• Voor mijn nieuwe baan moet ik 3 certificaten behalen, die nergens over gaan en die eindeloos lang duren. Zuuuucht. Ik weet heus wel dat ik niet zomaar drank mag verkopen aan iemand onder de 16 en ik weet heus wel dat ik moet douchen voor ik naar m'n werk ga. D:


    Til hug og blod.

    heb je daar echt een certificaat voor nodig?
    Om te douchen voor dat je naar je werk gaat?Dat doe je volgens mij altijd al
    Haha sorry maar dat heb ik nog nooit gehoord(:
    hmm das balen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    :'D. Wat voor werk ga je doen? Achter een bar of zo?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    "Inderdaad, voor cola hoef je geen leeftijd vast te stellen!"

    Hoe verzinnen ze het? ARGH! D:


    Til hug og blod.

    I just died xD

    Sorry mousie (wbw)

    Lolol the fuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LOL XD
    waarom krijgen wij dat "douchen voordat je naar je werk gaat"ding niet? die andere met alcohol hebben wij niet nodig, though...lijkt me zo lollig XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, persoonlijke hygiëne en shit. Maar daar valt douchen toch logischerwijs onder en dat weet ik ook zonder een heel lang kutverhaal wel. D:
    Maar goed, ik ben er dus klaar mee.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ja, persoonlijke hygiëne en shit. Maar daar valt douchen toch logischerwijs onder en dat weet ik ook zonder een heel lang kutverhaal wel. D:
    Maar goed, ik ben er dus klaar mee.

    -leest de laatste regel van je post en dan je signature. Lacht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bloodlust schreef:
    Ja, persoonlijke hygiëne en shit. Maar daar valt douchen toch logischerwijs onder en dat weet ik ook zonder een heel lang kutverhaal wel. D:
    Maar goed, ik ben er dus klaar mee.


    Vergeet je ook niet om goed achter je oortjes te wassen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    En hoe kan je bewijzen dat je hebt gedoucht? Moeten ze erbij zijn? LOL xD. Is echt raar, dat je daar certificaten moet voor behalen. Maar waar werk je dan?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Loool, ik moest voor de supermarkt in totaal 2 doen: Wat te doen bij een overval of misdrijf en geen drankverkoop onder de 16.


    You are beautiful, you are love.

    Certificaten?
    Ik werk al 3 jaar in de supermarkt achter de versafdeling (vers vlees - charcuterie - traiteur - kaas) en ik heb nooit iets moeten doen daarvoor.

    Ik snap niet dat je 'verplicht' moet douchen voor je gaat werken? Ik stink meestal zo naar het vlees als ik gedaan heb, dat ik erna douche.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Certificaten?
    Ik werk al 3 jaar in de supermarkt achter de versafdeling (vers vlees - charcuterie - traiteur - kaas) en ik heb nooit iets moeten doen daarvoor.

    Ik snap niet dat je 'verplicht' moet douchen voor je gaat werken? Ik stink meestal zo naar het vlees als ik gedaan heb, dat ik erna douche.


    Ik heb vroeger ook bij supermarkten gewerkt en toen was dat ook allemaal nog niet. :')
    Onzinnig gedoe allemaal.


    Til hug og blod.

    Amused schreef:
    Certificaten?
    Ik werk al 3 jaar in de supermarkt achter de versafdeling (vers vlees - charcuterie - traiteur - kaas) en ik heb nooit iets moeten doen daarvoor.

    Ik snap niet dat je 'verplicht' moet douchen voor je gaat werken? Ik stink meestal zo naar het vlees als ik gedaan heb, dat ik erna douche.


    Mede vlees&kaas werkster! Deed jij er ook lang over om alles te leren? En snel te kunnen snijden enzo? Ik doe het pas een halfjaar, maar heb het altijd behoorlijk druk!
    OT: Ik douche ook gewoon erna, zolang je handen schoon zijn is het denk ik wel goed.


    You are beautiful, you are love.

    Ik werk in de bakkerij, ik heb nog nooit een certificaat moeten behalen. Erg apart!


    "Well, well. Look who we've got here!"