• OKeej ,,ik wil weer een nieuwe serie beginnen maar ik weet niet waarover (A) Duss wie isder lief en heeft der een ideetje voor mij??


    Crack a bottle

    Ik lief zijn, maar ik geen idee hebben! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wat dacht je van geen standaard TH-verhaal XD? Ofwel, niet 4 mensen die het snelst beantwoorden krijgen een relatie met ze en worden zo heeeeel gelukkig met af en toe een paar ups en downs, gaat trouwen, krijgen kindjes en leven lang en gelukkig.
    En what about een verhaal die helemaal niets met liefde te maken heeft? Waarin je jezelf of anderen gewoon niet verwerkt en alleen over TH schrijft, die met overlijdings gevallen, stress problemen, zelfschade, zelfmoordpogingen, drugs, loverboys etc. te maken krijgen?


    Life is hard and then we die

    Kan ook en Bo
    Wtf ,, hoeveel bedden hb jij dan :P wnt ik woon al een paar jaar onder jou bed en ik hb jou nog nooit eerder daar gezien hoar:P en ik hoef de huur niet te betalen wnt .. Uh,, Ik bn het ![/ego]
    X'D (K)


    Crack a bottle

    OK the story ;
    je bent een dood gewoon meisje :´D en je kryg vaak complimentjes dat ze je knmap vinden enzo.. nou besluit je daarom om je inteschrijven bij een modellenbureau online. via daar kryg je al wat werk enzo en het verdient best wel goed (: je raakt bekend enzo en dan kryg je egt een MEGA HIPPE ´opdracht´ je mg dit keer geen kleding showen or what ever maar je mag gwn meedoen in een videoclip!!
    gehehe ben inspiloos but OK kies zelf maar een band


    when words fail, music speaks.

    DAnke Bo ,, Danksij jullie ideetjes kom ik bijna al op een idee! okewj ,,die sin klonk kinda vaag X'D


    Crack a bottle

    Veel x33 goed heah!! muhaha


    when words fail, music speaks.

    Fantastisch:P


    Crack a bottle

    I Know x3


    when words fail, music speaks.

    Iek, heb er nog een keer op gelkilkt,, ben ik nu het aller liefst?! [A]


    Dunno ><

    W8! :O
    Ik ga heel diep nadenken liedjes luisteren, en dan ik zo met idee komen! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Elle ,, Jij wel hoar :P
    Jullie sijn allemaal lief<33 LUfYullie

    Say, OKii ,,HVJ<3


    Crack a bottle

    Ik zal eens kijken of ik iets weet :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    okii(A) ik w8..


    Crack a bottle

    Ehm , ik heb wel een ideetje (A) maar dat is nogal moeilijk uit te leggen..Maar ik zal proberen.
    >komt zo er aan<


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (Voor het gemak gebruik ik even mn eigen naam hoor! ;))

    Ik heb het even snel uit mn koppie gehaalt dus het is niet zo super, maar komt ie:

    Say is een doodnormaal meisje, overdag zit ze op school, maakt haar huiswerk en doet wat een normaal meisje van 16 jaar doet. Maar 's nachts veranderd dat en is alles anders...
    Say heeft namelijk een taak, ze moet voor de nacht zorgen. Ze laat dromen uitkomen, en staat in direct contact met geesten. 's Nachts dwaalt ze rond, totdat het eerste straaltje zonlicht aan de horizon verschijnt. Maar wat als ze in conctact komt met een jongen, een jongen die haar wereld op zijn kop zet?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...