• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG. Join!



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Lahey
    -
    ...

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Karakter:
    Extra:

    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:10 ]


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    Ik ga nu bezig met mijn personages ^^


    :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    :9~


    Wauw.. En dat zelfs al voordat je hem gezien hebt.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Wauw.. En dat zelfs al voordat je hem gezien hebt.


    Ik ken je Ellie :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik ken je Ellie :P


    Geen idee of dat goed is of juist slecht XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Stripper
    Volledige naam: Daniël Emilio MacGreggor
    Roepnaam: Daniël
    Leeftijd: 24
    Artiestennaam: Dangerous Daniël
    Uiterlijk:




    Karakter: /komt later
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Damn. ELLIE!

    DANIËL?!

    Zie je wel :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Willen jullie niet steeds van tevoren afspreken en al koppels maken? ><

    Ik heb stiekem mijn keuze ook al gemaakt, maar dat post ik toch ook niet hard in 't topic?


    everything, in time

    O ik maak ook geen koppels hoor. Ik ben niet van plan om achter Daniël aan te gaan ^^ alleen Ellie's personage's zijn altijd zo knap :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    O ik maak ook geen koppels hoor. Ik ben niet van plan om achter Daniël aan te gaan ^^ alleen Ellie's personage's zijn altijd zo knap :Y)



    Mwhauhauh Jaimy !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    (...)


    Mwhauhauh Jaimy !


    Jij bent het sowieso eens met mijn mening Amparo wat de personage's van Ellie. En anders ga ik reactie's van je quoten vanuit het andere topix :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga nu mijn personage's aanmaken. Trouwens mijnes is het jongere broertje van mr. Casanova


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Ik ga nu mijn personage's aanmaken. Trouwens mijnes is het jongere broertje van mr. Casanova


    Ghehe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Crewmember
    Volledige naam: Felicia Kiara Mancini
    Roepnaam: Felicia
    Leeftijd: 22
    Artiestennaam:
    Werk: Felicia werkt achter de bar.
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk:



    Alessandra Ambrosio
    Karakter: komt later.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Invullen:
    Rol: Crewlid
    Volledige naam: Sky Fields
    Roepnaam: Sky
    Leeftijd: 21 jaar
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.- Sky werkt achter de bar. Zorgt voor de drankjes van mensen.
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-:


    Sky heeft lang bruinachtig haar. Het haar is stijl en komt net tot over haar borsten. Aan de onderkant wordt het telkens lichter. Zelf is ze ook redelijk lang. Namelijk 1.78. Ze heeft grijns/groene ogen. Ze is zeker van haar lichaam, en niet omdat het perfect is, want dat is het niet, maar omdat ze zichzelf gewoon goed verzorgd. Ze draagt geen make-up, ze gaat liever voor naturel. Ze heeft sproetjes. Haar haar heeft ze vaak los, omdat ze dat zelf mooi vindt.

    Karakter: Sky is een pittig meisje wat weet wat ze wil. Ze heeft haar eigen mening en zal je die ook altijd eerlijk vertellen. Hier is niet altijd iedereen blij mee. Een leugentje om bestwil vindt ze soms wel kunnen. Sky is redelijk impulsief wat haar soms in benarde situatie's brengt. Maar vrij vaak krijgt ze zichzelf daar weer uitgewerkt. Ze is sociaal, en spontaan. En ze vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ze kan 's ochtends soms wat humeurig zijn, maar dat ligt eraan wat haar die dag te wachten staat voor afspraken. Sky is niet het meisje dat over haar gevoelens praat, over die van anderen, prima, maar over die van haarzelf niet. Ze kan brutaal zijn en uitdagend, maar eigenlijk is ze gewoon een lief meisje.
    Extra: Sky is linkshandig en single. Voor de rest heeft ze niet echt een talent. Ze vindt het leuk om te schrijven. Verhalen schrijven. Maar dit laat ze eigenlijk nooit aan andere lezen. In haar verhalen spreken haar gevoelens. Daar kun je haar gevoelens vinden, ze vertelt je die niet. Voor de rest was dat het voorlopig wel.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rol:
    Stripper.
    Volledige naam:
    Aiden Sylvester Michael Nidions
    Roepnaam:
    Aiden.
    Leeftijd:
    Drieëntwintig, Aiden is tien minuten jonger dan Chad.
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    - Komt -
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    -
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    -
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Aiden is net als zijn broer lang, hij is 1.93 en heeft een erg gespierd en door de zon getint lichaam. Zijn goudbruine lokken staan meestal wild omhoog, maar voor wat verandering heeft hij het ook wel eens gewoon warrig over zijn hoofd. Hij heeft meestal een mysterieuse uitstraling om zich heen, zijn donkere, bijna zwarte ogen geven niks vrij over zijn emoties, gedachte of verleden. Het enige wat je eruit kan halen is Mysterie. Hij heeft een atletisch gebouwd lichaam en een tandpasta witte lach die ondanks alle mysterie meestal wel iets goeds overbrengt.



    Karakter:
    Koppig, eigenwijs en zorgzaam zo kan je Aiden het best omschrijven. Hij is standvast en als hij eenmaal iets in gedachte heeft is dat moeilijk uit zijn hoofd te halen. Hij heeft een groot verantwoordelijkheids gevoel ook al is hij de jongste van de twee.
    Aiden is een grote flirt en meisjes vallen meestal op zijn mysterieuze uitstraling. Hij is niet ijdel of arrogant. Hij kan wel eens een beetje egoïstisch overkomen maar dan heeft het zo zijn redenen. Hij vindt dat als het echt moet, je maar egoïstisch moet zijn. Niks moet ten koste van jezelf gaan. Tenminste het hangt ervan af hoe belangrijk de gene voor je is. Verder heeft hij wel een vlotte babbel. Hij kan snel een gesprek starten met mensen, maar is daarin tegen geen flapuit. Hij let juist altijd op het kiezen van de juiste woorden, want één verkeerd woordje en er kan van alles misgaan. Mensen komen dingen over je te weten die ze gewoon niet aangaat, er kunnen dingen tegen je worden gebruikt en al dat soort simpele voorbeelden. De juiste woorden kiezen, dat doet Aiden al zijn hele leven lang. Je zou het wantrouwen kunnen noemen en misschien was het dat ook wel een beetje, maar in principe was het voor hem gewoon slimspel.
    Tot slot is Aiden een gezellige jongen die wel altijd goed kan opschieten met de jongens.

    Extra:
    Aiden en Chad zijn overgedragen aan een opvangtehuis voor jongeren door hun ouders. Hun vader heeft Aiden een zilveren ring achter gelaten en Chad een armband.
    Aiden en zijn oudere broer konden daar blijven tot hun zestiende, rond die leeftijd worden de jongeren aan hun lot overgelaten omdat ze dan oud genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen zorgen.
    Rond hun achtien/negentiende heeft Mike ze van de straat geraapt en op hun twintigste zijn ze beide begonnen met strippen.
    Aiden beweerd altijd geen contact met zijn ouders op te willen zoeken, maar stiekem, diep in zijn hart wilt hij niets liever dan weten hoe zijn vader was. Dat kwam doordat hij veel trekken van zijn heeft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 23:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.