• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG. Join!



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Lahey
    -
    ...

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Karakter:
    Extra:

    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:10 ]


    everything, in time

    @Sirens: ik had al Rose McGowan als uiterlijk, ze staat op pagina 2.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    U did not D:

    Ach, ff andere foto zoeken :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    U did not D:

    Ach, ff andere foto zoeken :3

    Huh. Dat heb ik wel hoor? Dat is Rose. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Huh. Dat heb ik wel hoor? Dat is Rose. :')


    Volgens mij was dat eerste gewoon een uitspraak en geloofde ze je wel :3 zo kwam het op mij over tenminste :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Volgens mij was dat eerste gewoon een uitspraak en geloofde ze je wel :3 zo kwam het op mij over tenminste :Y)

    Oh lol. Ik dacht wat anders, daarom. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol:
    Stripper.
    Volledige naam:
    Aiden Sylvester Michael Nidions
    Roepnaam:
    Aiden.
    Leeftijd:
    Drieëntwintig, Aiden is tien minuten jonger dan Chad.
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Mysterious Aiden
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    -
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    -
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Aiden is net als zijn broer lang, hij is 1.93 en heeft een erg gespierd en door de zon getint lichaam. Zijn goudbruine lokken staan meestal wild omhoog, maar voor wat verandering heeft hij het ook wel eens gewoon warrig over zijn hoofd. Hij heeft meestal een mysterieuse uitstraling om zich heen, zijn donkere, bijna zwarte ogen geven niks vrij over zijn emoties, gedachte of verleden. Het enige wat je eruit kan halen is Mysterie. Hij heeft een atletisch gebouwd lichaam en een tandpasta witte lach die ondanks alle mysterie meestal wel iets goeds overbrengt.



    Karakter:
    Koppig, eigenwijs en zorgzaam zo kan je Aiden het best omschrijven. Hij is standvast en als hij eenmaal iets in gedachte heeft is dat moeilijk uit zijn hoofd te halen. Hij heeft een groot verantwoordelijkheids gevoel ook al is hij de jongste van de twee.
    Aiden is een grote flirt en meisjes vallen meestal op zijn mysterieuze uitstraling. Hij is niet ijdel of arrogant. Hij kan wel eens een beetje egoïstisch overkomen maar dan heeft het zo zijn redenen. Hij vindt dat als het echt moet, je maar egoïstisch moet zijn. Niks moet ten koste van jezelf gaan. Tenminste het hangt ervan af hoe belangrijk de gene voor je is. Verder heeft hij wel een vlotte babbel. Hij kan snel een gesprek starten met mensen, maar is daarin tegen geen flapuit. Hij let juist altijd op het kiezen van de juiste woorden, want één verkeerd woordje en er kan van alles misgaan. Mensen komen dingen over je te weten die ze gewoon niet aangaat, er kunnen dingen tegen je worden gebruikt en al dat soort simpele voorbeelden. De juiste woorden kiezen, dat doet Aiden al zijn hele leven lang. Je zou het wantrouwen kunnen noemen en misschien was het dat ook wel een beetje, maar in principe was het voor hem gewoon slimspel.
    Tot slot is Aiden een gezellige jongen die wel altijd goed kan opschieten met de jongens.

    Extra:
    Aiden en Chad zijn overgedragen aan een opvangtehuis voor jongeren door hun ouders. Hun vader heeft Aiden een zilveren ring achter gelaten en Chad een armband.
    Aiden en zijn oudere broer konden daar blijven tot hun zestiende, rond die leeftijd worden de jongeren aan hun lot overgelaten omdat ze dan oud genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen zorgen.
    Rond hun achtien/negentiende heeft Mike ze van de straat geraapt en op hun twintigste zijn ze beide begonnen met strippen.
    Aiden beweerd altijd geen contact met zijn ouders op te willen zoeken, maar stiekem, diep in zijn hart wilt hij niets liever dan weten hoe zijn vader was. Dat kwam doordat hij veel trekken van zijn heeft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 23:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol:
    Klant.
    Volledige naam:
    Rosali Caeli Romérez.
    Roepnaam:
    Rose.
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig.
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    -
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    -
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Nee, ze is geen vaste klant. Ze is er omdat een vriendin van haar vijfentwintig is geworden.
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Rose is 1.76 lang en dus niet klein van stuk. Ze heeft een vrouwelijk lichaam en iets grotere rondingen dan een gemiddelde vrouw, haar heupen zijn ook breder en ze heeft lange, maar vrouwelijke benen. Haar figuur is een echt dames figuur en is ook slank. Verder heeft ze een getinte huid, haar gezicht is hartvormig en ze heeft een gave huid. Haar lippen zijn vol en van zichzelf al aardig roze. Ze heeft amandelvormige nachtblauwe ogen en lang golvend zwart haar dat haar onderrug reikt.



    Karakter:
    Rosali is een sociaal en charmant meisje. Ze kan snel met mensen opgaan en is soms een beetje prettig gestoord.
    Ze is erg koppig en eigenwijs. Ook kan ze erg brutaal zijn waardoor ze niet altijd bij iedereen geliefd is. Ze hecht veel waarde aan haar trots en dat is ook iets waar ze soms ruzie over krijgt met andere. Ze vindt namelijk dat ze alles gewoon goed zelf kan, ze zal niet snel toegeven dat ze hulp nodig heeft en ook niet snel hulp aannemen.
    Ze zegt vaak de waarheid en vindt dat als je met haar om wilt gaan dat zal moeten respecteren. Het is iets van haar en dat zal ze ook niet veranderen.
    Verder is het een gezellig meisje die altijd wel zin heeft in een feestje, wat drinken, gezelligheid en een uitdaging.
    Ze neemt uitdagingen graag aan, want ze vindt dat als ze op het veilige pad lopen, zonder enige risico's je niet al leven.
    Ze is erg sportief en kan soms een erge flirt zijn.

    Extra:
    Rose is een erg artistiek en muzikaal meisje, ze houdt van zingen en schilderen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    AMPARO! Die foto's van die jongens heb je van weheartit :Y) die kreeg ik in me inbox binnen omdat ik je volg :3 maar hij is wel knaaaap (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JAIMY.

    Dat klopt ja ghehe :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oké, ik heb hem aangepast. Is hij goed? Alleen nog het uiterlijk en extra van Ruby and I'm done. Finally. :Y)

    Frey schreef:
    Rol: Stripper.
    Volledige naam:
    Roepnaam: Devon Blake Garcia
    Leeftijd: 24.
    Artiestennaam: -alleen voor strippers- Captain Blake.
    Uiterlijk:
    Hij is ongeveer 190cm lang en heeft een sterke, atletische bouw door het sporten dat hij doet, omdat hij vaak in de sportschool te vinden is. Devon jogt vaak in de ochtend samen met zijn zusje. Hierdoor heeft hij een sixpack gekregen, een sixpack die hij gemakkelijk kan verbeteren. Op zijn linkerarm heeft een halve sleeve.
    Zijn warrige donkere, zwarte haren zitten bijna altijd door elkaar, echter lijkt dit stijlvol en hoeft hij er ook niet veel voor te doen, omdat dit meewerkt voor zijn ‘player’-act. Hij heeft diepbruine, bijna zwarte ogen met een licht randje eromheen als de zon erin schijnt.
    En in tegenstelling tot zijn zusje heeft Devon wel een licht tintje op zijn huid, dit komt omdat hij bijna altijd buiten te vinden is.


    Karakter:
    Devon is een jongen die graag in de punt van de aandacht wilt staan, hij doet zowat alles voor een beetje spotlight en kan behoorlijk arrogant en ijdel zijn. Zo denkt hij dat hij alle meisjes kunt krijgen die hij wil, meestal zonder een vinger uit te steken.
    Dit zorgt voor irritatie gedrag bij zijn zusje, aangezien zij arrogante personen haat. Devon staat ook als eerste op haar lijstje, al weten ze allebei dat stiekem heus wel van elkaar houden. Ruby kan er gewoon niet tegen dat hij zo zelfingenomen is en slaat hem hier ook vaak genoeg voor, als grapje of niet. Devon kan hier alleen maar om lachen, al geeft hij wel toe dat ze soms als een man slaat.
    Hij heeft een groot ego en denkt dat hij alles is, waardoor hij ook altijd het laatste woord wilt krijgen. Wanneer hij uitgedaagd word, kan hij behoorlijk overheersend en zelfingenomen zijn. Hij is het soort jongen die altijd krijgt wat hij wil, wat hij wel met zijn zusje gemeen heeft. Hij heeft grote woorden, maar hij is ook een jongen die zijn afspraak nakomt, aangezien hij een grondige hekel heeft aan personen die dat niet doen.
    Devon is het soort jongen waar je veel plezier mee kunt beleven, want als hij in de buurt is, moet je spontaan glimlachen van zijn enthousiaste uitdrukking op zijn gezicht. Hij houd ervan om grapjes te maken en is een goede prater, waardoor hij altijd wel weet wat hij moet zeggen. Hij is bijna op elk feestje te vinden en laat dit niet zomaar voorbij gaan, hij weet hoe hij plezier moet maken en kan soms ook heel relaxed over komen.
    Extra: Ruby is een half zusje van hem, ze hebben dezelfde moeder, maar een verschillende vader. Devon is er sinds vijf jaar geleden pas achter dat hij een half zusje had en sindsdien zijn ze niet te scheiden van elkaar. Hij beschermt haar altijd, ook al weet hij dat Ruby zich heel goed zelf kan redden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat ben ik blij dat ik mijn personage niet Devon heb genoemd. Dat was namelijk wel mijn eerste keuze XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hahhaha omg. Seriously? Wij hebben ook veel dezelfde keuzes dan. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahah ja echt XD We hebben telepathisch contact XD

    Edit : Mr. Capatin Blake is very sexy ;d

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 23:19 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Hahah ja echt XD We hebben telepathisch contact XD
    Edit : Mr. Capatin Blake is very sexy ;d

    Lollol. Ja, toch? Zou wel gaaf zijn in ieder geval. We can do it!
    PS. Yesssssh. Ik was echt focking lang aan het zoeken naar een awesome sexy plaatje, dude, niet normaal gewoon. Eindelijk gevonden! Eigenlijk wou ik een blonde, maar boeiend..
    Ik wilde bij zijn 'extra' erbij zetten dat hij vroeger piraten-verslaafd was haha ;$ En dat hij daarom die naam heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Lollol. Ja, toch? Zou wel gaaf zijn in ieder geval. We can do it!
    PS. Yesssssh. Ik was echt focking lang aan het zoeken naar een awesome sexy plaatje, dude, niet normaal gewoon. Eindelijk gevonden! Eigenlijk wou ik een blonde, maar boeiend..
    Ik wilde bij zijn 'extra' erbij zetten dat hij vroeger piraten-verslaafd was haha ;$ En dat hij daarom die naam heeft.


    Ghehe we have it. Just believe a.

    Hahah wat cute Pirate addicted. :3
    Ik heb ook lang moeten zoeken voor een foto die iets weg had van die van Saartje. Het is niet echt helemaal gelukt, maar ach xd. Ik heb haar 100 foto's gestuurd XD
    Maar u did a good job. Catain is sexy so you made my day :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.