• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ik heb de Hp theme op mijn Ipod :3 En dat eerste ga ik sowieso doen op mn 18de verjaardag XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tom Riddle/Voldemort

    'Vertel me de volledige waarheid! Ik zie zo wanneer je liegt. En wie was dat meisje?' ik liep langzaam naar haar toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Als ze er achterkomen van George hebben ze ook direct een reden om hem te ontvoeren en te martelen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik bleef staan waar ik stond en keek hem nog altijd aan.
    ''Ik lieg niet,'' zei ik, en sloeg mijn armen over elkaar. ''Waarom zou ik liegen, vader?'' vroeg ik, met een spottende ondertoon.
    ''Ik weet niet hoe ze heette. Iets met een -A.''
    Ik wenste haar dan wel dood, maar dat kon ik George niet aandoen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {Als ze er achterkomen van George hebben ze ook direct een reden om hem te ontvoeren en te martelen :3}


    (Maar dan klopt het hele 'Ik ben fred niet, ik ben George' geval niet meer)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Maar dan klopt het hele 'Ik ben fred niet, ik ben George' geval niet meer)


    Hmm..


    Don't be like the rest of them, darling




    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marten Alsomdom Vilijn/Voldemort

    'Wormtail! Geef onze gast iets te drinken!' Schreeuwde ik. Ik wendde me weer tot Madison. 'Legitimentie!' dacht ik en ik zag een roodharige jongen. Vast een van de Weasley's. 'Wie is die jongen?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Verdomme, ik moest me echt beter afsluiten tegen dit soort dingen.
    ''Gewoon, iemand waar ik mee heb gepraat,'' antwoordde ik nonchalant. Ik heb vaak moeten liegen, ik was er aardig goed in geworden vond ik zelf. Ach, we zullen snel genoeg merken of het daadwerkelijk ook overtuigend was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tom Riddle/ Voldemort

    'Je praat met een van de Wemels?' ik trok mijn wenkbrauwen op. Ik keek verder en zag een andere Wemel. Dat meisje. 'Heb je ook met haar gepraat?' vroeg ik spottend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    ''Je weet niet eens wát ik heb gezegd, dus oordeel daar niet over,'' beet ik hem toe. Hij mocht dan wel 'Voldemort' zijn, maar ik blijf nog altijd zijn dochter, hoe verdomd irritant dat dan ook was. Ik was niet zo neerbuigend, en al helemaal niet bang.
    ''Oh, ja, die. Ik mag haar ook niet zo,'' mompelde ik, en dat was wél de waarheid.
    Ik probeerde me te concentreren op mijn gedachten, en deed een poging om me af te sluiten.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marten Alsmodom Vilijn/Voldemort

    'Sla niet zo'n toon tegen mij aan!' schreeuwde ik. 'Wat heb je dan wel gezegt tegen die jongen?' Ik merkte dat ze haar gedachten probeerde af te sluiten. Wormtail kwam haastig met thee aangelopen. 'Hoe weet je zo zeker dat ze thee wou?' vraag ik kil aan hem.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [LOL ik ga stuk om die laatste zin x'DDD]
    Madison
    Ik keek hem verveeld aan. Dat geschreeuw was ik nu wel gewend, maar het bezorgde me nog altijd de rillingen.
    ''Het waren niet zulke vriendelijke dingen, waarom wil je dat weten? Sinds wanneer boeit jou dat?'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tom Riddle/Voldemort

    'Omdat je hem knuffelde.' dat laatste woord zei ik vol afschuw. 'Waarom knuffelde je hem?' Ik keek haar woedend aan. Waarom knuffelde ze met een Wemel?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Oké, meer dan dit mocht hij niet weten. Ik focuste me hevig op mijn eigen gedachten. Kom op..
    ''Omdat ik een plan had, en daarvoor moest ik zijn vertrouwen winnen,'' zei ik, en leunde ongeïnteresseerd tegen de muur aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''