• Is er iemand die weet hoe je een mooie cover voor een verhaal moet maken? Welk programma gebruik je het best en hoe? Ik wil mijn eerste verhaal beginnen maar ik weet nog niet goed hoe ik de cover moet maken. Tips? Ideeën? Misschien online programma's?
    Alvast bedankt :)


    Know The Difference Between Bragging And Being Proud

    Ik gebruik Photofiltre. Je kunt het gratis downloaden. Denk ik. Ik heb het in ieder geval wel gratis gedownload. Photofiltre is niet heel erg moeilijk om te begrijpen, maar er zijn vast simpelere programma's op internet om te gebruiken. Ik weet niet hoe ik tips kan geven om Photofiltre te gebruiken. Er zijn altijd tutorials op internet te vinden (: Zo heb ik me weten te redden tenminste. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik gebruik Photoshop~

    Een redelijke online foto bewerk site is pixlr.com, maar hij werkt wel onhandig vind ik, dus je hebt er aardig wat geduld voor nodig om er echt precies mee te kunnen werken ><
    En van wat ik hier op Q heb meegekregen is GIMP een gratis programma dat aardig in de buurt van Photoshop komt. Die kun je vast wel ergens downloaden :]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:51 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo