• Ga je naar de wc in de trein om even rustig te pissen ruik je opeens een erg bekende geur. De geur van seks. Lekker dan, je kunt niet eens meer rustig naar de wc.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bloodlust schreef:
    In de trein? Dat is echt ranzig, die wc's zijn vaak ontzettend smerig. (cat)
    (Vliegtuig of auto is dan beter te begrijpen. ;D)


    Of Heathrow. Een vriendin van mij heeft ooit seks gehad op Heathrow airport. Wat, als je er over na gaat denken, best wel erg is x'D Al kan bijna niks de nederlandse treinen overtreffen (cat) Qua slechte hygiene en slecht gekozen plaats dan..

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:51 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Of Heathrow. Een vriendin van mij heeft ooit seks gehad op Heathrow airport. Wat, als je er over na gaat denken, best wel erg is x'D Al kan bijna niks de nederlandse treinen overtreffen (cat)


    Niks zo romantisch dan neuken in een trein-wc


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Niks zo romantisch dan neuken in een trein-wc


    Echt wel, wie wil dat nou niet? En dan vooral in een ns-wc! Nah, ik bedoelde meer qua slecht gekozen locatie (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wauw. Hier word ik echt even stil van. Wat een mooi emotioneel verhaal.
    Wat goed van je dat je alle moed uit jezelf bijeen kon rapen om zo ons te verblijden met je prachtige, ontroerende verhaal.

    Yoda schreef:
    (...)

    Echt wel, wie wil dat nou niet? En dan vooral in een ns-wc! Nah, ik bedoelde meer qua slecht gekozen locatie (cat)


    Ik vind seks in een openbare ruimte sowieso niet het toppunt. Volgens de Linda, die mijn moeder gratis kreeg ergens bij, lol, vinden mensen sex in een openbare ruimte een stuk spannender en bevredigender. Naar mijn mening vraag je er dan om op Chilly in grote hoeveelheden te kopen, openbare ruimtes zijn allesbehalve schoon. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sowieso is het idee dat iemand seks heeft, echt heel erg ranzig.
    Ik blijf non.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ik vind seks in een openbare ruimte sowieso niet het toppunt. Volgens de Linda, die mijn moeder gratis kreeg ergens bij, lol, vinden mensen sex in een openbare ruimte een stuk spannender en bevredigender. Naar mijn mening vraag je er dan om op Chilly in grote hoeveelheden te kopen, openbare ruimtes zijn allesbehalve schoon. (cat)


    Er zijn wel schone plekjes hoor. Openbaar en onbekend. (krul)


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    Sowieso is het idee dat iemand seks heeft, echt heel erg ranzig.
    Ik blijf non.


    Jij wilt echt wel seks met mij. (bloos)


    Til hug og blod.

    Cudey schreef:
    (...)

    Niks zo romantisch dan neuken in een trein-wc


    Je moet wel opschieten, straks hebben treinen geen wc's meer!


    quidquid excusatio prandium pro

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Er zijn wel schone plekjes hoor. Openbaar en onbekend. (krul)


    De vraag is alleen of je die plekjes ook daadwerkelijk wil gebruiken, en met uw welnemen denk ik eerst na over waar in godsnaam mijn eerste zoen zal plaatsvinden voor ik denk aan de plekjes in openbare ruimtes. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    De vraag is alleen of je die plekjes ook daadwerkelijk wil gebruiken, en met uw welnemen denk ik eerst na over waar in godsnaam mijn eerste zoen zal plaatsvinden voor ik denk aan de plekjes in openbare ruimtes. :Y)


    Waarom niet? Mensen zeggen vaak dat ze alles willen proberen, maar de helft of meer dan dat durven ze niet. :'D
    Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar ik vind dat altijd lachwekkend.


    Til hug og blod.

    -vraagt zich af of hij zijn eerdere bericht moet quoten-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blomkvist schreef:
    (...)

    De vraag is alleen of je die plekjes ook daadwerkelijk wil gebruiken, en met uw welnemen denk ik eerst na over waar in godsnaam mijn eerste zoen zal plaatsvinden voor ik denk aan de plekjes in openbare ruimtes. :Y)


    Pff, nu is de ideale tijd om alvast op verkenning uit te gaan anar cewle plekjes. Zo nodig kun je alvast in je eentje testen of het echt goeie plekjes zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Jij wilt echt wel seks met mij. (bloos)

    Sinds wanneer ben jij in een jongen veranderd? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sinds wanneer ben jij in een jongen veranderd? (cat)


    Sinds wanneer wil jij seks met een jongen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro