• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Net toen ik weer mijn eigen kamer binnenliep kwam er een uil aangevlogen. Toen hij op het vensterbank zat, liep ik naar hem toe en maak de brief los van zijn poot. De brief eenmaal gelezen ging in aan het bureau zitten en begon met schrijven.

    Lieve Adelaine,

    Ik ben blij om te horen of te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat het goed gaat met Ginny.
    Misschien is het maar goed dat je ze niet heb gezien.
    Ik snap heel erg goed dat je boos bent.

    Oke klinkt heel erg vreemd, maar over het boek zal ik nog wel informatie vragen.
    Als ik wat weet hoor je het en misschien zie je me dan ook nog wel.
    Maar wacht alsjeblieft nog even met het openen.
    Straks is het echt iets slechts.

    Nou, het is nog wel uit te houden, maar vraag alsjeblieft niet hoe.
    Het is echt verschrikkelijk saai en alle ondervraging worden ook vervelend.
    Ik mis jullie en kan niet tegen dat ik George niet kan spreken.
    Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik wil terug naar school.
    De leraren hoef je niet over te halen, want wie weet wat hier nog gaat gebeuren.
    Maar als je George spreekt, wil je dan vragen of hij een brief wil sturen?

    Groetjes Fred

    PS: Volgens mij is het juist een reden om me wel zorgen te maken. Ginny weet waarschijnlijk meer dan ik dacht/hoopte. Ik praat wel met je zodra we elkaar weer zien.


    Ik liep naar de uil toe en bond de brief aan zijn poot. 'Breng deze maar weer naar Adelaine' zeg ik. Een paar tellen later was de uil uit het zicht verdwenen en ging weer op het bed zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Gedachteloos laat ik mijn hand langzaam over de veren van de uil voor mij glijden. Ik ben maar in de uilenvleugel gebleven. Het is een rustgevende plek, waar meestal niemand is. Behalve de uilen dan.
    Verstoort kijk ik op als de uil die ik een tijdje terug had weggestuurd al weer terug is. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht, als ik zie dat hij een brief bij zich heeft. Snel maar ik hem open en laat mijn hand even over het handschrift van Fred gaan. Vervolgens lees ik de brief.
    Ik bijt op mijn lip en lees meerdere keren de laatste drie regels. Dus Ginny heeft waarschijnlijk toch gelijk. Maar hoe kan dat? Ik bedoel, Fred zou mij nooit leuk kunnen vinden. Alle jongens kijken altijd naar Ginny, niet dat ik jaloers op haar ben of zo. Ik vond het altijd wel rustig. Misschien denk ik daarom ook wel nooit na over jongens.
    Oké, bedenk eens één goede reden waarom hij mij leuk zou vinden. Ik maak altijd van alles een zooitje, ben zelfs voor een heks vreemd en heb zo goed als wit haar. Wit! Iedereen beschrijft het als wit. Nooit licht blond of zo.
    Maar wat zou ik doen als hij mij echt leuk zou vinden? Hij is grappig, lief, schattig en al het goede wat je maar op kunt noemen. Sinds ik met hem omga vind ik hem al geweldig, maar ik beschouwde hem wel als een vriend. Dat is mijn standaard voorzorgsmaatregel.
    Een zucht ontsnapt mijn lippen. Ik kan er moeilijk met Ginny over praten. Maar aan de andere kant, misschien kan ik haar ervan overtuigen dat ze even niet aan het feit moet denken dat hij haar broer is...

    Snel sta ik op en loop naar de leerlingenkamer. 'Ginny? Ik heb je hulp nodig bij iets.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Oke, waar kan ik je bij helpen?' vraag ik nieuwschierig. Ik kijk haar even aan. 'Heeft Fred trouwens al wat teruggestuurd?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, dat is het probleem. Nou ja, soort van. Alleen kan je mij niet helpen als je aan Fred als je broer denkt. Denk aan hem als een normaal persoon. Iemand zoals... uhm... Neville of zo. Je bent zeg maar de enige met wie ik kan praten en anders kan ik dus zeg maar met niemand praten.' Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan. Ik klink als een debiel.


    Happy Birthday my Potter!

