• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG. Join!

Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.

Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

(Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Lahey
    -
    ...

Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Karakter:
    Extra:

Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.

Most important thing: have fun. A lot of fun!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:10 ]

everything, in time

Frey schreef:
    Ik zoek nog steeds een jongen, maar ik kan maar geen jongen vinden, verdomme. Ik word hier echt geïrriteerd door, je krijgt hem wel z.s.m. binnen hoor! D:

Don't worry! Je hebt nog tijd zat! Ik moet vanaf morgen alweer naar school, dus dan ben ik al minder ounce. Soof is er dan nog wel, maar die kan het topic niet bijwerken.:'D

@Soof.
    YAY IK OOK VAN JOU!<3
    Ja zeg, niet alleen beoordelen op uiterlijk madame.(cat)

everything, in time

Pfff wat deed jij met Charlie? Miss Alvida [a]

Mag ik het laatste meisje uit de crew reserveren?

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

..... Touché.:c

everything, in time

Depay schreef:
    Mag ik het laatste meisje uit de crew reserveren?

Jij mag dat!(:

everything, in time

Broadfields schreef:
    (...)

Jij mag dat!(:

Thank youuu! Ik vul hem dadelijk of morgenvroeg nog in! Wat een geweldige RPG trouwens :3

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Ik reserveer nog een meisje uit de crew !

The duty of youth, is to challenge corruption.

Strike :3

Shit. Ik doe wel een ander personage. Xd.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Mehehe, sorry.:c

everything, in time

Rol: Stripper.
    Volledige naam:
    Roepnaam: Devon Blake Garcia
    Leeftijd: 24.
    Artiestennaam: -alleen voor strippers- Captain Blake.
    Uiterlijk:
    Hij is ongeveer 190cm lang en heeft een sterke, atletische bouw door het sporten dat hij doet, omdat hij vaak in de sportschool te vinden is. Devon jogt vaak in de ochtend samen met zijn zusje. Hierdoor heeft hij een sixpack gekregen, een sixpack die hij gemakkelijk kan verbeteren. Op zijn linkerarm heeft een halve sleeve.
    Zijn warrige donkere, zwarte haren zitten bijna altijd door elkaar, echter lijkt dit stijlvol en hoeft hij er ook niet veel voor te doen, omdat dit meewerkt voor zijn ‘player’-act. Hij heeft diepbruine, bijna zwarte ogen met een licht randje eromheen als de zon erin schijnt.
    En in tegenstelling tot zijn zusje heeft Devon wel een licht tintje op zijn huid, dit komt omdat hij bijna altijd buiten te vinden is.

Karakter:
    Devon is een jongen die graag in de punt van de aandacht wilt staan, hij doet zowat alles voor een beetje spotlight en kan behoorlijk arrogant en ijdel zijn. Zo denkt hij dat hij alle meisjes kunt krijgen die hij wil, meestal zonder een vinger uit te steken.
    Dit zorgt voor irritatie gedrag bij zijn zusje, aangezien zij arrogante personen haat. Devon staat ook als eerste op haar lijstje, al weten ze allebei dat stiekem heus wel van elkaar houden. Ruby kan er gewoon niet tegen dat hij zo zelfingenomen is en slaat hem hier ook vaak genoeg voor, als grapje of niet. Devon kan hier alleen maar om lachen, al geeft hij wel toe dat ze soms als een man slaat.
    Hij heeft een groot ego en denkt dat hij alles is, waardoor hij ook altijd het laatste woord wilt krijgen. Wanneer hij uitgedaagd word, kan hij behoorlijk overheersend en zelfingenomen zijn. Hij is het soort jongen die altijd krijgt wat hij wil, wat hij wel met zijn zusje gemeen heeft. Hij heeft grote woorden, maar hij is ook een jongen die zijn afspraak nakomt, aangezien hij een grondige hekel heeft aan personen die dat niet doen.
    Devon is het soort jongen waar je veel plezier mee kunt beleven, want als hij in de buurt is, moet je spontaan glimlachen van zijn enthousiaste uitdrukking op zijn gezicht. Hij houd ervan om grapjes te maken en is een goede prater, waardoor hij altijd wel weet wat hij moet zeggen. Hij is bijna op elk feestje te vinden en laat dit niet zomaar voorbij gaan, hij weet hoe hij plezier moet maken en kan soms ook heel relaxed over komen.
    Extra: Ruby is een half zusje van hem, ze hebben dezelfde moeder, maar een verschillende vader. Devon is er sinds vijf jaar geleden pas achter dat hij een half zusje had en sindsdien zijn ze niet te scheiden van elkaar. Hij beschermt haar altijd, ook al weet hij dat Ruby zich heel goed zelf kan redden.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 23:02 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Alex Pettyfer kan niet die is van de eerste generatie.]

lluvia schreef:
    [Alex Pettyfer kan niet die is van de eerste generatie.]

Echt? Oh, fuck.
    Kijk, dat krijg je ervan als ik de film niet ken. Verdorie, hij hoorde nog zo wel bij de beschrijving die ik in mijn hoofd had. :')

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Ja hij is zo leuk! Wilde hem eerst ook doen maar ja het is de nieuwe generatie he]

Okay, Okay. Amparo je hebt 't voor mekaar.
    Reserveer maar 'n stripper ^^

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'