• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Criska schreef:
    Ik werd bang van Ebay O.o Ik had zo'n account en ging kijken bij mijn tasje en toen, toen stond er dat ik hem had bestelt en moest betalen. Whut?! Ik had niets aangeraakt dus nu heb ik mijn account gesloten. Bah, eigenlijk heb ik het er nu al mee gehad.

    Wat ?? Dat is echt heel vreemd

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wat ?? Dat is echt heel vreemd


    Ja, ik werd er een beetje gestressed van. Maar het product schijnt nu helemaal niet te bestaan. Ik ben echt even helemaal gek hoor ): Maar het product bestaat dus niet meer, ik kan geen contact op nemen met de verkopen dus STIK ER MAAR IN. Ik betaal niet. Punt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ja, ik werd er een beetje gestressed van. Maar het product schijnt nu helemaal niet te bestaan. Ik ben echt even helemaal gek hoor ): Maar het product bestaat dus niet meer, ik kan geen contact op nemen met de verkopen dus STIK ER MAAR IN. Ik betaal niet. Punt :')

    Gelijk heb je ;p

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gelijk heb je ;p


    Ja, stomme Chinezen :') Ik ben echt nooit meer te vinden op die kut site. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ja, stomme Chinezen :') Ik ben echt nooit meer te vinden op die kut site. Haha.

    Ik zit nooit op dat soort sites
    Alleen als ik weet dat ze echt betrouwbaar zijn, zoals Amazon enzo

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik zit nooit op dat soort sites
    Alleen als ik weet dat ze echt betrouwbaar zijn, zoals Amazon enzo


    Ja, mijn eerste keer ook en meteen ook mijn laatste keer. Bah, het heeft ook mijn hele humeur verpest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oké, wat is het leven toch fijn. Ik moet morgen naar school, ga ik kijken welke bus ik moet nemen. Komt daar nummer 190 uit en die fucking bus rijdt niet eens in Steenbergen?!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Oké, wat is het leven toch fijn. Ik moet morgen naar school, ga ik kijken welke bus ik moet nemen. Komt daar nummer 190 uit en die fucking bus rijdt niet eens in Steenbergen?!

    Ik kijk altijd welke bus ik moeten hebben nog weken van tevoren voordat school überhaupt begint.

    Maar ik ben dan ook best een grote controlfreak.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:45 ]


    Chaos is a ladder.

    Helleu babes(flower)


    ~

    *Geeuw*

    I'm back en zo gaar als maar kan zijn. Oh en ik heb honger.


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik kijk altijd welke bus ik moeten hebben nog weken van tevoren voordat school überhaupt begint.

    Maar ik ben dan ook best een grote controlfreak.
    (krul)

    Ja en ik ben ook al meer dan een jaar niet met de bus geweest en nu moet ik ook nog eens de andere kant op, naar Roosendaal ipv Bergen op Zoom. Ik kan de 111 nemen - die rijdt namelijk wel, maar dan moet ik nog 20 minuten lopen en ik ken de weg daar dus niet. Overstappen kan ook niet, aangezien er geen bus rond dat tijdstip naar die klote school gaat en alles. God wat ben ik chagrijnig en wat zie ik er tegenop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn nieuwe liefde -en betrouwbaarder :')-:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Mijn nieuwe liefde -en betrouwbaarder :')-:


    Ooooh die is leuk zeg!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Ooooh die is leuk zeg!


    Thanks, wel twee keer zo duur maar echt leer dus kwaliteit!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ja, stomme Chinezen :') Ik ben echt nooit meer te vinden op die kut site. Haha.


    Chaos is a ladder.