• Haha, van de ikea. Volgensmij ben ik er verliefd op. Heb hem gekocht met het geld van mijn verjaardag, en hem gisteren op gehangen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, die is mooi!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Awesome! :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Leeeuwk!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    best mooi ^_^


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    wel leuk

    btw: wat heb jij een leuke kamer zeg! :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    wel leuk

    btw: wat heb jij een leuke kamer zeg! :o


    Gracias _O_


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awesome :'D Mijn kamer is een beetje vol en te klein voor zulke dingen :c.
    (KangDaesung btw ik zit op die van mijn zus.)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 12:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah wat leuk, en inderdaad leuke kamer heb je, heeeel anders dan de mijne hahah ;3.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Holy mother, jij hebt een leuke kamer!


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk! & leuke kamer.
    Ik wil zo graag verhuizen zodat ik een keer opnieuw kan beginnen met mijn kamer. ><

    Leuk
    ik ga binnekort verhuizen(blijf wel in het zelfde dorpje) en dan mag ik mnatuurlijk mijn kamer helemaal veranderen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vasilios schreef:
    best mooi ^_^


    Life is full of fake people

    Strider schreef:
    Leuk! & leuke kamer.
    Ik wil zo graag verhuizen zodat ik een keer opnieuw kan beginnen met mijn kamer. ><



    Ik heb nu een jaar of 3/4 geleden mijn kamer helemaal verbouwt, alleen toen heb ik wel een paar beslissing gemaakt waar ik nu spijt van heb. Ik heb bijvoorbeeld een heel donker behang in mijn kamer daar wordt het heel somber van.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CURLYMONSTER schreef:
    Holy mother, jij hebt een leuke kamer!


    Gracias _O_


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leuk! :D
    Ik heb een roze kamer :Y) hihi met als behang 43 Justin bieber posters :D
    hihi :$
    Ik vind jou kaner echt leuk! vooral dat nachtkastje :)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.