• OKeej ,,ik wil weer een nieuwe serie beginnen maar ik weet niet waarover (A) Duss wie isder lief en heeft der een ideetje voor mij??


    Crack a bottle

    Alleen hoofdletters in de titel van een topic zijn verboden. Ik heb hem verandert =)


    I recycle my thoughts.

    Alleen hoofdletters in de titel van een topic zijn verboden. Ik heb hem verandert =)


    owh ,grapje ,wist ik wel (A)

    En Say , dies geniaal <3 dankje sgat


    Crack a bottle

    Tom doet mee aan de ‘best guitarplayer awards’ samen met nog heel veel andere beroemde gitaristen uit bands.
    Uiteindelijk worden ze beoordeeld op ;
    - Wat ze kunnen.
    - Best combi in een liedje. (ze moeten dan hun 2 beste gespeelde liedjes opsturen ofzo)
    - Verzin nog is iets xD

    Goed bij de 2e wil Tom dan overleggen met Bill, Georg en Gustav. Maar ze hebben nogal wat onenigheid over wat een liedje nou goed maakt, en welk liedje ze nou opsturen / mailen.

    *jij* bent de gene die het zometeen samen met nog een paar mensen moet gaan beoordelen. En of dat nog niet erg genoeg is moet je de eindshow ook nog presenteren. Dat zou niet zo een ramp geweest zijn als je een goede gitaarspeler was, maar dat ben je dus niet (A)..\
    * jij* bent een hele bekende, en volgens veel mensen goede zangeres. Je schrijft je eigen liedjes en speelt piano, maar dus geen gitaar. Je bent zeer populair  maar wat als jij toevallig in een straat loopt aan de buitenkant van Magdeburg met aan je rechterhand weilanden en Tom (die jou dus niet herkent , je hebt jezelf onherkenbaar gemaakt) radeloos op je af komt stormen om te vragen wat een liedje nou goed maakt.. Jullie praten een tijdje over de awards, liedjes en natuurlijk onvermijdelijk gitaarspelen. Uiteindelijk stemt hij er mee in om jou gitaar te leren spelen, maar nu kun je hem wel niet meer vertellen wie je echt bent :O

    Je kunt dit natuurlijk ook met iemand anders doen, Bill (zingen), Georg (bas), of Gustav (drums) Of natuurlijk iemand anders in de muziekwereld (A)
    (Gee :O wat erg xD, ik ben hier wel slecht in zegg)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik geen idee hebben maar wel lief wezen denk ik [à] xD


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser