• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..


    Gezinnen die aanspoelen.

    Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

    Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

    Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

    Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

    Overige mensen die mee gingen (3 meisjes en 3 jongens)
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D
    -
    -
    -

    Mensen die op het eiland wonen (2 Jongens)
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Vanaf 12):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:19 ]


    El Diablo.

    jaimyhoi schreef:
    Invullen:
    Rol: Meisje op het eiland
    Naam: Aline Leaves
    Leeftijd (Vanaf 12): 19 jaar
    Karakter: Aline is een lief stoer meisje. Of eigenlijk jongedame. Het lieve gedeelte zit het in haar zorgzame karakter. Ze staat voor je klaar, en luistert naar je. En het stoere is het dappere in haar. Haar vastberadenheid. En dat ze veel durft. Haar vastberadenheid gaat gepaard met koppigheid. Ze is erg koppig en doet de dingen graag op haar eigen manier. Als je haar echt kwaad of boos maakt is ze heel bot. Maar ze doet je nog liever pijn door te slaan of schoppen dan door te kwetsen. Aline is erg oplettend. Ze vertrouwt heel erg op haar oren. Om te horen f mensen liegen, maar ook op het eiland om te horen of er iets aan komt. Ze let op details waar anderen dat niet doen.
    Uiterlijk: klik -wbw-
    Aline heeft lang lichtbruin haar. Dit heeft ze of los of in een vlecht. Haar bruine ogen hebben groene spikkels die of echt niet opvallen, of wel. Dat ligt aan het licht. Ze is 1.76 lang. En is slank, maar niet dun. Ze draagt nooit makeup, want ik denk én dat ze het niet hebben op het eiland, en Aline van naturel houdt.
    Extra: Aline is beste vrienden met Damian. Ze is linkshandig, en houdt van het eiland. Ze houdt van de bomen, de wezens die er leven. Het leven zelf daar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I I Follow, I Follow you-hoe on we heart it :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Coooool ^^ je bent de derde van Q die me volgt ^^ ik ga jou ook volgen :3



    Trouwens..... Heb je de extra gelezen bij Aline? :Y) als Aline hem niet als vriendje kan krijgen, dan maar beste vriend ^^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ehmm.... Wat is je naam op weheartit? :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ghehe, kijk maar bij je followers maar Liefje, Daniel of Nathan vond ik ook goed XD Nathan prefer I ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Mensen die op het eiland wonen
    Naam: Jason Samuel Green
    Leeftijd (Vanaf 12): 15
    Karakter: Jason zit al sinds zijn 7de op het eiland. Hij is net als de mensen die aanspoelen ook aangespoeld maar dan 8 jaar geleden. Hij kan het goed vinden met alle andere die op het eiland wonen. Hij vind het lastig om een vader en moeder samen te zien want die zijn met het ongeluk toen hij aanspoelde omgekomen {zijn ouders dan hea}. Zijn oorspronkelijke afkomst is: Italiaans.
    Uiterlijk:


    Jason heeft bruin haar en blauw/grijze ogen. Zijn sixpack is voor een 15-jarige ook niet verkeerd. {sorry dat moest er bij =)} hij is 1,71 lang.
    Extra: -


    Do what people say you can't.

    (Mede italiaan voor Ceali. XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JustMx1D schreef:
    Rol: Mensen die op het eiland wonen
    Naam: Jason Samuel Green
    Leeftijd (Vanaf 12): 15
    Karakter: Jason zit al sinds zijn 7de op het eiland. Hij is net als de mensen die aanspoelen ook aangespoeld maar dan 8 jaar geleden. Hij kan het goed vinden met alle andere die op het eiland wonen. Hij vind het lastig om een vader en moeder samen te zien want die zijn met het ongeluk toen hij aanspoelde omgekomen {zijn ouders dan hea}. Zijn oorspronkelijke afkomst is: Italiaans.
    Uiterlijk:


    Jason heeft bruin haar en blauw/grijze ogen. Zijn sixpack is voor een 15-jarige ook niet verkeerd. {sorry dat moest er bij =)} hij is 1,71 lang.
    Extra: -


    Is dat Mike van PLL?


    help

    Hmmm.. Heellloooowwww Jason ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alle meisjes zijn zo jong en alle jongens zo oud... :8


    help

    Sirens schreef:
    Rol: Eiland bewoner.
    Naam: Caeli Roxanne Romérez. ( Caeli = Hemel volgens lieve Stornoway)
    Leeftijd (Vanaf 12): 17
    Karakter: Komt in de RPG.
    Uiterlijk: Ze is rond de 1.76, heeft door de zon een getinte kleur en heeft lang zwart stijl haar. Haar ogen zijn zwart/grijs en haar lippen zijn vol. Ze heeft geen neusringetje. wel heeft ze een erg vrouwelijk lichaam, iets grotere rondingen en lange vrouwelijke benen en iets dte breden heupen.


    Extra: Verzin ik nog wel


    VAN DE hemel. -.-


    help

    Stornoway schreef:
    Alle meisjes zijn zo jong en alle jongens zo oud... :8


    Van degene waar ik de leeftijd van weet zijn de jongens 15 en 21 en de meisjes 17 en 19 :') dis dat is nogal verdeelt :Y)

    Ik ga slapen ^^ adios amigos


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Van degene waar ik de leeftijd van weet zijn de jongens 15 en 21 en de meisjes 17 en 19 :') dis dat is nogal verdeelt :Y)

    Ik ga slapen ^^ adios amigos

    Sleep wel. Er zit een spin boven mijn bed. :/


    help

    ( schat dat kostte me te veel moeite. Ben op mijn tel ja D:)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    (Mede italiaan voor Ceali. XD )



    FABRIZIO!!! HAHAHAH <333


    Shit Could Be Worse.