• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Wat wil je dan dat ze doet. Ze probeert aardiger te doen n staat er nu. Ze loopt wel weg als Elliott niets zegt.]


    [om eerlijk te zijn, hoe jij dat zo beschreven hebt hoe ze daar gekomen is, heeft Elliott niet echt door dat ze er is. Hij kijkt namelijk niet op van elke beweging om hem heen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    "is er een bepaalde tijd dat je naar binnen moet?" Vroeg Athan ,Rachelle keek op haar horloge "Het is nu half acht." zei ze en keek ons even aan. "Elf uur moeten we in de kamers zijn en twaalf uur slapen." zei ze met een lach."krijg je straf als je na die tijd nog niet in bed bent?"vroeg Athan en herhaalde dan de tijdstippen opnieuw."Mij hebben ze nog niet gepakt Athan, dus ik kan het nog niet weten."zei Rachelle dan.Ik zuchtte."Wel we hebben nog zo'n 2 uur voor we moeten slapen,dus...Is hier eingelijk een ontspan ruimte met een tv ofzo?"vroeg ik dan maar.S'avonds keek ik vaak tv met mijn broer,maar ik denk het niet dat ze het hier hebben,maar vragen kan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    (...)

    [om eerlijk te zijn, hoe jij dat zo beschreven hebt hoe ze daar gekomen is, heeft Elliott niet echt door dat ze er is. Hij kijkt namelijk niet op van elke beweging om hem heen]
    [Nu hoort hij een harde knal omdat de deur van haar dichtslaat door de toch. Zo wel goed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan Caspers

    "Mij hebben ze nog niet gepakt Athan, dus ik kan het nog niet weten." zei ze
    Nick zuchtte "Wel we hebben nog zo'n 2 uur voor we moeten slapen,dus...Is hier eingelijk een ontspan ruimte met een tv ofzo?" vroeg hij "volgensmij niet" reageerde ik maar ik wist het niet zeker.
    Ik ging met mijn hoofd op sakon's rug liggen die eerder achter me was komen liggen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    Als ik een harde knal hoor kijk ik verbaast op. Fijn, Jadelynn. Die me letterlijk weg getreitert heeft. Ze zal vast nu wel tevreden zijn dat ik weg ga. Denk ik rustig met Sophie te praten, heeft zij een kamer naast Sophie. Ik knik kort en richt mijn blik weer op Sophie. Ik ben niet van plan om als eerste tegen haar te praten. Niet na dit, zij heeft mijn grenzen ver overschreden. Dan ga ik me zeker niet verontschuldigen voor wat ik heb gezegd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Ehh. Ik weet het niet, herinneringen u know.' zeg ik dan en sta op. 'Maar lieve jongens, zie jullie morgen weer. Hoop dat jullie een leuke dag morgen hebben en misschien tot vanavond nog.' Ik glimlach en zing een bekende toon voor Nýchta zodat ze weet dat ik het ben en komt. Ik glimlach. 'Doeii.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij geeft me een kort knikje, maar gunt me geen woord. Ik wou weten waarom hij weg ging. Het kon onmoggelijk allemaal aan mij liggen. Ik plaagde hem soms gewoon omdat hij me deels aan mijn broer liet denken en wij plaagde elkaar ook altijd. 'Waarom.-' Begin ik schor, maar ik schraap mijn keel. Ik kijk hem aan. Ik kon dit. 'Waarom ga je weg?' Vraag ik aan hem. Mijn blik was eerder triest. Ik begreep het namelijk niet. Ik heb vorig jaar een paar foutjes gemaakt, maar daarom hoefde hij toch geen wrok tegen me te koesteren? Ik wou weten wat ik fout had gedaan. Ik keek hem aan terwijl jack zich onzichtbaar in mijn nek verschool.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Ehh. Ik weet het niet, herinneringen u know.' zei ze en stond op.Ik maakte een 'oh' gebaar,ik was dat verheten.'Maar lieve jongens, zie jullie morgen weer. Hoop dat jullie een leuke dag morgen hebben en misschien tot vanavond nog.' zei ze en glimlachte."Oké zie je later weer."zei ik nog voor ze weg was.Ik keek naar toxic die zijn stoei maatje kwijt was en hij kwam naar me toe gelopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Waarom?" Hoor ik schor. Vervolgens geschraap. "Waarom ga je weg?" Ik zucht zacht en onhoorbaar. "Is dat heel moeilijk te bedenken Jadelynn?" Ik leg mijn hand tegen de deurpost om mijn evenwicht te bewaren en kijk naar haar over mijn schouder. "Ieder mens heeft grenzen. Jij hebt die van mij meerdere malen overschreden, Het is te vermoeiend om zelfs maar op te staan op deze manier. Ik heb er geen zin meer in" Ik kijk Sophie weer aan. Hopend dat zij mij het laatste zetje geeft om te blijven. Ik hoop dat ze dat ziet, in mijn ogen, in mijn glimlach


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Is dat heel moeilijk te bedenken Jadelynn?" Ik zegt hij terwijl hij leunt tegen de deurpost. "Ieder mens heeft grenzen. Jij hebt die van mij meerdere malen overschreden, Het is te vermoeiend om zelfs maar op te staan op deze manier. Ik heb er geen zin meer in" zegt hij dan. Hij kijkt Sophie aan. Serieus had hij haar misschien tegen mij opgestoken. 'Bedoel je dat dit alles mijn schuld is? Het was nooit de bedoeling om je weg te pesten.' Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw het was niet arrogant bedoelt. 'Ik plaagde je allen, maar je zei er nooit echt wat van dus ik dacht dat je er geen problemen mee had anders was ik gestopt hoor.' Zeg ik rustig. Het was zo hij had het nooit gezegt en ik had een goed geheugen en hoorde alles dus hij kon niet zeggen dat dat niet waar was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Bedoel je dat dit alles mijn schuld is? Het was nooit de bedoeling geweest om je weg te pesten. Ik plaagde je alleen, maar je zei er nooit echt wat van dus ik dacht dat je er geen problemen mee had, anders was ik gestopt hoor" zegt Jadelynn, ik rol met mijn ogen voor ik Jadelynn weer aankijk over mijn schouder. "ik voel me een beetje duizelig" 'ik ook' denk ik terug. "Jah, Jadelynn, dit is allemaal jouw schuld" zeg ik Kalm. "Ik heb er niks van gezegt omdat als ik dat doe word ik als mietje beschouwd en als ik iets terug zeg ben ik de boeman." zeg ik. "En als je een beetje goed had opgelet had je heus wel gemerkt dat ik het niks vond, Je bent nou ook weer niet zó dom dat je dat niet merkt of wel?" Ik haal vragend mijn wenkbrouwen op. "Heel erg duizelig!" 'nog even mannetje, dan kunnen we zitten'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan Caspers

    'Ehh. Ik weet het niet, herinneringen u know.' zei ze toen stond ze op 'Maar lieve jongens, zie jullie morgen weer. Hoop dat jullie een leuke dag morgen hebben en misschien tot vanavond nog.' glimlachte ze waarna ze een toon zong waarop haar soul leek te reageren "Ik ga naar het rozentuintje" zei ik terwijl ik mijn schetsboek pakte en opstond.

    { wat gebeurt er eigenlijk als je niet in bed bent op de bepaalde tijd? of moet ik daar zelf achterkomen?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik glimlach en loop dan met Nýchta naar de boomhut. Dus, blijf je braaf binnen of kom je naar me toe x sms ik dan naar Aiden en klim naar boven. Ik glimlach en toe een lichtje aan waarna ik op de grond plof en naar de sterren kijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Jah, Jadelynn, dit is allemaal jouw schuld" zegt hij Kalm. Mijn mond valt bijna open, maar ikcslq hem dicht. Meende hij dit serieus. "Ik heb er niks van gezegt omdat als ik dat doe word ik als mietje beschouwd en als ik iets terug zeg ben ik de boeman. En als je een beetje goed had opgelet had je heus wel gemerkt dat ik het niks vond, Je bent nou ook weer niet zó dom dat je dat niet merkt of wel?" ik kijk naar de grond. 'Ik ben niet je personal stalker ik heb meerdere dingen te doen namelijk, maar zelfs alscik aardig probeerde te doen beledigde je me. Waarom zou je fucking denken dat ik rattengif in je eten doe. Voor wat voor monster zie je me aan, maar goed ik begrijp als je niets met me te maken wilt hebben. Ik kook wel gewoon voor de kinderen en de andere leraren, maar jij krijgt eten gekookt en gemaakt door de normale koks aangezien je mij niet vertrouwt.' Zeg ik schouderophalend. Het betekende ook wel hij kreeg vies eten en de rest lekker eten, maar hij wou nou eenmaal niets met me temaken hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    "Ik ga naar het rozentuintje"zei Athan terwijl hij zijn schetsboekje nam."Oh oké"zei ik."Ik ga nog eens rond kijken hier buiten,ik zie je later wel."zei ik en ging met Toxic wat ronddwalen.Het was best rustgevend buiten,omdat het zo stil was,ik wist dat Toxic daarvan hield.Ik ging weer op het bakje van daarnet zitten en Toxic sprong erook op en legde zijn kop op mijn schoot en relaxte even.

    (iemand zin om met Nick een babbeltje te slaan?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH