• Ga je naar de wc in de trein om even rustig te pissen ruik je opeens een erg bekende geur. De geur van seks. Lekker dan, je kunt niet eens meer rustig naar de wc.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Waarom niet? Mensen zeggen vaak dat ze alles willen proberen, maar de helft of meer dan dat durven ze niet. :'D
    Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar ik vind dat altijd lachwekkend.


    Hmm, ik zou het niet doen omdat ik het idee heb, lekker ouderwets, dat zoiets niet in een openbare ruimte hoort. Plus dat ik zelf zoiets ranzig vind, en dan doe je het zelf, dat is nogal hypocriet. Ja, dat is waar, mensen zeggen vaak dat ze iets wel of niet doen, heb ik vast ook gedaan, dat weet ik wel zeker, dat hebben alle mensen. En het is ook soms lachwekkend, en dan kunnen we kijken naar hoe Tolkien in LOTR de mensen beschreef. Ik zeg niet dat iedereen zo is, maar het zit wel in ons. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mordin schreef:
    (...)

    Pff, nu is de ideale tijd om alvast op verkenning uit te gaan anar cewle plekjes. Zo nodig kun je alvast in je eentje testen of het echt goeie plekjes zijn :Y)


    Ik neig er nu naar om te zeggen dat ik dan wel een voodoo pop meeneem. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sinds wanneer ben jij in een jongen veranderd? (cat)


    Sinds wanneer weet jij niet dat ik biseksueel ben en er van geniet om meisjes te Domineren? (cat)
    I expected better of you.

    En zelfs, zelfs als dat niet zo was... Je weet toch wie ik ben? :'D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:16 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Sinds wanneer weet jij niet dat ik biseksueel ben en er van geniet om meisjes te Domineren? (cat)
    I expected better of you.

    En zelfs, zelfs als dat niet zo was... Je weet toch wie ik ben? :'D

    Maar ik ben hetero, dus ik heb geen seks met meisjes. :'D
    En ja, ik weet wie je bent, hihi.
    Nu weer on topic. (duivel)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maar ik ben hetero, dus ik heb geen seks met meisjes. :'D
    En ja, ik weet wie je bent, hihi.
    Nu weer on topic. (duivel)


    Ik waarschuw je net nog ... Like I care what you want! Collar and leash on and listen, bitch!

    En het gaat toch nog over seks ... Dat is toch ontopic?
    Don't take away my distraction. ;-;


    Til hug og blod.

    Sex in the air I don't care I love the smell of it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ... Chains and whips excite me! 8D
    (Bedankt voor de mooie, gratis inkopper naar onze lieve Barnabas!)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:23 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    ... Chains and whips excite me! 8D
    (Bedankt voor de mooie, gratis inkopper naar onze lieve Barnabas!)

    I will never go to Rotterdam. :c
    Ik wil niet in een schimmige buurt belanden en de treingangers "entertainen". D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het gaat groten deels over andere dingen dan de ervaring die ik heb meegemaakt op de wc. Dus dat is best off-topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spannend

    CyberLord schreef:
    Het gaat groten deels over andere dingen dan de ervaring die ik heb meegemaakt op de wc. Dus dat is best off-topic.


    Nou ... Hoe zou jij haar willen ervaren op de wc dan? :'D
    Oké, volgens mij moet ik zo echt stoppen.


    Til hug og blod.

    mijn topics door die hilarische reacties


    -

    Lekker aso voor de volgende die echt naar de wc moet :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LOL XD
    niet echt een plek die ik zou uitkiezen, maar goed...ieder zijn eigen voorkeuren he XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor de mensen van vannacht: graag ontopic blijven. Dat geldt trouwens voor iedereen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury