• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. Het klinkt nog steeds als een spreuk. Misschien moet ik een brief sturen naar Fred?' Langzaam ga ik zachter praten. 'Dan kan hij vragen aan de orde of zij iets weten over onbekende spreuken, of misschien kennen ze de spreuk wel.'

    (ik moet gaan. Ben waarschijnlijk straks wel weer terug)


    Happy Birthday my Potter!

    Voldemort

    'En waarom neem jij je wand mee? Wou je soms dingen stelen?' ik kijk haar aan. Mijn witte handen sluiten zich om haar pols. 'We eten om zeven uur.' zeg ik en ik laat haar weer los.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik grinnikte. ''Wat zou ik willen stelen? Alsjeblieft zeg. Als ik iets wil dan haal ik het niet hier vandaan, dat weet je,'' mompelde ik.
    Ik knikte als bevestiging dat ik er zal zijn, en liep toen naar mijn kamer.
    ''Opdonderen!'' snauwde ik naar Wormtail, die niet wist hoe snel hij weg moest komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik grinnik even als ze over Fred begint. 'Dat kunnen we doen, ja. Maar er is ook een andere optie.' ik pak mijn toverstok en sta klaar om de spreuk te proberen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ELLLLIEEE. Je bent online!
    Madison gaat zo een brief schrijven :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {XD Leuk, ben benieuwt}


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik trek mijn wenkbrauwen op, wanneer Ginny begint te grinniken. Wat is daar nou grappig aan? Mijn blik gaat langs haar aura. Mijn ogen worden even groot en ik weet dat ik niets had moeten zeggen en de kleuren gewoon had moeten vergeten. Toch open ik mijn mond.
    'Ginny, waarom zou je in vredesnaam denken dat Fred mij leuk vindt?' zeg ik, waarbij ik mijn ogen iets vernauw. Ze moet nog een andere naam geraden hebben. Maar waarom zou Fred dan bang zijn dat ze het weet? Ze denkt immers dat ik het ben. Nee, ze heeft nog een andere naam geraden, houd ik mijzelf voor.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik zat in mijn kamer, met een leeg stuk perkament voor me en een potje inkt met een schrijfveer.
    Toen ik zeker wist dat er niemand was, begon ik te schrijven.

    Lieve George,
    Ik ben gearriveerd. Hij was niet zo blij met het nieuws, en na zijn 'straf' wou hij me wegsturen.
    Dat was best ironisch, trouwens. Ik zei hem dat het geen goed idee was, en net toen ik weg wou gaan hield hij me tegen.
    1-0.
    Hij stuurde me naar mijn kamer en pakte mijn wand af, en na Wormtail bij de in de kamer te hebben gestopt deed hij de deur op slot. Waarschijnlijk was hij vergeten dat Wormtail ook een wand heeft, dus heb ik die afgepakt en mijn wand op.. mijn eigen manier teruggewonnen.
    2-0.
    En nu zit ik hier, zonder jou, zonder iemand. Ik verveel me en ik mis je ontzettend, echt. Ik zit liever op Hogwarts dan tussen de Death-Eaters, het is hier niks aan.

    Ik zie je snel, hè?
    Ik hou van je,
    Madison
    .

    Tevreden keek ik naar het resultaat. Ik besloot geen details te geven over bijvoorbeeld de Cruciatus-vloek. Nee, dat leek me niet zo'n goed idee.
    Met een zacht fluitje kwam er een lompe uil aangevlogen. Dat beest was geschift, maar ik was dol op hem. Ik bond de brief vast. ''Naar George,'' zei ik zachtjes, en de uil werd steeds kleiner en kleiner in de schemerige lucht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Nawh, die uil is echt schattig en donzig <3)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik laat mijn stok zakken en kijk haar aan. 'Ik mag niks zeggen. Dat heb ik Fred beloofd, maar wil je niet meer naar mijn aura kijken? Dat is irritant.' zeg ik en een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik had niks gezegt. 'Wat vind jij trouwens van Fred?' vraag ik nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Nawh, die uil is echt schattig en donzig <3)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, ik probeer dat, maar dat kost heel veel discipline en als ik dit had verwacht, had ik nooit gekeken.' Ik kijk haar even aan. 'Je hebt nog andere namen geraden, hè?' vraag ik haar nerveus. Ik wil eigenlijk het antwoord helemaal niet weten, tenzij ze inderdaad nog andere namen geraden heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Nawh, die uil is echt schattig en donzig <3)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik glimlachte even onschuldig. Ik had alleen, op Adelaine na, Gabriëlle en een willekeurige Zwadderaar geraden en Fred had me er van verzekerd dat hun het niet waren. 'Ja, ik heb nog andere geraden.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "Beetje buikpijn" ze zuchte en sloot haar ogen, ze opende haar ogen weer "Zou je...zou je het doosje met de paracetamollen even aan willen geven? Als je wilt natuurlijk" ik pak het doosje op het nachtkastje "tuurlijk" en ik geef het aan Astoria en ga naast haar zitten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.