• Ga je naar de wc in de trein om even rustig te pissen ruik je opeens een erg bekende geur. De geur van seks. Lekker dan, je kunt niet eens meer rustig naar de wc.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh god... That's gross.
    Alwin, stiekem ben jij ook een kettingrukker, maar dan met een andere betekenis... (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoe ruikt seks?


    No growth of the heart is ever a waste

    Kermit schreef:
    Oke..?


    Life is full of fake people

    Ivan schreef:
    Hoe ruikt seks?


    Step 1: Go to the red light district
    Step 2: Enter the room of a random whore
    Step 3: ???
    Step 4: PROFIT!


    quidquid excusatio prandium pro

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Álles kan, net zoals Spartaanse muffinponies die de legioenen van Kleenex bevechten. :Y)


    Weet je, laaang voordat ik my little pony ontdekte, schreef ik aan een verhaal dat "Steve de Stalkerpony" heette. Het ging over een pony genaamd steve, en zijn avonturen terwijl hij zijn ontvoerde geliefde (die hem niet eens kent) negeert. Op zijn reizen kwam hij onder andere pokemon, mario, ezio, draken en weetikveelwatnogmeer tegen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Weet je, laaang voordat ik my little pony ontdekte, schreef ik aan een verhaal dat "Steve de Stalkerpony" heette. Het ging over een pony genaamd steve, en zijn avonturen terwijl hij zijn ontvoerde geliefde (die hem niet eens kent) negeert. Op zijn reizen kwam hij onder andere pokemon, mario, ezio, draken en weetikveelwatnogmeer tegen :Y)


    Dat heeft nu randomnes op het niveau out of the box. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Dat heeft nu randomnes op het niveau out of the box. [:


    Daar is het uit geboren. Het was een driedelig verhaaltje-voor-het-slapengaan voor een vriendin :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Moet wel lekker oncomfortabel zijn geweest voor die mensen, helemaal met die hitte (cat) waarom denk ik daar over na


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Moet wel lekker oncomfortabel zijn geweest voor die mensen, helemaal met die hitte (cat) waarom denk ik daar over na


    Pfff, de vrouw kon tenminste afkoelen onder een verfrissende warme maar wel plakkerige douche (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Pfff, de vrouw kon tenminste afkoelen onder een verfrissende warme maar wel plakkerige douche (cat)


    .... Ik denk teveel in beelden. Help. Trauma .__.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    On-topic blijven alsjeblieft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Daar is het uit geboren. Het was een driedelig verhaaltje-voor-het-slapengaan voor een vriendin :Y)


    Hahaha, en wat vond ze ervan? :3

    On-topic: Maar ik vraag me nog steeds af wat je beeegredenen zijn om te vrijen in een wchokje van een trein, 's wereld vieste treinmanagement om precies te zijn.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:47 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mordin schreef:
    (...)

    Weet je, laaang voordat ik my little pony ontdekte, schreef ik aan een verhaal dat "Steve de Stalkerpony" heette. Het ging over een pony genaamd steve, en zijn avonturen terwijl hij zijn ontvoerde geliefde (die hem niet eens kent) negeert. Op zijn reizen kwam hij onder andere pokemon, mario, ezio, draken en weetikveelwatnogmeer tegen :Y)


    Hey! Dat was mijn verhaal voor het slapen gaan!

    Anyway.. Dat is best wel goor. Nog een extra reden voor mij om nooit in de trein naar de wc te gaan! :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ivan schreef:
    Hoe ruikt seks?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    In de trein? Dat is echt ranzig, die wc's zijn vaak ontzettend smerig. (cat)
    (Vliegtuig of auto is dan beter te begrijpen. ;D)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:48 ]


    Til hug og blod.