• Dat is dus geen succes, lol. Met mijn moeder naar de Hunkemöller geweest, en serieus, ze vindt álles hoerig, zelfs gewoon ondergoed in de zin van geen strings etc. En ze heeft er ook geen problemen mee om dat keihard door de winkel te schreeuwen.. We hebben er een half uur over gedaan voordat we klaar waren. Ben ik de enige met zo'n moeder? 0.o

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik en m'n moeder hebben redelijk vaak dezelfde smaak, maar ons probleem is gewoon dat als we langer dan een half uur bij elkaar lopen, dan gaan we op elkanders kap zitten. haha.:Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Lol, mijn mama vindt net alles heel mooi bij me staan en vindt het allemaal echt wel sexy enzo :'D En net zoals de jouwe geeft ze haar commentaar ook nogal luidop.


    effort never betrays you

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    mijn moeder is precies zo xd


    I'm not short D: I just live in a big world

    Mijn moeder schreeuwt gelukkig niet en godzijdank heb ik mini size boops die nauwelijks groeien, zodat ik vrijwel nooit een nieuwe bh moet aanschaffen. Soms krijg ik een oude van mijn zus, een heel fijne van Diesel, en ik heb laatst voor 5 Frank een van Wolford gekocht in super sale in Chur. De laatste keer dat ik een bh kocht vóór die Wolford, was ruim een jaar daarvoor. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    This. En ik kan ook met haar naar de hunkemöller gaan en de ene keer zijn we daar zo klaar, omdat ik al snel iets vind wat mooi is en past en de andere keer zijn we er minstens een uur, omdat ik niets goed kan vinden :'). Maar dat ligt dan aan mij, niet aan haar.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Marble schreef:
    (...)

    Ja, precies dat ja. Alsof je nog 11 jaar bent ofzo x)


    Mijn zus is 17 en past nogsteeds in de kinderkleding (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mortician schreef:
    Nee, mijn moeder doet dat ook. Alleen doet die van mij er nog een schepje bovenop: 'HE NORE, BEN JE AL ONGESTELD?' Door de winkel.



    ow man ik heb medelijden met jou lol XD . nee mijn moeder is niet zo pfff gelukkig lol


    what goes around come BACK around !

    Oh god, ik wou dat mijn moeder meer wat van de jouwe weg had.
    Die van mij koopt doorzichtig ondergoed voor me zonder dat ze het doorheeft ..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.