• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen (3 meisjes en 3 jongens)
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D
    -
    -
    -

    Mensen die op het eiland wonen (2 Jongens)
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Vanaf 12):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:19 ]


    El Diablo.

    I wanna start, but I think it's too early for that. :/


    help

    Broadfields schreef:
    Rol: Dochter gezin 2
    Naam: Anna-Sofia Isabel Averes, maar iedereen zegt gewoon 'Sofia', zo stelt ze zich ook voor omdat ze een hekel heeft aan haar dubbele naam.
    Leeftijd (Vanaf 12): 17
    Karakter: Hoewel Sofia uit een rijk gezin komt, is ze niet verwend. Desondanks kan ze haar zin ontzettend doordrijven als ze dat wil. Sofia is heel intelligent en vindt dat iedereen een tweede kans verdient. Meestal dan. Het is iets wat ze anderen aanraadt, om een tweede kans te geven, maar als het erop aan komt vindt ze het zelf enorm moeilijk.
    Sofia lacht veel en is vrijwel altijd vrolijk. Een nadeel is dat ze veel ziek is, al van kleins af aan. Niemand weet wat het is en de dokters hebben het geschoven op een 'slecht afweersysteem'. Zelfs als Sofia ziek is, is ze meestal nog steeds vrolijk.
    Verder is ze van huis uit beleefd opgevoed, maar zeker niet op haar mondje gevallen en ze durft prima voor zichzelf op te komen.

    Uiterlijk:


    Sofia is niet erg lang (1,70), maar heeft wel lang, blond haar. Het blonde haar heeft ze niet van nature, eigenlijk is haar haar donkerbruin. Ze heeft een lieflijk gezicht en een stralende glimlach. Daarnaast heeft ze grote, bijna smekende blauwe ogen, die ze best misbruikt, mocht het nodig zijn. Haar haar heeft ze meestal zitten zoals op de foto, maar als ze met iets intensiefs bezig is, steekt ze het op of doet ze het in een simpele paardenstaart. Sofia heeft een dun postuur met mooie vrouwelijke vormen.

    Extra: Ze eet geen vlees, wel vis en kan er eigenlijk niet zo goed tegen om lang in de zon te zitten, in verband met migraine. Haar hoofdpijn en het gebonk kan bij haar tot enige irritatie leiden en dan is ze niet zo vrolijk meer. Ze speelt viool en piano en heeft vroeger veel zangles gehad, ze kan dan ook prachtig zingen. Het liefst zingt ze klassiek.


    Rol: Zoon gezin 4
    Naam: Joseph Adam Smith
    Leeftijd (Vanaf 12): 19
    Karakter: Ook Joseph komt uit een rijk gezin, maar hij schept hier net wat vaker over op dan Sofia.
    Joseph is absoluut geen verkeerde jongen, maar hij is zich ontzettend bewust van zichzelf en weet dat hij knap is. Hij praat met een echt brits accent en wil daar ook niet vanaf, omdat hij weet dat het meisjes lokt. Hij houdt van meisjes. Het is totaal niet dat hij ze misbruikt, absoluut niet. Als je hem voor je kunt winnen, dan heb je een echte prijs aan de haak. Desondanks kijkt hij graag naar alle meisjes.
    Joseph is heel intelligent, maar gebruikt zijn intelligentie niet altijd, omdat hij ook lui is. Toch is Joseph meer een leider dan een volger, wat zijn luie karakter nogal tegenspreekt.

    Uiterlijk:


    Nou, het uiterlijk qua haar en ogen lijkt me duidelijk. Verder heeft Joseph een lengte van 1,89 en hij is goed gespierd, niet te macho natuurlijk.

    Extra: Joseph speelt piano en gitaar, hij houdt van zingen maar zegt dat tegen niemand, hoewel hij er best goed in is. Daarnaast tekent hij graag portretten van mensen.


    OHMYGAAAAWD. ALEX BLIJFT BRITS! =D Ik twijfel of Tamsin ook Brits gaat blijven. I absolutely adore her voice. Ik ga hem Jos noemen. De Jos. :Y)

    Of is de Romano familie niet Brits?


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    OHMYGAAAAWD. ALEX BLIJFT BRITS! =D Ik twijfel of Tamsin ook Brits gaat blijven. I absolutely adore her voice. Ik ga hem Jos noemen. De Jos. :Y)

    Of is de Romano familie niet Brits?


    Familie Romano is Spaans
    Familie Averes is Amerikaans
    Familie Smith is Brits
    Familie Montez is Portugees


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    (...)

    Familie Romano is Spaans
    Familie Averes is Amerikaans
    Familie Smith is Brits
    Familie Montez is Portugees


    Oké. ^^

    Maar aangezien de Romano's Engels hebben geleerd, hebben ze wel Brits geleerd. Dus ze spreken eigenlijk Brits met een Spaans accent. :Y)

    [Stond dat trouwens ergens? Anders schaam ik me omdat ik het niet gezien heb...]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Oké. ^^

    Maar aangezien de Romano's Engels hebben geleerd, hebben ze wel Brits geleerd. Dus ze spreken eigenlijk Brits met een Spaans accent. :Y)

    [Stond dat trouwens ergens? Anders schaam ik me omdat ik het niet gezien heb...]


    Neh, net verzonnen ^^

    En ja, de Romano's hebben wel een Spaans accent XD


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    (...)

    Neh, net verzonnen ^^

    En ja, de Romano's hebben wel een Spaans accent XD


    Dan kunnen wij Spaans vloeken. Awesomness.


    help

    Rol: Jongen die op het eiland woond.
    Naam: Damian Alexander MacGreggor
    Leeftijd (Vanaf 12): 21
    Karakter: /komt later
    Uiterlijk:



    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 17:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ellie, als ik een van je knapste jongens zou moeten kiezen, dan is het niet die gast. -.-

    Trouwens, mijn meisje heet al Damianne en ze noemen haar vaak Damian, of vind je dat niet erg?


    help

    Niet? Ik zoek nog wel even verder XD


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Niet? Ik zoek nog wel even verder XD


    NEEM DIE GAST:



    Ya reconize him? *wbw*


    help

    Jep.. Ik herken hem XD Ik heb hem aan jouw aangeboden voor één van jouw gasten XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje reserveren die al op het eiland woont??
    Vul ik hem zo in (':


    Shit Could Be Worse.

    HIJ IS SEXY!

    Ik dacht dat de familie Averes ook Spaans was, dus dan pas ik haar naam zometeen nog even aan, goed?(:


    @Marthe; ik slaap niet veel. Heb CVS.-nerdface-


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    Jep.. Ik herken hem XD Ik heb hem aan jouw aangeboden voor één van jouw gasten XD



    Lancie. :Y)


    help

    Broadfields schreef:
    HIJ IS SEXY!

    Ik dacht dat de familie Averes ook Spaans was, dus dan pas ik haar naam zometeen nog even aan, goed?(:


    @Marthe; ik slaap niet veel. Heb CVS.-nerdface-


    Ik denk dat Chase's naam Amerikaans genoeg is. ^^ Ik denk Damianne is trouwens Grieks, maarja. Maakt dat uit? xd


    help