• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, waarvan ik wil weten wie op Q daar interesse in zou hebben. Als er iemand is die het wat lijkt, plaats ik hem ook op Q. Anders schrijf ik hem gewoon voor mezelf en gaat er ook niks verloren. (:

    Het alom bekende 'Ja of nee?' dus! (:

    Toen Riley na die ene verschrikkelijke nacht haar ogen opende, wist ze niet of ze ooit nog dezelfde zou zijn. Hij was door het geopende keukenraam naar binnen gekomen, terwijl ze haar keukenmessen aan het slijpen was. Het gebeurde in zulke stilte, dat ze het niet eens door had, tot ze zich naar hem omdraaide en luid gilde. Ze had haar spullen laten vallen en was weggerend, om zich uiteindelijk op de tweede verdieping van het kleine huisje te verstoppen onder het bureau van haar werkkamer. Verder dan dat herinnerde ze zich weinig van wat er gebeurd was, maar bloedspetters op het tapijt die niet aan haar toebehoorden, zorgden vanaf dat moment dat ze zich nooit meer veilig voelde. Het was alsof er altijd een paar ogen op haar gericht waren, om haar iedere beweging in de gaten te houden.


    Til hug og blod.

    Het is trouwens een fantasy verhaal met een vlaagje thriller/horror erin. (:


    Til hug og blod.

    Oh hell yes.:9~


    everything, in time

    Klinkt interessant ^^.
    Zou je misschien wat meer kunnen vertellen?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Klinkt interessant ^^.
    Zou je misschien wat meer kunnen vertellen?


    Dat ga ik doen, in het verhaal zelf. ;]
    Het verhaal draait voor een (groot) deel ook om een mysterieus gevoel ... Je zal het vanzelf zien. (:


    Til hug og blod.

    Zou je me dan kunnen waarschuwen als je 'm op Q zet? (krul)


    i put the fun in funeral

    Sure. ^^


    Til hug og blod.

    Ik ben nieuwsgierig, kan je mij ook een melding geven? :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja! (: Kan je me waarschuwen?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Oehh, klinkt leuk, waarschuw me als je hem post!


    Aan niets denken is ook denken.

    Sure. Iedereen die een positieve reactie plaatst, krijgt automatisch een berichtje van me. Ik denk dat dit vanavond laat wordt en anders in de loop van morgenochtend, maar het zal niet erg lang duren i.i.g. *O*


    Til hug og blod.