• Ja,ik heb een nieuwe serie,en ik wil graag een goed ongeluk weten waarvoor je naar het ziekenhuis moet.Voor een paar nachten. Niet dat je helemaal niks meer kan,maar..uhm...Gooi maar wat neer,ik zie wel of het iets isx'D


    Music is the new sex

    Mij tegenkomen in een slecht humeur *evil laugh*

    euhm

    je komt net om de hoek van de straat rijden en er komt net een auto aangescheurd en rijd je aan ... of zo .. iets in die richting??


    http://dwergiie.blogspot.com/

    dat er op de weg een klein meisje bijna wordt aangereden door een auto maar dat je snel dat meisje wegduwt en dat zij niet aangereden wordt maar jij wel


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    een goed ongeluk?? een eekhoorn die uit de boom flikerd op je kop krijgen =.=
    Nee grapje ,, dat mens 5 minuten bij me susje in de kamer setten =.= MIJN SUSJE GOOIT MET ALLES WAT LOS EN VAST SIT! ook stoelen! dat doet pijn (baby):X


    Crack a bottle

    een goed ongeluk?? een eekhoorn die uit de boom flikerd op je kop krijgen =.=
    Nee grapje ,, dat mens 5 minuten bij me susje in de kamer setten =.= MIJN SUSJE GOOIT MET ALLES WAT LOS EN VAST SIT! ook stoelen! dat doet pijn (baby):X

    Die Eekhoorn x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je was dom besig met een vriendin en toen knalde je met je hoofd tegen een lantaarnpaal aan, toen kwam er een vrouw en der hondje en toen viel je over de lijn van het hondje waardoor je met je kop nog een keer tegen een paal aan stoot , en daarna half in het gras in de stront ligt, x'D


    okey dit gaat egt nergens over maarjaa


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    (...)
    Die Eekhoorn x'D


    ik vond hm wel goed bed8 :P


    Crack a bottle

    En ik ga die met een eekhoorn zeker een keer gebruiken^^


    Music is the new sex

    JIppi <33
    Mijn eekhoorn word beroemd!!:D


    Crack a bottle

    (...)

    ik vond hm wel goed bed8 :P

    Egóó
    Nee, maar hij is geniaal x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa^^ En ik zet er dan wel bij dat het jou idee was^^


    Music is the new sex

    oke oke oke:
    wat was het ook al weer? (geintje xD)

    1. Je komt een monster tegen op straat (of mijn zus =.=)
    2. Je staat aan de trap en krijgt plots een beroerte (vraag me niet van wat)


    What would Emma do?

    Jaa^^ En ik zet er dan wel bij dat het jou idee was^^


    Cuwl man ,dan word ik ook beroemd:D


    Crack a bottle

    in het water rijden en half verdinkenXD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    aangevallen worden door een zwerm agressieve roodborstjes!!:D


    may you be in heaven an hour, before the devil knows your dead