• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred Weasley

Ik bijt op mijn lip als ik de groep nog een keer rondkijk. De meeste mensen van de orde waren al vertrokken, maar toch nog steeds niet iedereen. 'Ik ga naar school' mompel ik. Voor ze konden protesteren stond ik al in de haard met een handje brandstof. 'Zweinstein' zeg ik luid en duidelijk. Een aantal groene vlammen kwamen tevoorschijnen en niet veel later stond ik in het kantoor van Perkamentus. 'Sorry professor, maar dit was belangrijk' zeg ik als hij me vragend aankijk. Hij knikte en ik loop het kantoor uit naar de leerlingenkamer. Eenmaal voor het schilderij zeg ik het wachtwoord en loop naar binnen. De verbaasde gezichten negeerde ik. Tsja zo makkelijk komen ze niet van me af.

Ginny

Nadat ik wat eten uit de keukens heb gestolen loop ik weer terug naar de leerlingenkamer. Ik zie Fred. 'Hallo grote broer! Wat doe jij hier?' vraag ik verbaast.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Fred Weasley

'Hello klein zusje' zeg ik grijnzend als ik me omdraai en haar aankijk. 'Heb je enige idee hoe saai het daar is en hoe vervelend die ondervragingen worden?'

Ginny

Ik grinnik even. 'Waren Bill en Charlie al weggegaan?' vraag ik. Het was namelijk wel iets voor hun om meteen weer weg te gaan. 'Ook een smekkie?' vroeg ik en ik hield hem een doosje voor.

Fred Weasley

'Nee, gek genoeg waren die er nog' zeg ik glimlachend en ga op een van de banken zitten. 'Nee dankje. Ik heb wel even genoeg eten en drinken gezien voor vandaag'

Ginny

Ik neem zelf nog een smekkie en plof naast hem neer. Ik pak de tekening die ik had gemaakt van de drie gebroeders. 'Vind je hem mooi?' vraag ik.

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:37 ]

Fred Weasley

Ik kijk naar de tekening en knik. 'Ik vind hem heel erg mooi' zeg ik glimlachend. 'De drie gebroeders. Dat sprookje heeft zelf ook wel wat'

Ginny

Ik knik. 'De volgende keer teken in Tovernaar en de hinkelpan.' zeg ik. 'Deze heb ik van Dean gekregen.' zeg ik en ik houd de ketting voor zijn neus.

Fred Weasley

'De volgende keer moet je het dan ook weer eens laten zien' zeg ik glimlachend. 'Je heb geluk zusje en het is een mooie ketting' voeg ik er dan nog aan toe.

Ginny

'Zal ik doen. En hoezo heb ik geluk?' vraag ik. Ik pak nog een smekkie en gooi hem in het vuur. Daar ontploft hij. 'Hihi.' zeg ik zacht en ik kijk naar de brandvlek op het tapijt.

Fred Weasley

'Oke dan is dat afgesproken en omdat ik dat zeg' zeg ik grijnzend en kijk naar het vuur. Ik lach even als een smekkie ontploft. 'Een beetje verveeld?'

Ginny

'Ja..' zucht ik. 'Zullen we Fluimstenen of toverschaak doen?' vraag ik. Ik leg de tekening weer weg.

Fred Weasley

'Wees blij, jij kan hier blijven en iedereen is hier' mompel ik en kijk even naar het vuur. 'Ja goed plan en kies jij maar welk van de twee' zeg ik

Ginny

'Jij kan stiekem blijven. Je mag onder mijn bed slapen.' zeg ik grijnzend. 'Ik kies voor toverschaak. Even mijn set ophalen.'. Ik loop naar boven en pak mijn stenen en een bord. Ik loop weer naar beneden. 'Ik ben er weer!'

Fred Weasley

'Dat zou ik heel graag willen, maar dat kan niet. Onder jou bed slapen lijkt me ook geen goed plan' zeg ik grijnzend. 'Goede keuze en ik wacht hier wel' voeg ik eraan toe. Mijn blik blijf bij het vuur hangen. 'Zoiets had ik al door'