• Dat is dus geen succes, lol. Met mijn moeder naar de Hunkemöller geweest, en serieus, ze vindt álles hoerig, zelfs gewoon ondergoed in de zin van geen strings etc. En ze heeft er ook geen problemen mee om dat keihard door de winkel te schreeuwen.. We hebben er een half uur over gedaan voordat we klaar waren. Ben ik de enige met zo'n moeder? 0.o

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn moeder heeft een totaal andere smaak dan mij, dus bij alles wat ik uitzoek 'nee Rianne, dat kan echt niet.' of 'Je hebt al zoveel zwart en doodshoofdjes, waarom neem je niet iets vrolijkers,' Maarja, ik krijg geen kleedgeld, dus ik kan niet echt anders.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 17:30 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    nerveus schreef:
    Ach zo zijn moeders ;) De mijne ook.

    Maar ik moet toegeven dat ze in lingerie zaken wel veel hoerige bh's hebben. Ik heb altijd alleen in een normale kleur, wit, zwart, grijs, blauw of roze, soms met niks, soms met een strikje.
    Maar als je soms van de rode ziet of van die paarse met kantjes enzo, ja die zijn hoerig. Ik mag dat ook niet hebben van mijn moeder, maar ik zou er zelf ook niet in willen lopen. Niemand die dat ziet haha :P

    Maar goed ik snap wat je bedoelt, het is irritant als je moeder de niet hoerige dingen ook hoerig vind.


    Ik heb nu een rode met kant, maar wel met stipjes en een strikje erop. Dan kan je het toch al niet meer hoerig noemen of ligt dat aan mij? :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn moeder snapt niet dat ik geen broeken wil passen in een winkel
    Maar ik wordt helemaal claustro in zo'n hokje en ben elk moment bang dat iemand perongeluk dat hokje opendoet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahaha. Mijn moeder is gelukkig niet zo. Ik heb wel een vriendin die onderbroekjes van kant heel vreemd vindt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is nou iets waar ik nou nog nóóit last van heb gehad.
    Als het goed zat, en het was niet al te duur, dan mocht ik het hebben.
    Inmiddels heb ik kleedgeld en koop ik alles zelf, dus heeft ze er niks meer over te zeggen ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Memoria schreef:
    nee dat ben je niet(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn moeder is gelukkig is niet zo, maar wel balen zeg! Hunkemöller is helemaal niet hoerig, je loopt toch niet rond in je ondergoed? Beetje apart hoor.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wil je ruilen met mijn moeder? Die van mij rent/schreeuwt/zingt en danst door de winkel, roep keihard wie ze er belachelijk uit vind zien en probeert me aan alle mannelijke -jonge- verkopers te koppelen ;D
    And yet, I still love her < maar dat komt wss omdat ik zelf net zo hard meedoe. Iemand zin om mee te gaan winkelen? :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn moeder koopt zulke juist voor me. Ze denkt dat ik zo dan een stuk meisjesachtiger word.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn ma is echt leuk om mee te winkelen. Ben vandaag nog gegaan, haha. Als ik iets moet hebben, dan komt ze met van alles en nog wat aanzetten, van normaal tot de meest afschuwelijke dingen om me te treiteren, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn moeder koopt alleen Marlies Dekkers en dat soort merken voor me, dat is veel hoeriger - al is dat het niet naar mijn mening - dan Hunkemöller


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Strider schreef:
    Lol daarom koop ik zulk soort dingen dus nooit met mijn moeder. :Y)

    Wat mijn moeder wel een lange tijd had, is dat ze niet wilde accepteren dat ik al gegroeid was en ouder ben. Ze bleef namelijk nog een hele lange tijd bij de kinderafdeling kijken als we gingen winkelen.
    En toen schaamde ik me altijd dood en liep ik daar telkens weg, zeggend; Mam, dat past me niet, kom nou!
    Ik word dit jaar 16 en mijn moeder sleept me ook nog elke keer weer mee naar de kinderafdeling -_-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    130212 schreef:
    (...)Ik word dit jaar 16 en mijn moeder sleept me ook nog elke keer weer mee naar de kinderafdeling -_-


    Herkenbaar.


    26 - 02 - '16

    Als het over mijn lingerie gaat, vindt mijn moeder alles schattig.
    Maar.. Maar ik ben al een grote meid (baby)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:56 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'