• Ik heb zojuist een sms gestuurd naar mijn beste maatje, sie me de laatste tijd keihard laat zitten. Zelfs nu alles met Val is gebeurd negeert hij me en dat was de druppel. Als ik toch een nieuw leven moet beginnen, heeft hij het zichzelf niet waargemaakt om erin geplaatst te worden. Life sucks en ik begin me ziek te voelen van alle stress...


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ik heb vanaf nu alleen nog maar een relatie met muziek, mijn bed en mijn kat. Fuck de rest. (bat)

    De koelkast!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ik heb gister Naruto gekeken, i.p.v MLP. Die staan straks op het programma. Ik was het echt heel even vergeten.

    Big Macintosh is cute.


    ... WTF! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    ... WTF! D:


    Ja. Er was één nieuwe aflevering, maar die eindigde in een cliffhanger, dus toen ging ik snel bij lezen en was ik dus afgeleid daarmee. En nu heb ik net eindelijk twee uurtjes geslapen ongeveer dus staat m'n hoofd niet meer zo intens op knallen en ga ik zo dan MLP kijken.

    En ik kreeg net een heel dom smsje van die hufter, maar ik heb al teruggestuurd hoe het zit. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:18 ]


    Til hug og blod.

    Ik heb ook ruzie met m'n exbff en ze kan lekker rotten om mijn part, ze is hier niet meer welkom. Ik begin na de zomer toch opnieuw, nieuwe school nieuwe kansen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sterkte! Mijn leven lijkt zo geweldig en gemakkelijk tegenover dat van jouw ;3


    effort never betrays you

    Strider schreef:
    Als hij je zo behandelt, dan is hij jou niet waard. Je verdient veel beter.


    + HUG(H)


    Tijd voor koffie.

    Heb net een heel leuk sms gesprek gehad, waarin hij zich heel zielig opstelde en me aan begon te vallen. Heb hem net verteld dat hij niet meer welkom is, als hij weer eens een van zijn zovele problemen hier uit wilt komen huilen. Egoïstische, gevoelloze hufter.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ja. Er was één nieuwe aflevering, maar die eindigde in een cliffhanger, dus toen ging ik snel bij lezen en was ik dus afgeleid daarmee. En nu heb ik net eindelijk twee uurtjes geslapen ongeveer dus staat m'n hoofd niet meer zo intens op knallen en ga ik zo dan MLP kijken.

    En ik kreeg net een heel dom smsje van die hufter, maar ik heb al teruggestuurd hoe het zit. (cat)


    Da's geen excuus en sla hem met lepels!


    quidquid excusatio prandium pro

    Bloodlust schreef:
    Heb net een heel leuk sms gesprek gehad, waarin hij zich heel zielig opstelde en me aan begon te vallen. Heb hem net verteld dat hij niet meer welkom is, als hij weer eens een van zijn zovele problemen hier uit wilt komen huilen. Egoïstische, gevoelloze hufter.


    You go girl! (:


    26 - 02 - '16



    that explains everything :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.