• Ik heb zojuist een sms gestuurd naar mijn beste maatje, sie me de laatste tijd keihard laat zitten. Zelfs nu alles met Val is gebeurd negeert hij me en dat was de druppel. Als ik toch een nieuw leven moet beginnen, heeft hij het zichzelf niet waargemaakt om erin geplaatst te worden. Life sucks en ik begin me ziek te voelen van alle stress...


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Waarom zijn mannen zulke kut wezens?(cat)

    -boze blik-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    -boze blik-


    Die kreeg ik van Alwin ook niet, dus stel je niet aan. En überhaupt: Deal with it. :')
    The only men I'll trust from now on are my father and my cat. (bat)


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ik heb vanaf nu alleen nog maar een relatie met muziek, mijn bed en mijn kat. Fuck de rest. (bat)

    Wat heb ik misdaan (huil)


    -

    Feline schreef:



    Life is full of fake people

    Naaaawh. :c
    Ik ken nog twee mannen die je kunt vertrouwen: Ben & Jerry.
    En Alwin natuurlijk. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CyberLord schreef:
    (...)
    -boze blik-


    Zie je: Onvolwassen baby :Y)

    En annabeth, ik ben mannelijker dan die ijsjes! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    JackyD schreef:
    (...)
    Wat heb ik misdaan (huil)


    Met jou altijd, maar als ik mannenbij de muziek moet meetellen zijn die het. En Ben & Jerry's en Alwin ... En Rainbow Dash en Shadows ... Yeah. Not too bad.

    Maar natuurlijk tel jij altijd mee, doos.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Met jou altijd, maar als ik mannenbij de muziek moet meetellen zijn die het. En Ben & Jerry's en Alwin ... En Rainbow Dash en Shadows ... Yeah. Not too bad.

    Maar natuurlijk tel jij altijd mee, doos.


    Rainbow Dash is geen man D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Is het uit met je verloofde? Hè, wat kut zeg. Op zo'n momenten heb je je vrienden juist zo hard nodig. Succes, meid!


    ars moriendi

    Mordin schreef:
    (...)

    Rainbow Dash is geen man D:


    Apple Jacks big brother then. I'm sorry. Komt omdat jij zo lang daarmee hebt gelopen dat ik die link automatisch leg. D:


    Til hug og blod.

    Huntelaar schreef:
    Is het uit met je verloofde? Hè, wat kut zeg. Op zo'n momenten heb je je vrienden juist zo hard nodig. Succes, meid!



    Ja, ik heb er gister een topic over gemaakt met wat meer uitleg ... Niet veel, maar toch om het duidelijk te maken op Q. Zullen nog wel pijnlijke momenten komen, dat hij ineens ter sprake komt ... Maar zo scheelt dat al een beetje. En dankjewel.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Apple Jacks big brother then. I'm sorry. Komt omdat jij zo lang daarmee hebt gelopen dat ik die link automatisch leg. D:


    Owja, want al die keren dat ze rondrent in een jurk lijkt ze ook zo op een jongen (cat)

    Big Macintosh!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Owja, want al die keren dat ze rondrent in een jurk lijkt ze ook zo op een jongen (cat)

    Big Macintosh!


    Ik heb gister Naruto gekeken, i.p.v MLP. Die staan straks op het programma. Ik was het echt heel even vergeten.

    Big Macintosh is cute.


    Til hug og blod.




    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.




    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.