• Het liefst verhalen die al wat verder zijn doorgeschreven of afgelopen zijn!
    * Hungergames
    * Justin Bieber
    * One Direction
    * Onbekende Personen
    * Andere Fanfictions

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.


    En dan heb ik nog een heel kort verhaal met onbekende personen en drama dat los van de twee andere stories staat: Unhappy Ending.







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?




    • Onbekende personen
    • Neem een abo, ik waarschuw niet
    klik voor de link naar het verhaal


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.






    You are beautifull
    Every night i think of you
    But you don't see me at school
    I hope you too in love with me.
    But you are the most popular in school.
    You are beautifull
    I listen to your voice
    I know everthing about you.
    But.. You don't know who i am













    You don't see me
    You don't want me
    You don't see it i'm in love with you
    Sometimes i wish.. I was one of the pretty girls.
    Do you really love me?
    Sometimes you're so sweet to me
    My dreams are all about you
    My life is different than you think.
    Give me a change to let you see i'm in love











    ©JoyxJustin
    SOUNDTRACK
    SOUNDTRACK
    Starts in August 2012
    Cover (Made by xSunshineee)
    [/b][/right]




    | A walk into the dark |

    I broke myself by the awful thoughts I have got. I am sorry for what I had to do and I hope you will forgive me my suicide side, once. I never chose to become the person I am today. I just struggled against the dark that took over my heart slowly. I can not love you instead of hurting you, but I will let you go. Because I do not want you to become the same monster I am. Forgive me?


    Your Evermore




    SOUNDTRACK
    © Pathology

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:53 ]


    Imagination is more important than knowledge

    well It starts again-The hunger games van mij en inktwriter is bijna afgelopen (:
    Het zijn de 100ste spelen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb een OP met 10 hoofdstukken, maar ik schrijf wel elke dag dus als je dat leuk vind is hier de link. It's five to twelve, darling. Maar ik heb ook twee afgelopen One Direction-verhalen. Als je die eens wil bekijken, de linken staan op mijn profiel. ;D
    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    Hij heeft veertien hoofdstukken, maar ik activeer elke dag, soms vaker.


    Take risks and conquer your fears.

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Too different to fall in love ft. Josh Devine & One Direction

    The day I met you,
    I found someone beautiful
    But there was an ocean between us,
    so different that we are,
    every next day I was thinking about your smile
    and if I saw you, I drawned in the beauty of your eyes,
    Oh girl, I was falling in love by you..




    --
    Proloog.
    Ik wist het wel. Ik wíst het gewoon. Josh had expres a year off genomen om mij te koppelen aan één van de jongens. Hoe stom kon ik ook zijn om nog 'ja' te zeggen ook! Nu moet ik nog 4 maanden met een stel idioten omgaan. Ik zie mijn eigen vrienden niet eens. Ik kan Josh wel vermoorden! Waarom wilde mijn broer me altijd zo graag aan een vriendje helpen? Meestal is het zelfs andersom! Ik ben hartstikke blij om singel te zijn en de jongens van One Direction zijn niet eens mijn type. Ik hou van de jongens die spontaan en stoer zijn. Waarmee je gewoon iets kan gaan drinken aan de bar, en mijn passie voor muziek mee kan delen. Ik heb mijn plaats in mijn eigen band opgegeven voor een stel pussy's die op tour gaan. Hoe stom kan ik zijn.. Je denkt misschien dat ik iemand ben die zegt dat ik ze nu niet leuk vind, maar later om schakelt, nou echt niet! Ik blijf bij mijn standpunt. Dit gaat de langste 4 maanden ooit worden..


    Het is 1895. Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te voorkomen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een aardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?


    - Amoris productions
    - Geen standaard roman
    - 14+
    - Aanklikbaar plaatje


    Chasing goals.

    Silence before the Storm - Hungergames


    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 separate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol

    Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny. I used to agree with him all my life. We write our own story, that’s what I thought. But after all that happened, I must say that I think I’ve changed my mind. Because if I’d really had a say in this, I sure would’ve chosen differently.


    a Cliffhanger and Lacrosse production

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:57 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.