    (Haha, Fred zorgt ervoor dat Adelaine helemaal gek wordt :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Sorry dat was niet zijn bedoeling (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha, ik zie Neville's hoofd op Freds lichaam met rood haarXD]

    Ginny

    'Ik volg je niet helemaal maar ik zal proberen te denken dat Fred niet mijn broer is. Wat wil je zeggen?' Ik kijk haar aan en glimlach even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Oké, Fred, of laten we hem gewoon de jongen noemen, maakte zich zorgen over het feit dat jij waarschijnlijk wist wie hij leuk vond. Dit wist ik, omdat zijn aura dat zei. Toen kwam ik er dus achter dat je dacht dat ik het was. Dus ik schreef in een PS in de brief dat hij zich nergens zorgen over hoefde te maken, omdat je dacht dat ik het was. En toen schreef hij dit. Nu is probleem nummer 1 dat ik niet meer weet wat ik ervan moet denken en probleem nummer 2 dat ik ook niet weet of ik hem nou wel of niet leuk vind.'
    Gefrustreerd grijp ik naar mijn haar en plof neer op de bank. Jongens zijn zo ongelooflijk... verwarrend, irritant of wat dan ook. En dan zeggen ze dat meisjes niet de begrijpen zijn.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ow haha, er klopt niks van wat Adelaine zie. Ik verander even een paar zinnen, zodat het wel klopt

    Volgens mij klopt het nu wel weer)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ik had dus toch gelijk!' zeg ik. Ik plof naast haar op de bank. 'Ow, sorry. Nou... Probleem nummer 1 is niet echt een probleem. Het is juist leuk als een jongen jouw leuk vind, maar soms wel irritant. Dat kan wel een probleem zijn. Eigenlijk moet je het opvatten als compliment.' Dit was het perfecte moment om ze te koppelen. 'Probleem nummer 2 is moeilijker. Als je voelt wat ik voel voor Harry... uhhh Dean...' Ik werd een beetje rood. Waarom moest ik toch de hele tijd aan Harry denken terwijl ik een vriendje had? 'Nou, als je voelt wat ik voel voor Dean dan weet je dat je verliefd bent. Je voelt je gewoon geweldig en probeert zo vaak mogelijk bij hem te zijn. Het is alsof er duizende vlinders door je buik viegen.' Ik kijk haar even aan. 'Voel je dat?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [PAPPIEEEEEEE? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ellie ik haat je als je dat doet]
    Madison
    ''Ik ben niks veranderd, hoor. Natuurlijk,'' mompelde ik, een tikkeltje verontwaardigd. George heeft mijn manier van doen niet echt veranderd, moet ik toegeven.



    Jeweetwel

    'Mooi zo!' zeg ik en Wormtail komt binnen met het eten. 'Dat werd tijd! Vanavond dubbel straf!' Ik pak wat sla en begin te eten. 'Tast toe!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik zucht. 'Ja slimbo. Ik heb mijzelf dus aangeleerd om dat te vermijden en iedere jongen die ik tegen kom als vriend te zien. Ze vallen altijd voor jou, weet je nog? Niet dat ik daar jaloers op ben. Anders zou ik in die zooi zitten waar jij nou in zit.'
    Ik probeer te bedenken wat ik eigenlijk voel als ik bij Fred ben. 'Ik voel mij wel veilig bij hem en het liefst zou ik nu weer bij hem zijn, gewoon om mij veilig en goed te voelen.'


    Happy Birthday my Potter!

    [Hahahah Voldie die sla eet x'D]
    Madison
    Ik pakte een beetje aardappelpuree en nam er kleine hapjes van.
    Ongeïnteresseerd keek ik de tafel rond. Er waren niet héel veel mensen, viel me op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Niet altijd hoor. Er zijn ook jongens die mij haten.'zeg ik vrolijk. Ik denk even na over wat ze zegt 'Ik denk als jou was zou ik het gewoon proberen. Ik vind jullie namelijk goed bij elkaar passen.' zeg ik. Nu bijna al mijn broers op een raar iemand vallen, mag Fred wel op een normaal iemand zoals Adelaine vallen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!