• Dat vraag ik me af
    Vanmiddag was het in het klaslokaal bijna 39 graden
    Dat is niet heel fijn als je een poging doet goed op te letten om een voldoende te halen en het al moeilijk is omdat het vrijdag kwart over 3 je laatste lesuur is (duurt tot 5 uur)
    Mijn nieuwe school is best okay, maar ik wordt gek van de warmte
    Ik moet 7 kilometer fietsen, dus ik kom totaal bezweet aan en in de school is het ook niet veel beter.
    Dus bij welke temperatuur smelt je?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm heb echt geen idee^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Negligible schreef:
    Ik moest leren D: Ik had echt zoveel zin om een terrasje te doen

    Ik ook, gister hadden we tekenen en vanaf dat lokaal heb je een perfect uitzicht over een groot dakterras van iemand. Zo jaoersmakend was dat.
    En ik zit ook nog heel misdadig van 10 voor 9 tot 5 uur op school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Wel goed voor de lijn?


    Mmmm... kom maar op zon!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Je mocht in dat lokaal helemaal geen les hebben! Vanaf 30 graden is dat verboden en krijg je zoiets als sneeuwvrij als je nergens anders naartoe zou kunnen.
    Ik smelt rond de 23 graden al, ik kan er echt niet tegen. I sometimes feel like a vampire.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu is het ook nog heel warm. Ik gok op een 30 graden.

    Ik kan absoluut niet tegen de warmte.
    En zeker niet als het 30 of 39 graden is.
    Dat is dan echt wel een sauna.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Letterlijk genomen? Pas bij vele honderden graden, als het niet meer is.
    OT: ik heb niet zo veel last van de hitte, alleen als het zo gruwelijk benauwd is als dat het nu is vind ik het niet zo fijn meer.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CyberLord schreef:
    Je mocht in dat lokaal helemaal geen les hebben! Vanaf 30 graden is dat verboden en krijg je zoiets als sneeuwvrij als je nergens anders naartoe zou kunnen.
    Ik smelt rond de 23 graden al, ik kan er echt niet tegen. I sometimes feel like a vampire.

    O, dat ga ik zeggen
    Het is bij ons al de hele week rond de 30 graden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CyberLord schreef:
    Je mocht in dat lokaal helemaal geen les hebben! Vanaf 30 graden is dat verboden en krijg je zoiets als sneeuwvrij als je nergens anders naartoe zou kunnen.
    Ik smelt rond de 23 graden al, ik kan er echt niet tegen. I sometimes feel like a vampire.


    26 - 02 - '16

    Nou ik heb weleens in de zon gelegen van meer dan 45 graden, ik kan goed tegen der hitte.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan tegen alle temperaturen tot de 45, zolang ik dan maar niet binnen zit en iets koels kan doen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:40 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik smelt al heel snel, alles hoger dan 26/27 graden. Ik haat zomer ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    39 graden? Geesus, dat is heet. :/ maar ik heb geen idee bij welke temperatuur je smelt.


    Destroy what destroys you.

    Kaboeki schreef:
    Ik kan goed tegen de warmte zoals nu, zolang ik niets intensief moet doen. :Y)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wonderaction schreef:
    Ik kan tegen alle temperaturen tot de 45, zolang ik dan maar niet binnen zit en iets koels kan doen.

    Ik kan wel tegen warme temperaturen, heb een zomer in China en Amerika doorgebracht, maar niet op school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rechazame schreef:
    ik kan heel goed tegen de warmte, vind het heerlijk :D kan juist niet tegen de kou


    A person who never made a mistake never tried anything new