• Not.

Het topje van mijn duim is er namelijk af en dat komt door de snijmachine op de vleeswaren afdeling. Daar moest ik namelijk invallen en dat deed ik.
    Alleen schoot er op de een of andere manier iets los en toen zat mijn duim dus in het mes.
    YAY FOR THE MACHINES.
    Dus nu zit ik met een mitella om mijn nek en een enorm verband om mijn duim. Nu mag ik de hele week niet meer werken. -.-

Hebben jullie ook ooit zoiets gehad? D:

"Well, well. Look who we've got here!"

Gelukkig niet. Ik vind dat ding ook zó eng. Ik werk in de Jumbo.
    Ik heb wel meerdere keren mijn vinger tussen de deur gehad, gelukkig niet zo erg :3

Deep inside, I've never felt alive

Oei, dat lijkt me zo pijnlijk :( Beterschap!

Ik heb wel eens gehad dat ik met mijn vinger tussen de deur bleef zitten en dat mijn nagel bleef haken, waardoor hij inscheurde, ook geen pretje. :X

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

O my.. Annabeth, ik word al helemaal niet lekker als ik er alleen al aan denk D:
    Kom het uiteindelijk nog wel goed?
    -hug-

lol, vleesmachine's zijn een vloek. Ik ben afgelopen week al 3 keer met mensen naar de eerste hulp geweest voor soortgelijke gevallen xD

Beterschap Blubje

Dat lijkt me zo'n stukje uit een horror film

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik heb ook zo'n grote voorliefde voor machines, broodmachines, dat krijg je als je een maand in een bakkerij gewerkt hebt en een paar leuke littekens hebt!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Eeks.. gelukkig in elk geval nog niet je hele duim.. D: Brrr..

ars moriendi

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadverdamme! Echt zo'n stukje dat het nooit meer terug groeit? Bah bah bah. Iew. Alles goed met je, heerseres?

everything, in time

Ik niet,maar mijn vriendin wel. Het zag er echt gruwelijk uit.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Ik ben nog levend. En ach, alle heersers hebben een ding dat hen ontsiert. Bij mij is dat dus mijn duim.
    Waarschijnlijk komt ie niet meer terug, maar dan doe ik wel zo'n ijzeren duim.

Huntelaar schreef:
    Eeks.. gelukkig in elk geval nog niet je hele duim.. D: Brrr..

Tell me about it, stud.

Hel schreef:
    lol, vleesmachine's zijn een vloek. Ik ben afgelopen week al 3 keer met mensen naar de eerste hulp geweest voor soortgelijke gevallen xD

Beterschap Blubje

Vervloekt zijn alle vleesmachines!
    Ach, een meisje in Leeuwarden had haar hand eraf, dat is nog veel erger. D:

Barnabas schreef:
    Ik ben nog levend. En ach, alle heersers hebben een ding dat hen ontsiert. Bij mij is dat dus mijn duim.
    Waarschijnlijk komt ie niet meer terug, maar dan doe ik wel zo'n ijzeren duim.

Ziet er wel intimiderender uit. (wbw)

Deep inside, I've never felt alive

Pijnlijk. o.o
    Maar hè, als het niet meer terug groeit, dan kun je toch gewoon je hele duim eraf hakken en een epic robot vinger ervoor in de plaats zetten?
    Of je doet zoiets als dit;

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:57 ]

Strider schreef:
    Pijnlijk. o.o
    Maar hè, als het niet meer terug groeit, dan kun je toch gewoon je hele duim eraf hakken en een epic robot vinger ervoor in de plaats zetten?
    Of je doet zoiets als dit;

Een zeer goed idee! ^^