wel leuk :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaah die zijn zo leuk. Wel jammer van je moeder, ze gaan meestal best lang mee.


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Dat vind ik onhandig omdat ik tijdens het lopen en staan en dergelijke vaak wat uit mijn tas nodig heb, zo ook bijvoorbeeld mijn schooltas en dan moet ik eerst die tas weer afdoen en ik wil hem niet op die smerige grond (ja, bij ons is die echt heeel vies op school) zetten en dan sta je vet onhandig te doen :p
    Weet je dat ik er nooit zo over heb nagedacht, eigenlijk best wel een goed punt..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Weet je dat ik er nooit zo over heb nagedacht, eigenlijk best wel een goed punt..


    Haha, ik had er ooit één en vond het super onhandig :P Want dan heb je hem met één hand aan dat handhengsel vast en dan moet je met die andere je rits open doen.
    Ook kunnen mensen er gewoon van alles uitpakken als je loopt, heb het vaak genoeg gezien in die drukke gangen.

    Dus, ik wil een leuke tas die ik om één schouder kan dragen en ook in mijn hand :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een laptop tas als schooltas (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb een laptop tas als schooltas (cat)


    Ik ook nu, hij heeft 3 binnenvakken en nog een vakje binnenin met rits. Dan nog achter op mijnt as zit er een rits in en een behoorlijk groot voorvak :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, die eerste is leuk!


    ars moriendi

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ook nu, hij heeft 3 binnenvakken en nog een vakje binnenin met rits. Dan nog achter op mijnt as zit er een rits in en een behoorlijk groot voorvak :p

    Ik heb deze: Klik
    Mijn eten en drinken past erin, net als alle spullen die ik nodig heb voor mijn laptop (Koptelefoon, oplader, USB-sticks, muis, eventueel zelfs nog een laptopkoeler). En als ik goed prop past er zelfs nog een boek bij, maar boeken heb ik niet vaak nodig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind die tussen altijd zo onhandig.. Geef mij maar gewoon een rugzak van Eastpack of Dakine.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:41 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.