• Ja ik ben een outfit aan het maken voor mijn story maar ik kan dus echt niets bedenken (Ben niet zo crea)
    Dus zou iemand me willen helpen met een outfit
    Hopelijk wel

xx

I want to feel your love

Probeerseltje :)

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

Mute schreef:
    Probeerseltje :)

Is super maar ik ben iemand die echt hoge eisen stelt :$ en ik vind het een klein beetje erover met al die sliertjes enzo snape maar hij is echt wel mooi dus laat je zeker niet door mij ontmoedigen soz

I want to feel your love

Diamond4Love schreef:
    (...)

Is super maar ik ben iemand die echt hoge eisen stelt :$ en ik vind het een klein beetje erover met al die sliertjes enzo snape maar hij is echt wel mooi dus laat je zeker niet door mij ontmoedigen soz

Haha, is goed, ik wil nog wel een probeerseltje maken voor je hoor.

Mute schreef:
    (...)
    Haha, is goed, ik wil nog wel een probeerseltje maken voor je hoor.

Oké is goed (:

I want to feel your love

Second try!

- Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

Deze heb ik iets simpeler gehouden, misschien is dat wel wat?

is dit wat?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

this maybe

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Wow nu vind ik ze allemaal goed haha. Wat moet ik nu doen?!?

I want to feel your love

- één kiezen
    - één van ze allen nu gebruiken en de andere later in het verhaal verwerken als ze bijvoorbeeld nogmaals naar een feestje moet of een feestje geeft.
    - Je personage een giga garderobe geven waaruit ze al deze outfits haalt als optie en er uiteindelijk één moet kiezen om te dragen. [De keuze kan je misschien overlaten aan je lezers. ^^]

ScarsStories schreef:
    - één kiezen
    - één van ze allen nu gebruiken en de andere later in het verhaal verwerken als ze bijvoorbeeld nogmaals naar een feestje moet of een feestje geeft.
    - Je personage een giga garderobe geven waaruit ze al deze outfits haalt als optie en er uiteindelijk één moet kiezen om te dragen. [De keuze kan je misschien overlaten aan je lezers. ^^]

Haha ja maar ze zijn allemaal zo goed (:

I want to feel your love

Diamond4Love schreef:
    (...)

Haha ja maar ze zijn allemaal zo goed (:

Haha, misschien kan je de outfits nummeren dan de nummertjes in een washandje stoppen en dan een nummertje trekken. (:

ScarsStories schreef:
    (...)

Haha, misschien kan je de outfits nummeren dan de nummertjes in een washandje stoppen en dan een nummertje trekken. (:

Oké is goed (:

I want to feel your love

Ik heb een top 3 van die zijn getrokken en ze zijn allemaal van jou ScarsStories oke dit zijn de 3 jij mag ze in volegorde zetten (:

http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=56466247De outfit met het oranje kleedje en de bruin met gele accessoires

http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=56466247Het roze kleedje met al de zwarte accessoires

En deze nog

http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=56456159 Het oranje achtige kleedje met blauw

You can choose

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:00 ]

I want to feel your love

Haha, crap ik haat kiezen. So hard! ;O

Ik vind zelf nummer 1 het mooiste maar tegenover de outfit van Olivia is die outfit misschien een beetje simpel, minder feestelijk.

pff wacht even ik ga ze nog eens bestuderen. Ik vind het kleedje met de blauwe accessoires het beste omdat dat pittiger is en meer energie uitstraalt.

Jij hebt het laatste woord maar ik denk dat de 3de outfit het meest geschikt is. (: