• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

HijDieNietGenoemdMagWorden

'Wormtail! Ga naar je mand! Geen dieren aan tafel!' roep ik. Ik had een mand voor hem gekocht en als we gingen eten moest hij daar in.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[*plat*]
    Madison
    Ik keek geamuseerd toe hoe Wormtail in zijn mand ging zitten en beefde van angst.
    ''Sinds wanneer heeft het een mand?'' grinnikte ik.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

De heer van het Duister

'ow, het heeft een mand sinds een paar dagen nadat jullie weggingen. Gekocht van z'n eigen geld.' ik grinnik even.

[Voldemort in een dierenwinkel. 'Hallo, ik wil deze mand graag'XD]

[Hahahaha ja geweldig x'D]
    Madison
    Ik grinnikte, en at rustig verder aan mijn eten. Toen ik dat op had, wat overigens niet veel was, schoof ik mijn bord voor me uit.
    ''Wanneer hebben we een keer lékker eten?'' mopperde ik.

Adelaine Catherina Lupin

Ik knik langzaam, al weet ik nog steeds niet helemaal zeker of ik wel naar Ginny's advies moet luisteren. Zij is altijd heel makkelijk met dit soort dingen. In ieder geval, ze heeft al aardig wat jongens versleten.
    'Nou, dan spreek ik hem wel, als hij inderdaad binnenkort komt,' zeg ik uiteindelijk.

(ik moet gaan)

Happy Birthday my Potter!

[Helllo? D:]

Marten Vilijn

'Tja, de huisdieren moeten koken.' mompel ik en ik werp een blik naar Wormtail. Die begint angstig te piepen. 'Aan ratten heb je ook niks...'

Ginny

'Je hebt al zo lang geen vriendje gehad. Maak ook eens lol en probeer het.'zeg ik. Ik pak haar polsen even vast. Fred had eigenlijk ook al lang een vriendinnetje gehad. 'Ik heb honger. Ik ben naar de keukens. tot zo.' Ik sta op en loop richting de keukens.

Madison
    ''Waarom leeft hij überhaupt nog? Waarom heb je 'm niet afgemaakt, dan?'' vroeg ik spottend, en zuchtte toen.
    ''Wil ik anders ook wel voor je doen, hoor,'' grijnsde ik, en keek hem in zij robijnrode ogen aan.

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:42 ]

Tom Riddle

Ik grinnikte. 'Nee, hoeft niet. Heel soms kan hij handig zijn. Teon hij me tot leven wekte bijvoorbeeld.' Ik stond op en liep naar haar toe. 'Maar martelen mag best.'

(wil iemand met Ginny praten?)

Madison
    ''Daar kan ik mee leven,'' grijnsde ik.
    Ik wendde me tot Wormtail die me angstig aankeek. Ik hield van die bange blik die mensen me schonken. Voor een moment was ik weer die oude ik, en een kleine, sadistische grijns sierde mijn lippen.
    ''Crucio!'' riep ik, en Wormtail zakte op de grond om vervolgens pijnlijk te schreeuwen. Hij stuiptrekte tegen de pijn, en toen er een paar minuten waren verstreken was ik nog niet van plan om de vloek op te heffen.

Moonly schreef:
    (wil iemand met Ginny praten?)

[ Ik kan Fred naar school sturen als je wilt]

IrishStar schreef:
    (...)

[ Ik kan Fred naar school sturen als je wilt]

(is goed(: )

Moonly schreef:
    (...)

(is goed(: )

[ Okee hij komt eraan]

[Got to gooo xxxx]