• Jonges, we hebben al een jaar of anderhalf geen Hitkrant meer en ik lees voornamelijk de Elle en Vogue, die dus niet snel iets over One Direction plaatst, maar ik wist wel dat een Amerikaanse band een typische Amerikaanse rechtzaak tegen hun had aangespand. De desbetreffende band claimt dat zij eerder de bandnaam One Direction droegen dan de Engelse One Directio. Ik weet niet hoe het is afgelopen, Can someone answer my question? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jup. Is afgelopen. Simon Cowell heeft het bedrag betaald wat de Amerikaanse 'One Direction' wilde hebben, en dus hebben ze de naam afgekocht (:


    To infinity and beyond •

    volgens ij is er niks gebeurt en heeft 1D weer een klacht tegen hen ingedient om dezelfde rede.
    oh nee, het is afgekocht(:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:25 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Disick schreef:
    Jup. Is afgelopen. Simon Cowell heeft het bedrag betaald wat de Amerikaanse 'One Direction' wilde hebben, en dus hebben ze de naam afgekocht (:


    Ging het om belachelijk veel geld? Ik zag alleen op ateletekst een paar maanden terug dat er een aanklacht was gedaan, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ging het om belachelijk veel geld? Ik zag alleen op ateletekst een paar maanden terug dat er een aanklacht was gedaan, lol.


    Was geen klein bedrag nee hahaha. Maar ja, die Amerikaanse 1D deed het alleen maar, zodat ze aandacht zouden krijgen & hadden de kans geld af te troggelen van de wel bekende 1D. Heel sneu eigenlijk.


    To infinity and beyond •

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ging het om belachelijk veel geld? Ik zag alleen op ateletekst een paar maanden terug dat er een aanklacht was gedaan, lol.

    was het niet iets van 2 miljoen?
    maar dat zal wel meer geworden zijn doordat ze ook een andere naam eistten


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ze konden ook niet gewoon eerst even Google'en, niet?
    Bedoel, die andere One Direction staat zelfs in freakin' iTunes! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Naaiend voor die band.
    En ik heb ze net even opgezocht. And to be honest; ze zijn veel beter in mijn ogen dan UK1D.

    Jammer


    Life is full of fake people

    Disick schreef:
    (...)

    Was geen klein bedrag nee hahaha. Maar ja, die Amerikaanse 1D deed het alleen maar, zodat ze aandacht zouden krijgen & hadden de kans geld af te troggelen van de wel bekende 1D. Heel sneu eigenlijk.


    Yup, maar mensen zijn soms ook gewoon niet aardig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kerslake schreef:
    Ze konden ook niet gewoon eerst even Google'en, niet?
    Bedoel, die andere One Direction staat zelfs in freakin' iTunes! (':


    Strider schreef:
    Naaiend voor die band.
    En ik heb ze net even opgezocht. And to be honest; ze zijn veel beter in mijn ogen dan UK1D.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Disick schreef:
    (...)

    Was geen klein bedrag nee hahaha. Maar ja, die Amerikaanse 1D deed het alleen maar, zodat ze aandacht zouden krijgen & hadden de kans geld af te troggelen van de wel bekende 1D. Heel sneu eigenlijk.

    Tijdens de X-Factor hebben ze al een aanklacht ingediend, maar die werd gewoon genegeerd.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo