• Please helemaal lezen!

    Ik was vandaag aan het zwemmen, want ja! Het was lekker weer! Maar er was zo'n jongen, die kende ik eerder al via mijn broertje. (!) En hij ging dus meezwemmen met een vriendin en ik. (hij gaat veel om met meisjes) En waren allemaal spelletjes en gwn gezellig aan het zwemmen toen we (die jongen en ik) een soort tikketje onder gingen doen.. Met kietelen enzo.. Het was heel leuk! Hij ging heletijd een beetje stiekem aan mijn zitten enzo! Het was heel leuk en fijn! We deden het ook elke keer onder water en toen ik zei dat ik niet meer kon, dat mijn adem op was, zei hij: "Oh ik niet, wil je wat van mij lenen?" Dus daar denk ik dan meteen bij zoenen enzo. Maar daar ben ik niet op ingegaan.
    Maar het probleem is dat hij 2 jaar jonger is! En moet ik op de geflirt ingaan of niet? Kunnen jullie mij advies geven over dit hele gebeuren? Ik zou daar heel blij mee zijn!


    Thnx!

    Als hij veel met meisjes omgaat, let op dat het geen player is. Dat is niet nieuw de dag van vandaag.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Als hij veel met meisjes omgaat, let op dat het geen player is. Dat is niet nieuw de dag van vandaag.


    Nee hij is absoluut geen player! Dat weet je, en dat merk je gewoon! :P

    Hoe oud ben jij? Als hij nog een jongen van 10 is bedoelde hij het misschien vriendschappelijk en heeft hij gewoon veel vrouwelijke vrienden, dat kan prima! ;] en als jij hem leuk vind, dan maakt leeftijd lekker niets uit. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Of je er op in moet gaan moet je zelf weten^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nou ja als je hem leuk vindt kan je er lekker op in gaan, zo niet, nou dan moet je dat niet doen lijkt me. En met dat verschil van leeftijd merk je vanzelf of je je daar aan stoort of niet.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Blomkvist schreef:
    Hoe oud ben jij? Als hij nog een jongen van 10 is bedoelde hij het misschien vriendschappelijk en heeft hij gewoon veel vrouwelijke vrienden, dat kan prima! ;] en als jij hem leuk vind, dan maakt leeftijd lekker niets uit. [:


    Ik ben 14.. Maar hij is volgens mij wat eerder in het begin van de puberteit.. Omdat me broertje vaak met hem voetbalt en dat hij over rare dingen praat ofzo..:$?

    XxRooskexX schreef:
    (...)

    Ik ben 14.. Maar hij is volgens mij wat eerder in het begin van de puberteit.. Omdat me broertje vaak met hem voetbalt en dat hij over rare dingen praat ofzo..:$?


    Jongens praten onderling vaker over "rare dingen" op die leeftijd, dat is op die leetijd voor jongens interessant. Bedenk wel, je zei net dat je zeker wist dat het geen player was, maar dat doen players zo lijken. Gewoon op je gevoel afgaan en als het een afknapper is stop je ermee, helemaal niet geschoten is altijd mis!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je zeker weet dat hij een geschikte vriend zou zijn en je niet zou bedriegen, waarom niet?


    26 - 02 - '16

    TurtleNoises schreef:
    Nou ja als je hem leuk vindt kan je er lekker op in gaan, zo niet, nou dan moet je dat niet doen lijkt me. En met dat verschil van leeftijd merk je vanzelf of je je daar aan stoort of niet.


    effort never betrays you

    Feline schreef:
    Als je zeker weet dat hij een geschikte vriend zou zijn en je niet zou bedriegen, waarom niet?


    Omdat hij een probleem achtergrond heeft.. Hij zit in een pleeggezin, en mijn broertje vind hem een beetje apart..(hoewel ik noooittt naar mijn broertje zal luistern!)

    Sorry als ik door een droombubbel prik, maar ik kan me niet voorstellen dat een jongen van 12 écht oprecht in een meisje geintereseerd is, behalve dan haar vrouwelijke vormen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tja, ik ben vijftien en zou zelf niet zo snel met iemand gaan die twee jaar jonger is. Maarreh, 't een kans geven kan niet veel kwaad, I suppose.


    i put the fun in funeral