• Ik ga vandaag naar mijn vriend, hij viert zijn verjaardag vanavond. We hebben nu ongeveer een maand en daarvoor waren we al goede vrienden. Zijn ouders werken heel vaak waardoor ik ze nog niet gezien heb. DUS, vanmiddag ga ik naar hem toe, ontmoet ik zijn ouders en zus, vanavond komen zijn vrienden, die ik dus ook ontmoet en zijn familie, die ontmoet ik ook. Ik ben super verlegen in dat soort situaties, hoe pak ik dit aan? :s


    Lúúúúúdòòòò

    just be yourself :3 that's the only way...ga je niet voordoen als iemand anders, dat gaat namelijk verkeerd uitpakken...je hebt tenslotte met je vriend, niet met zijn familie...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gewoon jezelf zijn, wees niet bang dat je te weinig zult praten want uiteindelijk zul je wel in een gesprek worden getrokken. Blijf gewoon rustig en reageer op alles waarover jij iets weet / een mening hebt. Dan komt alles goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    gewoon jezelf zijn, blijf rustig.
    veel succes(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Laat je vriend weten dat je verlegen bent zodat hij er een beetje rekening mee kan houden.
    Of zoek iemand die je wel aardig lijkt en toon interesse, vraag naar sport, werk/school, etc.
    Veel succes en veel plezier :'D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eerste reactie: Oeh! Spannend!
    Maar ik zou zeker gewoon jezelf zijn, want door een masker prikken ze uiteindelijk toch doorheen *ziet moeder al met een huge naald aanstormen* Alles wat de mensen hier verder zeggen, en dit gaat heel stom klinken maar de meeste (schoon)moeders vinden het wel fijn als je vraagt of je iets kan doen (drinken inschenken of weet ik veel) , goede indruk, niet zo'n luie doos... Oh en het is volgensmij heel normaal om verlegen/zenuwachtig te zijn in dat soort situatie, je ontmoet ineens heel veel mensen die binnen 30 seconden een mening over je hebben, en ook al heb je verkering met je vriend en niet met zijn zus, het is altijd handig als ze je mogen lijkt me, maar je GAAT HET GOED DOEN, I AM SURE!


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Memoria schreef:
    gewoon jezelf zijn, blijf rustig.
    veel succes(:


    26 - 02 - '16

    Wees jezelf en niet anders doen dan normaal, je bent nog steeds dezelfde meid als toen! Succes en veel pleIer!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    Gewoon jezelf zijn, wees niet bang dat je te weinig zult praten want uiteindelijk zul je wel in een gesprek worden getrokken. Blijf gewoon rustig en reageer op alles waarover jij iets weet / een mening hebt. Dan komt alles goed.

    + laat geen enkele kans liggen om in gesprek te gaan. Begin zelf ook eens. =)
    Ook vind ik het geen slecht idee om, zoals hierboven gezegd, je vriend te zeggen dat je wel eens verlegen kan zijn in zulke situaties.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury