• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    @Kim, ik heb morgen gewoon bekendmaking van de klassen, rooster ophalen en woensdag sportdag ;a;a. FML.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Het is ook onzin want ik heb het met mijn stamklas waarmee ik wel geteld twee uur per week les heb; we hebben niet eens dezelfde mentor O.o Wij gaan meestal teambuilding etc. Boring.

    Vorig jaar gingen wij door de stad lopen en moesten we vragen enzo beantwoorden
    Benieuwd wat het dit jaar wordt, want ik zit in een andere klas nu

    VanDerVaart schreef:
    Vorig jaar gingen wij door de stad lopen en moesten we vragen enzo beantwoorden
    Benieuwd wat het dit jaar wordt, want ik zit in een andere klas nu

    Dat bedoel ik dus. Altijd als je een nieuwe klas of school krijgt, krijg je van die kenninsmakings dingen. Vreselijk. Toen ik in de eerste klas van het VMBO kwam, gingen we naar Tessel om daar van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat te gaan fietsen door het bos (met boomstronken waar je dus overheen valt met je fiets) en in de avond eet je ijskoude boerenkool en lig je met dertig meiden op een kamer van vier bij vier.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus. Altijd als je een nieuwe klas of school krijgt, krijg je van die kenninsmakings dingen. Vreselijk. Toen ik in de eerste klas van het VMBO kwam, gingen we naar Tessel om daar van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat te gaan fietsen door het bos (met boomstronken waar je dus overheen valt met je fiets) en in de avond eet je ijskoude boerenkool en lig je met dertig meiden op een kamer van vier bij vier.

    OMG dat lijkt me echt vreselijk
    Ik houd er sowieso niet van om op kamp of whatever te gaan met de klas

    Vampires schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus. Altijd als je een nieuwe klas of school krijgt, krijg je van die kenninsmakings dingen. Vreselijk. Toen ik in de eerste klas van het VMBO kwam, gingen we naar Tessel om daar van 's ochtens vroeg tot 's avonds laat te gaan fietsen door het bos (met boomstronken waar je dus overheen valt met je fiets) en in de avond eet je ijskoude boerenkool en lig je met dertig meiden op een kamer van vier bij vier.


    Oh gosh, ik zou één bitchfight veroorzaken. Ik kan niet normaal al twee uur naast een ander meisje zitten zonder me te irriteren :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    OMG dat lijkt me echt vreselijk
    Ik houd er sowieso niet van om op kamp of whatever te gaan met de klas

    Nou, op dat soort gebieden ben ik echt op en top een diva. Dus ik zat aan de lopende band te klagen. Als ik dat van tevoren geweten had, was ik nooit mee gegaan, want het was volgens mij niet verplicht. Maar dan snap je dus waarom ik dat niet leuk vind als het nu weer zo iets is.

    Criska schreef:
    Oh gosh, ik zou één bitchfight veroorzaken. Ik kan niet normaal al twee uur naast een ander meisje zitten zonder me te irriteren :')

    Er waren toen ook heel veel bitchfights in het begin, maar later niet meer want later reageerde we ons af op de jongens (zoals water en modder in hun kamer gooiden en zo)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Er waren toen ook heel veel bitchfights in het begin, maar later niet meer want later reageerde we ons af op de jongens (zoals water en modder in hun kamer gooiden en zo)[/i]

    Kijk, dat lijkt me dan weer wel leuk (:

    I'M BORED :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    I'M BORED :')

    Same.


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    I'M BORED :')

    Me 2

    Dan zijn we met zijn drieën verveeld!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Dan zijn we met zijn drieën verveeld!


    Yeah !!! (:


    (:

    Ik werd bang van Ebay O.o Ik had zo'n account en ging kijken bij mijn tasje en toen, toen stond er dat ik hem had bestelt en moest betalen. Whut?! Ik had niets aangeraakt dus nu heb ik mijn account gesloten. Bah, eigenlijk heb ik het er nu al mee gehad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh gosh, nu staat er dat ik hem moet betalen want ik hem 'm gekocht O.o Whut?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."