• Normaal wil ik natuurlijk dat het droog blijft enzo
    Maar nu mag het wel gaan onweren
    Het is hier zo warm en benauwd
    Ik kon me echt niet concentreren op school, gelukkig valt gym morgen uit.
    Willen jullie ook onweer?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, geen onweer. Alhoewel het dan wel iets koeler wordt.

    Het gaat hier vanavond onweren.

    Bedoel je niet gewoon regen? Ik heb namelijk ooit eens gewoon onweer gehad, zonder regen. :3

    Mwa. Ik zit hier goed in huis :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wil jij eens zwijgen. Ik moet nog naar een festival deze week en daar wil ik het liefst geen onweer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe maar regen. Ik heb zin om in mijn ondergoed in de regen te gaan dansen, weet ook niet waarom. Misschien heb ik het gewoon te warm x_x


    i put the fun in funeral

    Niet nu alsjeblief. Pukkelpop zal juist terug beginnen dus ...

    Het zou deze avond in België grellig doen. Onweer, bliksem, rukwinden en zelfs hagel.

    NOOOOO Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Onweer is altijd gaaf, dus ik zou het wel gaaf vinden. Regen is ook goed, hoewel ik wel blij ben met eindelijk eens warme temperaturen in Nederland.


    Chaos is a ladder.

    Hmmm, morgen zitten 'vriendinnen' van me op pukkelpop, dus weet je... een beetje onweer, daar zou ik niet eens om huilen dan, maar ik zou voor geen goud willen dat er terug zoiets als vorig jaar gebeurt.


    effort never betrays you

    Nee, zitten in een staan caravan met onweer is niet prettig :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No, thanks.
    Het is wel benauwd ja.
    Maar ik wil zon ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    liever niet, dan krijg k weer hoofdpijn -luchtdruk verandering geeft me hoofdpijn- en helaas voel ik het alweer opkomen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Neen, als het onweert wordt het juist doef. Warm én vochtig, bah.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rizzoli schreef:
    No, thanks.
    Het is wel benauwd ja.
    Maar ik wil zon ;3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hier heeft het net al geregend en geven ze ook onweer op. Dus misschien heb je nog geluk ook, als je op de juiste plaats woont. :')


    Tell me about it, stud.